GSP SPECIAL  »  MEDIA  »  SPANIA - CAMPIOANA EUROPEI

Finala în pierdere de audienţă » Spania - Italia a strîns un număr de telespectatori sub aşteptări

Articol de - Publicat marti, 03 iulie 2012 00:00 / Actualizat luni, 02 iulie 2012 21:33

Spania - Italia (4-0), ultimul act la Euro 2012, a avut cea mai slabă audienţă la TVR 1 comparativ cu precedentele două finale de CE


Scandalul din jurul postului public de televiziune şi lipsa "naţionalei" noastre de la turneul final din Ucraina şi Polonia au făcut ca audienţele meciurilor din acest an să fie mult mai slabe decît cele de la precedentul european, din 2008. Comparativ cu ediţia din 2004, atunci cînd grecii au cucerit trofeul în faţa Portugaliei, aproape 1 milion de telespectatori au renunţat să mai vadă acum partida decisivă din faţa micilor ecrane.

Finala de duminică seară, transmisă de TVR 1, a fost urmărită în mediul urban de 1.644.000 de telespectatori, cu peste 400.000 mai puţin faţă de cea din 2008. Atunci, Germania- Spania a strîns în faţa micilor ecrane 2.082.000 de telespectatori. Primul meci al grupei C din acest an, tot între Spania şi Italia, a adunat în faţa televizoarelor doar 830.000 de oameni.

COMPARAŢIE TELESPECTATORI 2008-2012*

2008 2012 DIFERENŢA
SFERTURI 4.460.000 3.732.000 728.000
SEMIFINALE 2.890.000 2.629.000 261.000
FINALĂ 2.082.000 1.644.000 438.000
* target de analiză: urban

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Decizie definitivă pentru Elena Udrea! Curtea Supremă a dat verdictul în urma cererii de eliberare în dosarul „Gala Bute”
Special
Decizie definitivă pentru Elena Udrea! Curtea Supremă a dat verdictul în urma cererii de eliberare în dosarul „Gala Bute”
Un SINGUR transfer pentru Șumudică în mercato de iarnă! Rapid a făcut anunțul: „El și doar el!” » Toate detaliile afacerii
Superliga
Un SINGUR transfer pentru Șumudică în mercato de iarnă! Rapid a făcut anunțul: „El și doar el!” » Toate detaliile afacerii
„Fusesem spălată pe creier” » „Regina frumuseții” din box a luat o decizie radicală: „Acum pot să fac asta pentru prima dată în viața mea”
Box
„Fusesem spălată pe creier” » „Regina frumuseții” din box a luat o decizie radicală: „Acum pot să fac asta pentru prima dată în viața mea”

„E în primii 3 la fiecare antrenament, cum să nu-l țin?” » Mircea Lucescu, interviu de impact: „S-au mai supărat și nu mă interesează, am fost printre ultimii”

În ce an spune Mark Zuckerberg că vor dispărea telefoanele mobile și ce dispozitiv revoluționar le va lua locul


Comentarii (10)
dani.
dani.  •  03 Iulie 2012, 13:37
Postat de biancorossi pe 03 Iulie 2012, 08:14

motivul real e ca tot mai putini vor sa mai piarda timpul cu porcaria aia de nationala.

esti batut in cap :)

dani.
dani.  •  03 Iulie 2012, 13:36

tvr hd si dolce? eu zic ca au fost mai multi decat in anii precedenti

botizan
botizan  •  03 Iulie 2012, 09:50
Postat de adryanm87 pe 03 Iulie 2012, 09:00

diferenta apare din "nemonitorizarea" TVR HD, pentru ca audientele sunt doar pentru TVR 1. Ori mai ales in mediul urban a fost preferat TVR HD(sunt destui cei care au un televizor hd, si stim cu totii ca toate companiile de cablu mari ofera transmisiuni hd).

Bine punctat ... si Dolce a mai avut ceva audienta sunt convins ... nu cred ca cifrele astea reflecta realitatea

Vezi toate comentariile (10)
Comentează