Articol de Eduard Apostol - Publicat duminica, 18 mai 2014 00:00 / Actualizat duminica, 18 mai 2014 00:19
"Lupii" au colorat finala primăverii de aseară printr-o coregrafie de proporţii ce-a fost întinsă pe întreg stadionul.
Ploieştenii şi-au luat iar hainele de sărbătoare şi-au umplut aseară "Ilie Oană". "Lupii galbeni" s-au strîns în haită la stadion, oameni de toate vîrstele, bărbaţi, femei, copii. Atmosfera a adus, din nou, cu cele ce se văd pe arenele din Germania sau din Anglia, la nivelul spectatorilor Petrolul ajungînd deja în Champions League.
Istoria vintage şi color
Orgolioşii prahoveni au dedicat o coregrafie specială nu doar partidei, ci şi celor 90 de ani de existenţă. Blitz-urile au fost pregătite cu meticulozitate, s-a făcut o introducere ca la spectacol, care a dus la un nivel superior show-urile de pe stadioane.
Pentru că toţi de pe arenă au participat: sectorul galeriei n-a uitat de Ilie Oană şi de tricourile galben-roşii, de început ale "găzarilor", sectorul tribunei a II-a a fost dedicat emblemelor purtate în dreptul inimii de petrolişti, sectorul peluzei secunde a avut un uriaş banner alb-negru cu imaginea vintage a unei partide, în timp ce oamenii de la tribuna I au fluturat frenetic steguleţe galben-albastre.
S-a ajuns la atmosfera de tip sud-american, torţele creînd un iz de finală a primăverii pentru Liga 1.
9.500 e media de spectatori ce au asistat la partidele de acasă ale Petrolului, în acest campionat. Fanii ploieşteni sînt primii la acest capitol, peste Steaua (9.100) şi Dinamo (7.500)