Articol de Viorel Tudorache - Publicat duminica, 10 ianuarie 2010 00:00
Răzvan a încheiat primul parteneriat publicitar din postura de selecţioner cu o societate care susţine financiar fosta lui echipă. Cota lui de imagine e depăşită în piaţă doar de Hagi şi Chivu
Cota lui Răzvan Lucescu, 40 de ani, creşte pe piaţa publicitară: contract nou, cu Avantgarden 3, unul dintre sponsorii lui FC Braşov. De cîteva săptămîni, oraşul de la poalele Tîmpei e împînzit de panouri prin care selecţionerul îi îndeamnă pe localnici să cumpere apartamente în cartierul aflat undeva la ieşirea spre Ghimbav. Spoturile au început să fie difuzate şi la TV.
Dezvoltatorul imobiliar Maurer&Kasper Construct va inaugura complexul rezidenţial la începtul anului 2010. Pentru parteneriatul de imagine, Lucescu va încasa 200.000 de euro.
Au negociat doi ani
"Eram de doi ani în discuţii cu cei de la Avantgarden, de pe vremea cînd antrenam la Braşov", explică Lucescu junior.
Continuă: "Se poate spune că eu i-am atras să sponsorizeze echipa. Sînt liber să fac ce simt şi nu mă interesează ce cred alţii, fiindcă ştiu că sînt corect şi am conştiinţa impăcată. Cei care se gîndesc la alte lucruri înseamnă ca au o problemă".
"Bun familist"
Directorul de marketing al sponsorului lui FC Braşov, Dana Stamate, a explicat pentru GSP asocierea cu Lucescu jr.: "Am considerat că ne poate reprezenta foarte bine, deoarece are imaginea unui bun familist".
Surse federale susţin că acest parteneriat nu intră în contradicţie cu contractul de serviciu cu sponsorul principal al "naţionalei", Ursus, nefiind vorba de o firmă concurentă. Lucescu jr. a mai făcut reclamă la Audi, Golden Brau, Cosmote şi Danette.
"Parteneriat incompatibil"
Fostul selecţioner Emeric Ienei critică alăturarea dintre Răzvan Lucescu şi sponsorul lui FC Braşov:"E ciudat. Aş fi înţeles ca un antrenor de club să-i facă reclamă unui sponsor pentru a-şi ajuta propria echipă, dar ca selecţioner n-ai voie să te implici în treburi incompatibile. Nu sînt de acord nici cu relaţiile naş - fin pe care le are în fotbal. Antrenorul trebuie să fie antrenor, astfel încît jucătorul să răspundă în faţa tehnicianului, nu a naşului". Alt selecţioner important, "off the record": "Nu e normal ce face Răzvan!".
Unul dintre proiectele sponsorului în insolvenţă
Compania care sponsorizează pe FC Braşov, Maurer & Kasper Construct, are sediul în Braşov şi e deţinută de doi oameni de afaceri români cu naţionalitate germană, Simon Maurer şi Daniela Kasper. Recent, pentru o datorie de 1,8 milioane de euro către Bancpost, societatea a solicitat intrarea în insolvenţă a complexului Avantgarden 1 din Braşov, procedură care nu afectează însă celelalte proiecte imobiliare.
Răzvan a încheiat primul parteneriat publicitar din postura de selecţioner cu o societate care susţine financiar fosta lui echipă. Cota lui de imagine e depăşită în piaţă doar de Hagi şi Chivu
Cota lui Răzvan Lucescu, 40 de ani, creşte pe piaţa publicitară: contract nou, cu Avantgarden 3, unul dintre sponsorii lui FC Braşov. De cîteva săptămîni, oraşul de la poalele Tîmpei e împînzit de panouri prin care selecţionerul îi îndeamnă pe localnici să cumpere apartamente în cartierul aflat undeva la ieşirea spre Ghimbav. Spoturile au început să fie difuzate şi la TV.
Dezvoltatorul imobiliar Maurer&Kasper Construct va inaugura complexul rezidenţial la începtul anului 2010. Pentru parteneriatul de imagine, Lucescu va încasa 200.000 de euro.
Au negociat doi ani
"Eram de doi ani în discuţii cu cei de la Avantgarden, de pe vremea cînd antrenam la Braşov", explică Lucescu junior.
Continuă: "Se poate spune că eu i-am atras să sponsorizeze echipa. Sînt liber să fac ce simt şi nu mă interesează ce cred alţii, fiindcă ştiu că sînt corect şi am conştiinţa impăcată. Cei care se gîndesc la alte lucruri înseamnă ca au o problemă".
"Bun familist"
Directorul de marketing al sponsorului lui FC Braşov, Dana Stamate, a explicat pentru GSP asocierea cu Lucescu jr.: "Am considerat că ne poate reprezenta foarte bine, deoarece are imaginea unui bun familist".
Surse federale susţin că acest parteneriat nu intră în contradicţie cu contractul de serviciu cu sponsorul principal al "naţionalei", Ursus, nefiind vorba de o firmă concurentă. Lucescu jr. a mai făcut reclamă la Audi, Golden Brau, Cosmote şi Danette.
"Parteneriat incompatibil"
Fostul selecţioner Emeric Ienei critică alăturarea dintre Răzvan Lucescu şi sponsorul lui FC Braşov:"E ciudat. Aş fi înţeles ca un antrenor de club să-i facă reclamă unui sponsor pentru a-şi ajuta propria echipă, dar ca selecţioner n-ai voie să te implici în treburi incompatibile. Nu sînt de acord nici cu relaţiile naş - fin pe care le are în fotbal. Antrenorul trebuie să fie antrenor, astfel încît jucătorul să răspundă în faţa tehnicianului, nu a naşului". Alt selecţioner important, "off the record": "Nu e normal ce face Răzvan!".
Unul dintre proiectele sponsorului în insolvenţă
Compania care sponsorizează pe FC Braşov, Maurer & Kasper Construct, are sediul în Braşov şi e deţinută de doi oameni de afaceri români cu naţionalitate germană, Simon Maurer şi Daniela Kasper. Recent, pentru o datorie de 1,8 milioane de euro către Bancpost, societatea a solicitat intrarea în insolvenţă a complexului Avantgarden 1 din Braşov, procedură care nu afectează însă celelalte proiecte imobiliare.
"Nu înseamnă că Răzvan va convoca numai jucători de la Braşov. Pe asta, orice ban e bine venit. Şi eu aş face reclamă tuturor sponsorilor din Liga 1"
Marius Stan, preşedinte Oţelul Galaţi
"Răzvan Lucescu este cel mai bun actor de reclamă, joacă plin de bucurie, natural"
Bogdan Naumovici, director advertising
"Răzvan Lucescu şi Dan Petrescu au cel mai mare potenţial de creştere dintre toţi sportivii pe care îi reprezentăm. Hagi şi Chivu au ajuns deja la un nivel înalt"
Mihai Neguţ, managing partner "4All Sport&Entertainment"
250 de mii de euro este salariul anual pe care îl are Răzvan Lucescu la "naţională"
3 jucători a convocat Răzvan de la FC Braşov la cele 7 meciuri din mandatul său: Coman, Roman, Grigore.