GSP SPECIAL  »  MEDIA  »  MEDIA

Antena 3, creştere în primul trimestru din 2010

Articol de GSP - Publicat marti, 13 aprilie 2010 00:00

Postul de televiziune Antena 3 a inregistrat in primul trimestru din 2010 o crestere a cotei de piata cu 10% fata de primul trimestru al anului trecut, conform datelor de audienta furnizate de GFK Romania, pentru publicul din mediul urban de peste 18 ani.

Astfel, in primul trimestru al anului 2010, Antena3 are o cota de piata de 4.6 % fata de 4.2% cat inregistra in primul trimestru din 2009. 

De asemenea, pentru intervalul de timp  de maxima audienta pentru posturile de stiri (orele 18.00-24.00, denumit Prime Time News), Antena3 a inregistrat o crestere de 11% a cotei de piata in primul trimestru al anului 2010 fata de perioada similara a anului trecut.

Postul de televiziune Antena 3 a inregistrat in primul trimestru din 2010 o crestere a cotei de piata cu 10% fata de primul trimestru al anului trecut, conform datelor de audienta furnizate de GFK Romania, pentru publicul din mediul urban de peste 18 ani.

Astfel, in primul trimestru al anului 2010, Antena3 are o cota de piata de 4.6 % fata de 4.2% cat inregistra in primul trimestru din 2009. 

De asemenea, pentru intervalul de timp  de maxima audienta pentru posturile de stiri (orele 18.00-24.00, denumit Prime Time News), Antena3 a inregistrat o crestere de 11% a cotei de piata in primul trimestru al anului 2010 fata de perioada similara a anului trecut.

Principalul post concurent, Realitatea tv, inregistreaza o scadere la nivelul intregii zile cu 5% in primul trimestru al lui 2010 fata de primul trimestru al lui 2009 si ramane aproape constant in Prime Time News.

Dupa lansarea grilei de primavara din 1 martie 2010, Antena3 a inregistrat medii de audienta mai mari in luna martie fata de luna februarie in timpul zilei, in perioada de difuzare a emisiunilor News Magazine cu Alessandra Stoicescu (orele de difuzare 10.00-12.00), Stirile de la ora 12.00 si Editia de Pranz cu Sabina Iosub si Andrei Badin (orele de difuzare 13.00 -14.00).

O crestere semnificativa s-a inregistrat dupa lansarea grilei de primavara si in Prime Time News, mai ales pe intervalele de difuzare ale Stirilor de la orele 18,00, Ordinea Zilei cu Dana Grecu si Stirea Zilei cu Gabriela Vranceanu Firea.

In ceea ce priveste profilului publicului, Antena3 are un public mai atractiv comercial decat principalul concurent, Realitatea TV.

Astfel, postul de televiziune Antena3 are cote de afinitate mai mari decat Realitatea Tv pentru categoriile de public apartinand celor cu studii superioare (cota de afinitate de 169% fata de 139 a Realitatii tv) si cu functii de conducere (directori si manageri – 160% afinitate fata de 90% a principalului concurent).

De asemenea, Antena3 are un public mai tanar decat cel al Realitatii tv, inregistrand cote de afinitate mai mari pentru categoriile de public cuprinse intre 18 si 54 ani.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Ion Țiriac, afacere de milioane » Și-a vândut toate acțiunile: „În primii 4 ani, am realizat asta”
Tenis
Ion Țiriac, afacere de milioane » Și-a vândut toate acțiunile: „În primii 4 ani, am realizat asta”
Clipe de coșmar pentru un fotbalist de la Dinamo » Fetița sa a căzut în lacul Herăstrău! Reacție răvășitoare
Superliga
Clipe de coșmar pentru un fotbalist de la Dinamo » Fetița sa a căzut în lacul Herăstrău! Reacție răvășitoare
Așa arată grupele EURO U21 din 2025 » Adversari de FOC pentru România, repartizată alături de țara gazdă! Programul complet
Nationala
Așa arată grupele EURO U21 din 2025 » Adversari de FOC pentru România, repartizată alături de țara gazdă! Programul complet

Fanii îi pot aduce un ultim omagiu lui Helmuth Duckadam, azi, pe Arena Națională » Toate informațiile de la stadion

Decizia luată de Real Madrid după moartea lui Helmuth Duckadam » Gestul impresionant al spaniolilor


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează