Comentarii (50)
rivaldinho
rivaldinho  •  01 Iulie 2019, 22:12

Am spus Schalke? Amiri e la Hoffenheim. Ma gandeam la tipul care a plecat spre City. Hoffenheim a mai avut un jucator, chiar mai bun, fenomenalul playmaker Kerem Demirbay. A fost cumparat de Lerverkusen cu 32 de milioane de euro. Nu inteleg de unde atatia bani la Bayer din nou! Banuiesc ca Germania plateste bine pe drepturile TV mai nou si va creste din nou.

rivaldinho
rivaldinho  •  01 Iulie 2019, 22:09

Pe Ianis Hagi se pot lua pe bune 10-15 milioane de euro acum, si in raport cu ceea ce au facut toti ceilalti mijlocasi din turneul de sub-21. Pe Fabian Ruiz a platit Napoli 30 de milioane de euro, a achitat clauza. Pe Amiri, cred ca in scurt timp o sa ceara Schalke si 30-40 de milioane de euro, daca nu o face acum. Iar Ceballos, l-a cumparat Realul cu 18 de la Betis si face cel putin 30 acum. Puscas o sa plece pe vreo 6 milioane, desi ar putea cere chiar si 8. Valoarea reala maxima ar putea fi si 12, dar provine de la Palermo din pacate. Manea daca juca in Vest, costa oricat intre 6 si 12 milioane. Pe unul ca Manea, daca vine un club englez dupa el, e capabil sa plateasca si 18 milioane de euro. Investitia romaneasca cea mai buna in clipa de fata, este Manea. Pentru ca este ieftin, si daca ar fi transferat de exemplu in Germania sau alt campionat de top care poate i se potriveste mai bine, in scurt timp ar costa 20. Asta daca confirma. Si la Cicaldau m-as baga daca as fi scouter strain. Desi Craiova nu cred ca il lasa fara clauza achitata, adica 7 milioane de euro. Cicaldau e cu dus si intors, dar daca l-as lua un PSV si s-ar acomoda... Ar fi bijuterie, leaga jocul fantastic acolo in spate si e bun si pe aparare! Nici nu mai conteaza ca nu are 1.90.

rivaldinho
rivaldinho  •  01 Iulie 2019, 21:49
Postat de Stoica Relu pe 01 Iulie 2019, 21:43

Sunt 100% de acord cu tine.Dar vezi tu,fotbalul nu se joaca pe simpatii.Degeaba ne place noua ,daca angrenajul per total e slabut,lent si previzibil.Reped,daca la noi nu cadea mijlocul,bateam Germania lejer.Si in finala au jucat la fel.Scorul trebuia sa fie mai mare decat a fost pe tabela.Spania nu a mai facut jocul foarte bun din meciul cu Franta.

Puscas e clar ca nu poate juca intr-un sistem in care i se cere sa vina mult jos, adica sa isi culeaga mingile. Puscas e pe stilul lui Mandzukic si Lukaku, in mod normal poate reusi si el in fotbalul mare daca il joci. Are calitati mari in careu, de protejare, preluare si de tot. Da bine si cu capul. Lukaku ce e drept are o calitate in plus, ca vine spre linia de 16 a careului ca sa se suteze si e mai bun pe contraatac fiind mai mobil. Dar la cap cred ca e sub Puscas. Si la jocul in careu, unde un atacant serios se bate cu apararea adversa cand nu exista spatii (de combinatii). Llorente de exemplu, asa a castigat vreo 2 meciuri importante pentru Tottenham in Liga anul asta.

rivaldinho
rivaldinho  •  01 Iulie 2019, 21:45
Postat de Stoica Relu pe 01 Iulie 2019, 21:39

