Articol de Florin Dincă - Publicat luni, 04 august 2014 00:00 / Actualizat luni, 04 august 2014 09:18
Pînă anul trecut, Helmuth Duckadam era singurul stelist atractiv pentru firmele importante din România care voiau să-şi facă publicitate.
După doi ani în care Steaua a cîştigat titlul şi a făcut performanţă, la nivelul României, în cupele europene, companiile şi-au îndreptat atenţia şi către formaţia campioană.
Începînd din weekend-ul trecut, formaţia din Ghencea mai are oficial un sponsor, alături de City Insurance, cu care semnase pe parcursul sezonului trecut. DOMO, firmă de companie de retail de electronice, electrocasnice şi IT din România, i-a solicitat campioanei României să accepte să-i devină al doilea sponsor oficial. Roş-albaştrii au acceptat şi au imprimat logoul şi denumirea societăţii respective pe spatele tricourilor, suma pentru care s-a semnat fiind de peste 150.000 de euro anual.
Mai mult, e pentru prima dată după o pauză de 5 ani, cînd Steaua are iarăşi doi sponsori pe tricouri. Ultima dată s-a întîmplat în sezonul 2008-2009, cînd Citi Financial era pe piept, iar Arcom pe mîneci. Steaua încheia atunci o perioadă foarte bună, cu două titluri, 3 participări consecutive în grupele Champions League, o semifinală de Cupa UEFA şi alte două primăveri europene.
130 de milioane de euro a fost cifra de afaceri a firmei DOMO pe anul 2013
500 de mii de euro e suma pe care City Insurance o oferă anual Stelei pentru parteneriatul semnat în 2013