Articol de Dan Udrea - Publicat luni, 02 august 2010 00:00
Roş-albaştrii au făcut sîmbătă încasări de aproape un miliard de lei vechi datorită serviciului de catering, identic cu cel de pe Allianz Arena
Steaua încearcă să-şi trateze suporterii aşa cum o fac marile cluburi din Europa. După mai multe decizii inspirate de marketing, cum ar fi inaugurarea muzeului sau a turului arenei, roş-albaştrii au impus un alt sistem în premieră pentru România. Mai exact, suporterii îşi pot cumpăra de pe stadion băuturi şi snacks-uri doar pe baza unui card emis de club.
Cei care vor produse de catering nu o pot face plătind cu cash în interiorul arenei, ci doar dacă îşi achiziţionează acel card special, care costă între 25 şi 100 de lei. Ideea a fost împrumutată de la Bayern Munchen, care foloseşte acelaşi sistem pe Allianz Arena.
În afara celor 5.200 de abonaţi, care au primit cîte un card gratuit, Steaua a făcut sîmbătă seară încasări de încă 20.000 de euro, adică aproape un miliard de lei vechi!, pe seama celor ce şi-au cumpărat carduri chiar în seara meciului cu U Craiova.
O altă premieră pe România: suporterii şi-au putut cumpăra de pe stadion bere fără alcool.
"Dorim să mărim confortul suporterilor care vin la stadion şi să le oferim cît mai multe produse, aşa cum se întîmplă pe marile arene din străinătate"
Bobby Durbac, director de marketing Steaua
11 puncte de vînzare sînt în incinta stadionului din Ghencea. Se comercializează răcoritoare, apă, bere fără alcool, seminţe, popcorn, snacks-uri
50 de cereri pentru Player Escort
Înaintea partidei cu U Craiova, roş-albaştrii au avut 50 de cereri pentru Player Escort. Acesta e programul în urma căruia un părinte care plăteşte 499 de lei îşi poate vedea copilul ieşind de la vestiare, înaintea meciului, ţinut de mînă de către unul din fotbaliştii Stelei. Cei 39 de copii care nu au prins "primul 11" la confruntarea de sîmbătă sînt puşi pe lista de aşteptare pentru viitoarele jocuri.
Roş-albaştrii au făcut sîmbătă încasări de aproape un miliard de lei vechi datorită serviciului de catering, identic cu cel de pe Allianz Arena
Steaua încearcă să-şi trateze suporterii aşa cum o fac marile cluburi din Europa. După mai multe decizii inspirate de marketing, cum ar fi inaugurarea muzeului sau a turului arenei, roş-albaştrii au impus un alt sistem în premieră pentru România. Mai exact, suporterii îşi pot cumpăra de pe stadion băuturi şi snacks-uri doar pe baza unui card emis de club.
Cei care vor produse de catering nu o pot face plătind cu cash în interiorul arenei, ci doar dacă îşi achiziţionează acel card special, care costă între 25 şi 100 de lei. Ideea a fost împrumutată de la Bayern Munchen, care foloseşte acelaşi sistem pe Allianz Arena.
În afara celor 5.200 de abonaţi, care au primit cîte un card gratuit, Steaua a făcut sîmbătă seară încasări de încă 20.000 de euro, adică aproape un miliard de lei vechi!, pe seama celor ce şi-au cumpărat carduri chiar în seara meciului cu U Craiova.
O altă premieră pe România: suporterii şi-au putut cumpăra de pe stadion bere fără alcool.
"Dorim să mărim confortul suporterilor care vin la stadion şi să le oferim cît mai multe produse, aşa cum se întîmplă pe marile arene din străinătate"
Bobby Durbac, director de marketing Steaua
11 puncte de vînzare sînt în incinta stadionului din Ghencea. Se comercializează răcoritoare, apă, bere fără alcool, seminţe, popcorn, snacks-uri
50 de cereri pentru Player Escort
Înaintea partidei cu U Craiova, roş-albaştrii au avut 50 de cereri pentru Player Escort. Acesta e programul în urma căruia un părinte care plăteşte 499 de lei îşi poate vedea copilul ieşind de la vestiare, înaintea meciului, ţinut de mînă de către unul din fotbaliştii Stelei. Cei 39 de copii care nu au prins "primul 11" la confruntarea de sîmbătă sînt puşi pe lista de aşteptare pentru viitoarele jocuri.