Prostea in meciul cu Germania s a jucat 4-2-3-1 nu cum visezi tu.Baluta si Cicaldau au jucat in spatele lui Ianis,Asa au jucat toate meciurile,Unii dintre voi nici nu stiti la ce va uitati.Radoi a jucat cu triunghiul la mijlocul terenului cu varful in sus,nu in jos cum spui tu.Blauta e inchizatorul static si Cicaldau e box-to-box.Cicaldau e de mare viitor.Romania de mult nu a mai avut una stfel de jucator.Ti am zis habar nu ai de fotbal si iti dai cu parerea.Pe benzi am jucat cu Man si Ivan acestia in linie cu Ianis si varf Puscas.Du te si plimba ursu ca nu stii nimic.Nu mai scrie ca nu ti raspund.Echipa a fost asa.Radu-Manea Nedelcearu,Pascanu,Stefan-Baluta,Cicaldau-Man,Ianis,Ivan-Puscas.

Eu cred ca Ianis Hagi a fost acolo la nivelul lui Ceballos, Amiri si Ruiz. Ceballos a fost poate numarul 1 in turneu, a fost constant in tot ce a facut. Amiri a fost mai putin constant, ca si Ianis Hagi. Fabian Ruiz e totusi pe un post diferit, dar e box-to-box si il vezi des si langa linia careului. Ti-am zis, mi-a placut si Pellegrini dar ala nu a jucat fazele inalte. Au facut un transfer excelent Napoli cu Fabian Ruiz, cred ca va creste mult.

10153324563120690
Stoica Relu  •  01 Iulie 2019, 21:43
Postat de rivaldinho pe 01 Iulie 2019, 21:39

Fara doar si poate Puscas merita si a fost atacantul impins al turneului. Nici nu au fost multi atacanti impinsi. Si Ianis Hagi mi-a placut, dar in mijloc are concurenta mare cu Ruiz, Ceballos si Amiri. Ca daca ii pui pe astia 3, mai ramane 1 loc doar. Mie de la nemti de la mijloc in sus mi-a placut cu adevarat numai Amiri si il si cunosc de la Schalke. E foarte bun baiatul.

Sunt 100% de acord cu tine.Dar vezi tu,fotbalul nu se joaca pe simpatii.Degeaba ne place noua ,daca angrenajul per total e slabut,lent si previzibil.Reped,daca la noi nu cadea mijlocul,bateam Germania lejer.Si in finala au jucat la fel.Scorul trebuia sa fie mai mare decat a fost pe tabela.Spania nu a mai facut jocul foarte bun din meciul cu Franta.

rivaldinho
rivaldinho  •  01 Iulie 2019, 21:41
Postat de Stoica Relu pe 01 Iulie 2019, 21:31

Manea a facut un meci perfect cu Anglia ,in rest a fost bun.Altul de la noi nu cred ca merita per total.In semifinala inchizatorii moarti.In prima repriza au fost acoperiti de fotbalul ofensiv,iar in a doua cand au trebuit sa se si apere au cazut fizic.Pascanu slab.De cate ori a iesit cu mingea la picior a gresit si era sa ne coste.Manea nu a mai fost ca in meciul cu Anglia.Ianis a sclipit o repriza,la fel si Puscas si ceilalti,Man ,Baluta ,Pascanu maini moarte.Nu aveau cum sa intre in aceasta echipa.Spania de departe cea mai buna de la turneul asta.Eu dupa prestatia cu Polonia am spus ca va castiga turneul.Germania are in componenta doi ,trei jucatori valorosi,restul medii,Franta la fel,plavani,lenti si previzibili,Italia de viitor,Chieza foarte bun.Nu degeaba Juve il vrea pe zeci de milioane.Dupa mine intr un clasament dupa cum s au miscat fortele arata asa.Spania Italia Romania,Germania,Anglia,Franta..Vorbim per total .Nu de valoarea intrinseca a loturilor.Noi avem cativa jucatori de viitor,si mai putem descoperi anul asta altii,cu regula asta cu doi U21 in teren.Clar vom avea in 4 ani o echipa competitiva care ne va duce la fiecare turneu final.Vom vedea.Exista sperante.Eu sunt increzator.Din urma mai vin fotbalisti mai talentati decat cei de acum.

E un fundas fenomenal la FCSB, ma gandesc ca acum are vreo 17 ani acum si e ciudat ca deja nu a debutat. E tot la academia din Berceni. Fabrizio Constantin ii zice, e ceva in stilul fundasilor italieni inalti, e foarte bun si la cap. L-am urmarit in cateva meciuri de sub-15 si eu cred ca are potentialul de a ajunge la un Milan sau Inter, oricum si peste Goian.

10153324563120690
Stoica Relu  •  01 Iulie 2019, 21:39
Postat de kingdon pe 01 Iulie 2019, 21:29

Bai cunoscatorule, esti varza cu carne !! bati campii p-aici. In meciul cu Germania s-a jucat 4-3-2-1 cu hogea mijlocas ofensiv. La 11 m hogea l-a faultat pe omul lui DIRECT nr 8 Dahoud care a jucat mijlocas defensif. Trebuia sa coboare cu el sa-i faca marcaj in zona. Stii ce e aia? De ce? Ca l-a pierdut dupa cornerul ala si bezmetic cum e l-a faultat. Uita te pe faza si vezi ca l-a tras in careu, nici macar nu era cu fata la poarta neamtul, foarte dubioasa faza, o stii BMW ul ceva? De acolo s-a rupt totul, asta este, avem cate un *** cand ne apropiem mai sus de performanta, prunea in 94, pirtarul asta acum.. Mor pe astia care au jucat fotbal in curtea scolii si se baga in seama pe aici!!!

Prostea in meciul cu Germania s a jucat 4-2-3-1 nu cum visezi tu.Baluta si Cicaldau au jucat in spatele lui Ianis,Asa au jucat toate meciurile,Unii dintre voi nici nu stiti la ce va uitati.Radoi a jucat cu triunghiul la mijlocul terenului cu varful in sus,nu in jos cum spui tu.Blauta e inchizatorul static si Cicaldau e box-to-box.Cicaldau e de mare viitor.Romania de mult nu a mai avut una stfel de jucator.Ti am zis habar nu ai de fotbal si iti dai cu parerea.Pe benzi am jucat cu Man si Ivan acestia in linie cu Ianis si varf Puscas.Du te si plimba ursu ca nu stii nimic.Nu mai scrie ca nu ti raspund.Echipa a fost asa.Radu-Manea Nedelcearu,Pascanu,Stefan-Baluta,Cicaldau-Man,Ianis,Ivan-Puscas.

rivaldinho
rivaldinho  •  01 Iulie 2019, 21:39
Postat de Stoica Relu pe 01 Iulie 2019, 21:31

Manea a facut un meci perfect cu Anglia ,in rest a fost bun.Altul de la noi nu cred ca merita per total.In semifinala inchizatorii moarti.In prima repriza au fost acoperiti de fotbalul ofensiv,iar in a doua cand au trebuit sa se si apere au cazut fizic.Pascanu slab.De cate ori a iesit cu mingea la picior a gresit si era sa ne coste.Manea nu a mai fost ca in meciul cu Anglia.Ianis a sclipit o repriza,la fel si Puscas si ceilalti,Man ,Baluta ,Pascanu maini moarte.Nu aveau cum sa intre in aceasta echipa.Spania de departe cea mai buna de la turneul asta.Eu dupa prestatia cu Polonia am spus ca va castiga turneul.Germania are in componenta doi ,trei jucatori valorosi,restul medii,Franta la fel,plavani,lenti si previzibili,Italia de viitor,Chieza foarte bun.Nu degeaba Juve il vrea pe zeci de milioane.Dupa mine intr un clasament dupa cum s au miscat fortele arata asa.Spania Italia Romania,Germania,Anglia,Franta..Vorbim per total .Nu de valoarea intrinseca a loturilor.Noi avem cativa jucatori de viitor,si mai putem descoperi anul asta altii,cu regula asta cu doi U21 in teren.Clar vom avea in 4 ani o echipa competitiva care ne va duce la fiecare turneu final.Vom vedea.Exista sperante.Eu sunt increzator.Din urma mai vin fotbalisti mai talentati decat cei de acum.

