Comentarii (84)
misterverde
misterverde  •  06 August 2021, 21:51

Prietene ... steaua a murit în 1998 .. asta spune instanta ... Vezi la Craiova.. cum explica mai detaliat cum FC u și csu nu pot fi adevărată craiova maxima ... Craiova a retrogradat o mititelul .. .. Csa a renunțat la steaua în 1998 ... creierele seci ca tine .. or sa realizeze când ajunge clona în liga 1 .. atunci când se va privatiza .. ***... marea stilista ... cum a susținut pe guru talpan .. sa distrugă steaua ... Voi credeți ca csa nu au putut sa promoveze de anul asta ? Ce fraieri .. ăștia trag de timp ca s pe banii la romanii .. în liga 1 sa vedem cine pana mea ii da lui Ogararu salariu ala ? De asta au stat 2 ani liga a 4a 2 ani liga a 3a și din start 2 ani liga a 2a .. Rusineeeee .... creiere seci .... asa arata steaua ? Ei vorbesc de performante făcute în 1947 .. bhaaa prezentul e aici ... ce ați făcut din 2017 pana n prezent ? Rușine!!!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Berceni
Berceni  •  06 August 2021, 21:49

gigisti extrem de prosti injura Steaua.

misterverde
misterverde  •  06 August 2021, 21:48
Postat de vecina.de.la.parter pe 06 August 2021, 21:18

Bai Maldini iti dai seama cate documente hotarari judecatoresti si decizii a trimis Talpan la UEFA? Probabil luna de luna trimite bolovanul tot degeaba probabil aia stiu mai decat noi cine e Steaua

Guțu Talpan se certa pe la EA Games .. supărat ca si acolo tot FCSB e văzută ca Steaua București!! Apropo .. talpan seamănă cu Copos .. o fi din flori :)))

ssil.vio.
ssil.vio.  •  06 August 2021, 21:32
Postat de maldini_1986 pe 06 August 2021, 21:09

Nu, UEFA ia de bun ce primeste de la LPF si FRF, nu se baga in nicio tara. Deci, intreaba-l pe Burleanu de ce nu notifica la Uefa. "Palmaresul echipei de fotbal Club Sportiv al Armatei Steaua Bucureşti din 1947 şi până în 1998 aparţine reclamantului CSA Steaua București! Hotărârile date în apel sunt executorii indiferent dacă sunt atacabile cu recurs sau nu. Caracterul executoriu al hotărârilor pronunțate în apel poate fi înlăturat doar printr-o prevedere legală expresă. Precizăm că hotărârea pronunțată în apel, care nu poate fi atacată cu recurs, este definitivă și constituie titlu executoriu, în temeiul art. 634 alin. (1) pct. 4 teza I NCPC".

O actiune in constatare este executorie? :)))))))))))) Vezi ca rade pana si catalynn de tine, cand scrii asemenea ineptii. Indiferent ca e la TB, la CAB sau ICCJ, nu poate fi executorie o actiune in constatare. Paragraful ala pe care il tot citati voi pe aici ii valabil in alt context, nu la actiuni in constatare. 'Expertii juristi' din voi nu stiu nici macar atat :))))

vecina.de.la.parter
vecina.de.la.parter  •  06 August 2021, 21:29

Le-a facut statul roman stadion de 100 de mil pe banii contribuabililor la niste amatori infintati in 2017. Si ei vin 3 mii la un derby? Pai de unde sa plateasca intretinerea la stadion de cel putin 1 mil pe an.

maldini_1986
maldini_1986  •  06 August 2021, 21:23
Postat de vecina.de.la.parter pe 06 August 2021, 21:18

Bai Maldini iti dai seama cate documente hotarari judecatoresti si decizii a trimis Talpan la UEFA? Probabil luna de luna trimite bolovanul tot degeaba probabil aia stiu mai decat noi cine e Steaua

Deci practic doar pt ca nu modifica aia pe un site, de aia nu e Steaua-Steaua, chiar daca toate instantele sunt definitive. Bai vecine, ai o logica tare haioasa. DAR daca modifica aia la UEFA, atunci ce o sa mai ziceti?

vasyxxx
vasyxxx  •  06 August 2021, 21:22

Ce vrea Maghiari? sai aplaude ? pai ce lea luat cineva drepturile omului? Pa noi toti ne face *** si nu ne mai suparam. Ei ce vor ?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

vecina.de.la.parter
vecina.de.la.parter  •  06 August 2021, 21:18
Postat de maldini_1986 pe 06 August 2021, 21:09

Nu, UEFA ia de bun ce primeste de la LPF si FRF, nu se baga in nicio tara. Deci, intreaba-l pe Burleanu de ce nu notifica la Uefa. "Palmaresul echipei de fotbal Club Sportiv al Armatei Steaua Bucureşti din 1947 şi până în 1998 aparţine reclamantului CSA Steaua București! Hotărârile date în apel sunt executorii indiferent dacă sunt atacabile cu recurs sau nu. Caracterul executoriu al hotărârilor pronunțate în apel poate fi înlăturat doar printr-o prevedere legală expresă. Precizăm că hotărârea pronunțată în apel, care nu poate fi atacată cu recurs, este definitivă și constituie titlu executoriu, în temeiul art. 634 alin. (1) pct. 4 teza I NCPC".

Bai Maldini iti dai seama cate documente hotarari judecatoresti si decizii a trimis Talpan la UEFA? Probabil luna de luna trimite bolovanul tot degeaba probabil aia stiu mai decat noi cine e Steaua

1177177172317584
Christian Ciuca  •  06 August 2021, 21:14

glumeam, cert, un simplu minipamflet .

maldini_1986
maldini_1986  •  06 August 2021, 21:09
Postat de ssil.vio. pe 06 August 2021, 20:05

Ce palmares are, dacă nu este recunoscut de forul suprem care a organizat acea competiție?? :)))))))

Nu, UEFA ia de bun ce primeste de la LPF si FRF, nu se baga in nicio tara. Deci, intreaba-l pe Burleanu de ce nu notifica la Uefa. "Palmaresul echipei de fotbal Club Sportiv al Armatei Steaua Bucureşti din 1947 şi până în 1998 aparţine reclamantului CSA Steaua București! Hotărârile date în apel sunt executorii indiferent dacă sunt atacabile cu recurs sau nu. Caracterul executoriu al hotărârilor pronunțate în apel poate fi înlăturat doar printr-o prevedere legală expresă. Precizăm că hotărârea pronunțată în apel, care nu poate fi atacată cu recurs, este definitivă și constituie titlu executoriu, în temeiul art. 634 alin. (1) pct. 4 teza I NCPC".

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează