Articol de GSP - Publicat marti, 21 decembrie 2010 00:00
Clubul de fotbal Steaua estimează vînzări de 700.000 euro în sezonul acesta din produsele marcă proprie, cu 25% mai mari faţă de sezonul trecut, după ce a lansat recent produse precum bere şi cola. Berea este fabricată în străinătate, deoarece unii producători locali au refuzat să preia contractul, motivînd că este prea mic.
Steaua a lansat la începutul lunii un brand propriu de bere pentru care estimează vînzări anuale de 1,8 mil. lei, la un volum de 600.000 de doze, a spus pentru DailyBusiness.ro Bobby Durbac, directorul de marketing al clubului. Clubul are ca target anual vînzarea a 2 milioane de litri de băutură cola marcă proprie, potrivit lui Durbac, care a menţionat că produsele recent lansate se vînd printr-un distribuitor în peste 1.000 de puncte de prezenţă şi că în 2-3 luni vor ajunge pe rafturile a 12.500 puncte de vînzare.
Clubul comercializeaza deja brand-ul de bere în reţelele de magazine Cora, Gima şi Auchan, a precizat Durbac. De altfel, patru jucători ai echipei de fotbal Steaua, Cristian Tănase, Ciprian Tătăruşanu, Bogdan Stancu şi Mihai Răduţ, au promovat luni brand-ul de bere al clubului in magazinul Cora din Lujerului.
Un alt canal important de distributie a produselor este reprezentat şi de cele 27 de puncte de vînzare de la stadion, unde se vinde cola şi bere fără alcool. "Avem un consum destul de important, ţinînd cont că la un meci vin pe stadion în jur de 10.000 - 15.000 de oameni", a spus Durbac.
Berea Steaua este produsă în altă ţară din Uniunea Europeana şi există în două variante: cu alcool şi fără alcool. Linia de producţie are o capacitate de 70.000 de doze pe oră, potrivit directorului de marketing al Steaua.
Acesta a spus că producătorii locali de bere pe care i-a contactat au refuzat să onoreze comanda clubului Steaua, de 600.000 doze an, motivînd că este prea mică.
Producatorii de bere ar fi condiţionat încheierea parteneriatului de plasarea unei comenzi peste o anumită limită, pe care clubul nu a dorit să şi-o asume, a explicat Durbac.
Acesta a mai spus că pentru brand-ul de ciocolată Steaua, clubul are ca partener producătorul italian de profil Dolcerie Veneziane, care operează o fabrică şi în România, la Piteşti.
Din cauza capacităţii limitate a acestei facilităţi de producţie, cicolata Steaua se vinde în prezent doar în magazinele clubului şi în reţeaua Carrefour, potrivit lui Durbac.
Steaua a mai lansat anul acesta şi un brand propriu de vin, în parteneriat cu Domeniile Ostrov.
Bobby Durbac lucrează pentru clubul Steaua din 1 septembrie 2008, după ce anterior a deţinut functţa de country manager în cadrul BenQ Romania, informează dailybusiness.ro.
Clubul de fotbal Steaua estimează vînzări de 700.000 euro în sezonul acesta din produsele marcă proprie, cu 25% mai mari faţă de sezonul trecut, după ce a lansat recent produse precum bere şi cola. Berea este fabricată în străinătate, deoarece unii producători locali au refuzat să preia contractul, motivînd că este prea mic.
Steaua a lansat la începutul lunii un brand propriu de bere pentru care estimează vînzări anuale de 1,8 mil. lei, la un volum de 600.000 de doze, a spus pentru DailyBusiness.ro Bobby Durbac, directorul de marketing al clubului. Clubul are ca target anual vînzarea a 2 milioane de litri de băutură cola marcă proprie, potrivit lui Durbac, care a menţionat că produsele recent lansate se vînd printr-un distribuitor în peste 1.000 de puncte de prezenţă şi că în 2-3 luni vor ajunge pe rafturile a 12.500 puncte de vînzare.
Clubul comercializeaza deja brand-ul de bere în reţelele de magazine Cora, Gima şi Auchan, a precizat Durbac. De altfel, patru jucători ai echipei de fotbal Steaua, Cristian Tănase, Ciprian Tătăruşanu, Bogdan Stancu şi Mihai Răduţ, au promovat luni brand-ul de bere al clubului in magazinul Cora din Lujerului.
Un alt canal important de distributie a produselor este reprezentat şi de cele 27 de puncte de vînzare de la stadion, unde se vinde cola şi bere fără alcool. "Avem un consum destul de important, ţinînd cont că la un meci vin pe stadion în jur de 10.000 - 15.000 de oameni", a spus Durbac.
Berea Steaua este produsă în altă ţară din Uniunea Europeana şi există în două variante: cu alcool şi fără alcool. Linia de producţie are o capacitate de 70.000 de doze pe oră, potrivit directorului de marketing al Steaua.
Acesta a spus că producătorii locali de bere pe care i-a contactat au refuzat să onoreze comanda clubului Steaua, de 600.000 doze an, motivînd că este prea mică.
Producatorii de bere ar fi condiţionat încheierea parteneriatului de plasarea unei comenzi peste o anumită limită, pe care clubul nu a dorit să şi-o asume, a explicat Durbac.
Acesta a mai spus că pentru brand-ul de ciocolată Steaua, clubul are ca partener producătorul italian de profil Dolcerie Veneziane, care operează o fabrică şi în România, la Piteşti.
Din cauza capacităţii limitate a acestei facilităţi de producţie, cicolata Steaua se vinde în prezent doar în magazinele clubului şi în reţeaua Carrefour, potrivit lui Durbac.
Steaua a mai lansat anul acesta şi un brand propriu de vin, în parteneriat cu Domeniile Ostrov.
Bobby Durbac lucrează pentru clubul Steaua din 1 septembrie 2008, după ce anterior a deţinut functţa de country manager în cadrul BenQ Romania, informează dailybusiness.ro.