Fara doar si poate Puscas merita si a fost atacantul impins al turneului. Nici nu au fost multi atacanti impinsi. Si Ianis Hagi mi-a placut, dar in mijloc are concurenta mare cu Ruiz, Ceballos si Amiri. Ca daca ii pui pe astia 3, mai ramane 1 loc doar. Mie de la nemti de la mijloc in sus mi-a placut cu adevarat numai Amiri si il si cunosc de la Schalke. E foarte bun baiatul.

rivaldinho
rivaldinho  •  01 Iulie 2019, 21:36

Daca ar fi sa aleg dintre ei, nu dupa cum au jucat neaparat la Euro (pentru ca unii nu au prins fazele inalte), as alege un mijloc cu Ceballos, Pellegrini, Fabian Ruiz si Amiri. Si atacul ar fi Tammy Abraham-Puscas. Rezerve Fornals, Phil Foden si Olmo (pe Olmo nu l-am vazut bine dar tot a fost laudat ca e scula; personal mi-a placut si Gray de la englezi dar nu intr-o echipa de mare viitor). Waldschmidt a fost cam invizibil in fazele inalte, e mai mult un jucator de executie dar il plac mai mult decat Richter. Pe Puscas nu il aleg pentru tehnica in regim de dribling, dar nu prea au fost atacanti impinsi la Euro. Puscas e pe stilul lui Mandzukic, in mod normal se descurca si al nostru sa faca cariera. Mi-a placut si Dahoud, dar momentan e supraevaluat.

10153324563120690
Stoica Relu  •  01 Iulie 2019, 21:31
Postat de rivaldinho pe 01 Iulie 2019, 21:20

Ruiz, Ceballos sigur meritau, francezului i-au dat premiu pentru ca si Franta a fost in semifinale. La fel de bine puteau sa ii dea lui Pascanu, din pacate Rus a jucat doar un meci. Nedelcearu a fost bun, dar a gafat in meciul cu Anglia la golul de 2-2 si in meciul cu Germania. Deci in 2 meciuri, desi e discutabil pentru ca in meciul cu Anglia a fost foarte rapid ala. La noi mai meritau si Cicaldau sau Puscas. Sigur nu merita Chiesa ca e italian, in locul lui Puscas. Baluta a jucat accidentat, deci a fost bun dar nu cum putea sa joace mereu. Daca era dupa mine: MANEA, CICALDAU/IANIS HAGI si PUSCAS. Radu e portar bun dar nu cred ca a fost cel mai bun, pana si francezul a fost peste.

Manea a facut un meci perfect cu Anglia ,in rest a fost bun.Altul de la noi nu cred ca merita per total.In semifinala inchizatorii moarti.In prima repriza au fost acoperiti de fotbalul ofensiv,iar in a doua cand au trebuit sa se si apere au cazut fizic.Pascanu slab.De cate ori a iesit cu mingea la picior a gresit si era sa ne coste.Manea nu a mai fost ca in meciul cu Anglia.Ianis a sclipit o repriza,la fel si Puscas si ceilalti,Man ,Baluta ,Pascanu maini moarte.Nu aveau cum sa intre in aceasta echipa.Spania de departe cea mai buna de la turneul asta.Eu dupa prestatia cu Polonia am spus ca va castiga turneul.Germania are in componenta doi ,trei jucatori valorosi,restul medii,Franta la fel,plavani,lenti si previzibili,Italia de viitor,Chieza foarte bun.Nu degeaba Juve il vrea pe zeci de milioane.Dupa mine intr un clasament dupa cum s au miscat fortele arata asa.Spania Italia Romania,Germania,Anglia,Franta..Vorbim per total .Nu de valoarea intrinseca a loturilor.Noi avem cativa jucatori de viitor,si mai putem descoperi anul asta altii,cu regula asta cu doi U21 in teren.Clar vom avea in 4 ani o echipa competitiva care ne va duce la fiecare turneu final.Vom vedea.Exista sperante.Eu sunt increzator.Din urma mai vin fotbalisti mai talentati decat cei de acum.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează