SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Noul Opel Astra Turbo zgîrie rău

Opel Astra -  Fotomontaj 3D: Dan Bucur +7   FOTO
Opel Astra - Fotomontaj 3D: Dan Bucur

Articol de , - Publicat vineri, 09 iulie 2010 00:00



Opel Astra Turbo are un motor mic, 1.6 litri, dar este garnisit cu 180 cai-putere. Maşina devine o adevărată fiară dacă selectezi şi modul "Sport"


Opel Astra Clasic s-a dus. A trecut şi vremea Astrei H. A venit vremea noului Astra I. Un model de volum, în fapt artileria grea a celor de la Opel. Dacă e şi Turbo avînd un motor de 1.6 litri şi 180 CP, totul este la superlativ. Un propulsor al naibii de nervos, chiar dacă cilindreea nu te înfioară. Are şi de ce pentru că maşina a avut profesori buni şi arată bine cînd se încordează. 180 de "căluţi", cuplu maxim de 230 Nm care se desfăşoară în voie între 2.200 şi 5.500 de rotaţii pe minut.

Cutie de viteze manuală, normal, în 6 trepte, extrem de precisă şi cooperantă cu motoraşul Turbo. Una peste alta, o maşină cu pronunţate accente sportive. Cel mai bine simţi acest lucru la turaţiile superioare. Astra arată tot ce poate. Şi atunci sunetul ei devine mai gutural. Extrem de plăcut. Cînd Astra redevine cuminte, nu-ţi iese din vorbă. De fapt, nu scoate nici un sunet. Chiar dacă ar vocifera la adresa stăpînului ei, acesta n-aude nimic din interior!

Dacă selectezi modul "Sport", lucrurile devin şi mai periculoase. Astra devine şi mai nervoasă. Se înfige bine în asfalt şi trebuie să te ţii bine în scaun, bineînţeles cu ambele maini pe volan! Modul "Sport" are şi trei setări, pentru direcţie, acceleraţie şi suspensie. Ultima poate deveni mai rigidă, direcţia mai dură, iar acceleraţia şi cutia de viteze au un alt timp de răspuns, mult mai rapid.


18.445 de euro este preţul de pornire pentru un Opel Astra 1.6 Turbo, 180 CP


Adversari

VW Golf VI    21.295 euro
Alfa Romeo Giulietta    **
Seat Leon    17.830 euro

* Au fost luate în considerare motorizările apropiate Opelului Astra testat
** Se lansează în septembrie


Plusuri. Foarte dotată
Opel Astra este o maşină cu un design extrem de plăcut. Nivelul dotărilor se ridică la nivelul maşinilor premium. Radio DVD cu sistem Navi cu display color şi GPS, faruri adaptive bi-xenon, tapiţerie din piele, sistem de spălare faruri cu presiune, trapă electrică, hand-free cu Bluetooth pentru telefonul mobil, senzori de parcare faţă şi spate, jante aliaj 19 inch şi multe altele. Un propulsor extrem de puternic, un spaţiu interior extrem de generos. Portbagajul este împărţit în două compartimente. Sistemul de iluminare al Astrei creează o atmosferă plăcută în interiorul maşinii. Materialele folosite sînt de calitate, iar finisările de asemenea. De altfel, interiorul Astrei te face să crezi că eşti într-o maşină premium.


Minusuri. Prea scumpă
Opel Astra Turbo are un mare dezavantaj: este foarte scumpă. Doar cei care şi-o doresc foarte tare şi-o pot permite. Vorbim aici nu de preţul de bază. În funcţie de opţionale, maşina ajunge foarte sus, vezi preţul maşinii testate: peste 26.000 de euro!

Opel Astra Turbo are un motor mic, 1.6 litri, dar este garnisit cu 180 cai-putere. Maşina devine o adevărată fiară dacă selectezi şi modul "Sport"

Opel Astra Clasic s-a dus. A trecut şi vremea Astrei H. A venit vremea noului Astra I. Un model de volum, în fapt artileria grea a celor de la Opel. Dacă e şi Turbo avînd un motor de 1.6 litri şi 180 CP, totul este la superlativ. Un propulsor al naibii de nervos, chiar dacă cilindreea nu te înfioară. Are şi de ce pentru că maşina a avut profesori buni şi arată bine cînd se încordează. 180 de "căluţi", cuplu maxim de 230 Nm care se desfăşoară în voie între 2.200 şi 5.500 de rotaţii pe minut.

Cutie de viteze manuală, normal, în 6 trepte, extrem de precisă şi cooperantă cu motoraşul Turbo. Una peste alta, o maşină cu pronunţate accente sportive. Cel mai bine simţi acest lucru la turaţiile superioare. Astra arată tot ce poate. Şi atunci sunetul ei devine mai gutural. Extrem de plăcut. Cînd Astra redevine cuminte, nu-ţi iese din vorbă. De fapt, nu scoate nici un sunet. Chiar dacă ar vocifera la adresa stăpînului ei, acesta n-aude nimic din interior!

Dacă selectezi modul "Sport", lucrurile devin şi mai periculoase. Astra devine şi mai nervoasă. Se înfige bine în asfalt şi trebuie să te ţii bine în scaun, bineînţeles cu ambele maini pe volan! Modul "Sport" are şi trei setări, pentru direcţie, acceleraţie şi suspensie. Ultima poate deveni mai rigidă, direcţia mai dură, iar acceleraţia şi cutia de viteze au un alt timp de răspuns, mult mai rapid.

18.445 de euro este preţul de pornire pentru un Opel Astra 1.6 Turbo, 180 CP

Adversari

VW Golf VI    21.295 euro
Alfa Romeo Giulietta    **
Seat Leon    17.830 euro

* Au fost luate în considerare motorizările apropiate Opelului Astra testat
** Se lansează în septembrie

Plusuri. Foarte dotată
Opel Astra este o maşină cu un design extrem de plăcut. Nivelul dotărilor se ridică la nivelul maşinilor premium. Radio DVD cu sistem Navi cu display color şi GPS, faruri adaptive bi-xenon, tapiţerie din piele, sistem de spălare faruri cu presiune, trapă electrică, hand-free cu Bluetooth pentru telefonul mobil, senzori de parcare faţă şi spate, jante aliaj 19 inch şi multe altele. Un propulsor extrem de puternic, un spaţiu interior extrem de generos. Portbagajul este împărţit în două compartimente. Sistemul de iluminare al Astrei creează o atmosferă plăcută în interiorul maşinii. Materialele folosite sînt de calitate, iar finisările de asemenea. De altfel, interiorul Astrei te face să crezi că eşti într-o maşină premium.

Minusuri. Prea scumpă
Opel Astra Turbo are un mare dezavantaj: este foarte scumpă. Doar cei care şi-o doresc foarte tare şi-o pot permite. Vorbim aici nu de preţul de bază. În funcţie de opţionale, maşina ajunge foarte sus, vezi preţul maşinii testate: peste 26.000 de euro!

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Scandal IMENS în vestiar înainte de Rapid - Hermannstadt » A sărit la antrenor: „Îți bați joc de mine?!”
Superliga
Scandal IMENS în vestiar înainte de Rapid - Hermannstadt » A sărit la antrenor: „Îți bați joc de mine?!”
„La ce foame de puncte am...” » Valeriu Iftime, primul conducător care reacționează în cazul de doping de la U Cluj: „Voi vorbi cu juristul meu”
Superliga
„La ce foame de puncte am...” » Valeriu Iftime, primul conducător care reacționează în cazul de doping de la U Cluj: „Voi vorbi cu juristul meu”
De ce există toleranță zero pentru furosemid? Medicamentul luat de Berto are o proprietate ascunsă puțin știută + Ce alți sportivi au mai fost prinși cu această substanță: de la Deco la Onana și Florentina Iușco
Superliga
De ce există toleranță zero pentru furosemid? Medicamentul luat de Berto are o proprietate ascunsă puțin știută + Ce alți sportivi au mai fost prinși cu această substanță: de la Deco la Onana și Florentina Iușco

Viorel Moldovan vrea o regulă ce ar înfuria FCSB și Craiova: „De ce în altă parte se poate?!”

Nadia Comăneci s-a întors în sportul românesc » Cu ce club va colabora


Comentarii (2)
feurdean
feurdean  •  09 Iulie 2010, 22:47

Internetul face posibil sa lucrezi acasa si sa castigi ca in Occident. Foloseste si tu aceasta minunata unealta si de mare viitor!peste 504$ lunar! Vrei bani cu adevarat? Detalii la email [email protected]

ockiu
ockiu  •  09 Iulie 2010, 07:52

scumpaaaa, mult prea scumpa pe vremurile astea

Vezi toate comentariile (2)
Comentează