FOTBAL  »  Superliga  »  CFR CLUJ

Dan Petrescu s-a enervat din nou! Ieșire dură la adresa conducătorilor: „Sunt frustrat! Am golaveraj 2-1, dar Deac are 7 goluri și Păun are 6”

Dan Petrescu
Dan Petrescu

Articol de GSP - Publicat miercuri, 18 martie 2020 22:30

Dan Petrescu, antrenorul liderului CFR Cluj, a avut din nou o reacție nervoasă la adresa conducătorilor fotbalului românesc și s-a declarat nemulțumit de regula care le care cluburilor să alinieze la startul meciului doi jucători sub 21 de ani și de faptul că în play-off e înjumătățesc punctele.

„Știți cât de supărat sunt pentru că mi se iau punctele și golurile din sezonul regulat. Măcar să-mi dea golurile înapoi. Nu suport asta, nu suport să am golaveraj 2-1. Am golaverajul asta, dar Deac are 7 goluri și Păun are 6 goluri marcate. Unde le-au marcat? Cum dracului au dat ăia atâtea goluri? Că echipa are doar două goluri înscrise. E alt campionat? Păi înseamnă că l-am câștigat pe primul și acum am am mai făcut altul.

E frustrant! Orice antrenor în locul meu ar fi făcut la fel. Și să vă mai zic ceva. Cine termină sezonul regulat pe locul 1 nu are niciun avantaj. Joci în ultima etapă pe terenul echipei de pe locul 2 și dacă faci două egaluri în play-off se șterge tot ce ai făcut în sezonul regulat. Mă oftic că nu le-am zis jucătorilor să pierdem ultimele două meciuri. Am fi început play-off-ul pe locul 2 și jucam pe teren propriu în ultima etapă.

Înainte de play-off, Astra a făcut cu 10 puncte mai puțin decât noi. Dar dacă făce un play-off miraculos ar fi campioană. Pe timpul unui an competițional noi am avea mai multe puncte, dar Astra ar fi campioană. Doar în România e așa. Facem reguli care nu au logică. Unde mai e așa? Lăsați-mă cu Belgia!”, a declarat Dan Petrescu la TV Digi Sport.

Dan Petrescu a găsit soluția pentru Liga 1: CFR Cluj campioană! Cum vede finalul sezonului: „Așa nu s-ar supăra nimeni. Ar fi cel mai logic”

Dan Petrescu: „Sunt frustrat!”

„Nu există nicăieri în lume să joci cu doi jucători sub 21 de ani. Dacă spuneți unde mai e așa, Dan Petrescu tace din gură! Da, sunt foarte frustrat! Dacă îi aveam pe Coman sau Man în echipă nu credeți că jucau 90 de minute cu mine? Sau dacă-l aveam pe Mihăilă? Clubul a luat alți jucători, care au altă vârstă. Când am jucat cu Sevilla nu ni s-a zis să avem jucători U19, U21 sau U70. Am băgat pe cine am vrut eu! Adi Păun nu joacă din cauza acestei reguli. Și Păun ar fi ajutat naționala de seniori.

Ni se spune că vrem să ajutăm naționala sub 21 de ani. Dar să vedem câți jucători sub 21 de ani joacă împotriva Islandei și ce vor face. Trebuie să ajutăm echipa de seniori pentru că nu ne-am mai calificat de când ne-am retras noi”, a adăugat tehnicianul.

Gigi Becali anunță că nu-l interesează Liga 1: „Să fie CFR Cluj campioană! Alta e problema mea, eu nu joc de palmares”

FRF, LPF și cluburile din Liga 1 au ajuns la un acord: cele două variante de continuare a sezonului

Cariera pe care și-a construit-o fotbalistul dat afară de la FCSB, umilit și numit „vagabond” de Gigi Becali: „Ne vedem peste un an!”