Articol de GSP - Publicat duminica, 08 mai 2011 00:00 / Actualizat joi, 25 iulie 2013 00:08
Steaua comercializează tricouri albe, asemănătoare celor pe care le-a purtat echipa în finala CCE cu Barcelona
"Să-şi ia Cupa, că e a lor, nu mă interesează Steaua veche! Eu vreau doar echipa asta de-acum!". E declaraţia lui Gigi Becali despre Cupa Campionilor Europeni şi despre generaţia care a realizat, la Sevilla, cea mai mare performanţă din istoria fotbalului românesc. Pe patron nu-l interesează, însă pe restul oamenilor din club, da. Pentru că Steaua foloseşte ca strategie de marketing trofeul numărul 1 pe care îl are în palmares şi imaginile cu formaţia de atunci.
249 de lei bucata
Roş-albaştrii au pus în vînzare tricouri albe, replici ale echipamentelor pe care le-au purtat Boloni, Piţurcă şi Lăcătuş în finala cu Barcelona din 1986. Pe spatele fiecărui tricou alb e imprimat numărul 86, format din numele celor care alcătuiau lotul steliştilor în acea vreme. Preţul unui astfel de produs e de 249 de lei. Lansarea a fost ieri, exact în ziua în care s-au împlinit 25 de ani de la performanţa istorică obţinută de clubul din Ghencea.
"Păcat că doar Armata a celebrat!"
Tricoul a fost prezentat chiar de către eroul finalei cu Barca, Helmuth Duckadam. Portarul care n-a luat gol de la spanioli nici în 120 de minute de joc şi nici la loviturile de departajare e singurul dintre componenţii acelei formaţii care face parte, în acest moment, din conducerea Stelei.
Duckadam a fost şi el impresionat de tricourile aproape identice cu cele pe care le purta echipa antrenată de Ienei acum un sfert de secol: "La marketing, sîntem în vîrful fotbalului românesc! Mă aştept să vindem foarte mult în Arad, spre exemplu, la mine acasă. Îmi pare rău că doar Armata ne-a sărbătorit zilele astea, nu şi şefii statului!".