Articol de GSP - Publicat marti, 11 august 2009 00:00
gsptv.ro propune un sistem pay-per-view care începe să prindă contur în întreaga lume. "Acesta e viitorul mass-media", susţin specialiştii
"Nu mi se pare normal să cereţi bani pentru a putea viziona reluările din meci. Aşa ceva nu se face. În regulă, dacă trebuie să plăteşti pentru a vedea tot meciul, dar nu pentru reluări", susţine Cristi, un cititor al blogurilor gsp.
Pe fondul crizei financiare şi, implicit, a scăderii veniturilor din publicitate în ediţiile print, soluţia pentru industria media poate veni de la online. Cel puţin aşa susţine Rupert Murdoch, preşedintele companiei News Corp., cea care deţine Wall Street Journal şi tabloidul The Sun: "Jurnalismul de calitate nu este ieftin, iar o industrie care îşi oferă gratuit conţinutul îşi compromite abilitatea de a produce ştiri şi reportaje bune".
Mai exact, se doreşte ca site-urile premium să poată fi accesate doar contracost. O tendinţă pe care Murdoch îşi doreşte s-o vadă adoptată de către toţi investitorii din media. În România, www.gsptv.ro a făcut o mutare, introducînd sistemul pay-per-view.
"Conţinutul de valoare trebuie plătit, nu mai poate fi susţinut prin advertising. Acesta e viitorul mass-media!"
SORIN DĂNILESCU, director general Intact Interactive
"Ne-am asumat acest pas, deşi este riscant pe piaţa din .ro, unde consumatorul a fost tot timpul obişnuit să primească totul gratis", susţine Augustin Roman, director executiv gsp.ro.
CE VEZI DACĂ ACHIZIŢIONEZI PACHETUL PREMIUM GSPTV.RO
- derby-ul Ligii I în transmisiune liveVIDEO
- toate golurile şi cele mai importante faze din Liga I în timp real
- emisiunile de pe GSPTV în transmisiune liveVIDEO: Recursul etapei, Zona Verde, Contraatac, Smiley TV, Al 12-lea jucător, GSPTV Plus, Culise şi Banca de rezerve
- declaraţiile de după meciuri
- conferinţe de presă
- ştirile sportive
- rezumatele meciurilor de Liga I, în exclusivitate
CÎT PLĂTEŞTI PE PACHETUL PREMIUM GSPTV.RO
- 2 euro / săptămînă sau
- 4 euro / lună sau
- 6 euro / două luni (+TVA)
* plata se face cu cardul
Caţavencu şi ZF au fost iniţiatorii
gsptv.ro nu e primul site din România care adoptă sistemul pay-per-view. Primii au fost cei de la Academia Caţavencu, însă au renunţat la taxă din iulie 2007. "Ziarul era la mare cerere şi în străinătate, aşa că le-am oferit ocazia de a se abona pentru o perioadă de timp", spunea Liviu Mihaiu. Şi Ziarul Financiar a avut o astfel de iniţiativă. Abonaţii aveau acces la 40% din content, iar pentru un SMS de 4 euro, acesta era disponibil integral.
1 este locul pe care www.gsp.ro îl ocupă zilnic în clasamentul SATI al vizitatorilor unici din 28 iulie şi pînă în prezent
538.063 de vizitatori unici a avut gsp.ro în săptămîna 3-9 august, fiind primul în topul site-urilor media din .ro
700 de plătitori ai Pachetului Premium GSPTV.RO s-au înregistrat în primele 3 zile
gsptv.ro propune un sistem pay-per-view care începe să prindă contur în întreaga lume. "Acesta e viitorul mass- media", susţin specialiştii
"Nu mi se pare normal să cereţi bani pentru a putea viziona reluările din meci. Aşa ceva nu se face. În regulă, dacă trebuie să plăteşti pentru a vedea tot meciul, dar nu pentru reluări", susţine Cristi, un cititor al blogurilor gsp.
Pe fondul crizei financiare şi, implicit, a scăderii veniturilor din publicitate în ediţiile print, soluţia pentru industria media poate veni de la online. Cel puţin aşa susţine Rupert Murdoch, preşedintele companiei News Corp., cea care deţine Wall Street Journal şi tabloidul The Sun: "Jurnalismul de calitate nu este ieftin, iar o industrie care îşi oferă gratuit conţinutul îşi compromite abilitatea de a produce ştiri şi reportaje bune".
Mai exact, se doreşte ca site-urile premium să poată fi accesate doar contracost. O tendinţă pe care Murdoch îşi doreşte s-o vadă adoptată de către toţi investitorii din media. În România, www.gsptv.ro a făcut o mutare, introducînd sistemul pay-per-view.
"Conţinutul de valoare trebuie plătit, nu mai poate fi susţinut prin advertising. Acesta e viitorul mass-media!"
SORIN DĂNILESCU, director general Intact Interactive
"Ne-am asumat acest pas, deşi este riscant pe piaţa din .ro, unde consumatorul a fost tot timpul obişnuit să primească totul gratis", susţine Augustin Roman, director executiv gsp.ro.
CE VEZI DACĂ ACHIZIŢIONEZI PACHETUL PREMIUM GSPTV.RO
- derby-ul Ligii I în transmisiune liveVIDEO
- toate golurile şi cele mai importante faze din Liga I în timp real
- emisiunile de pe GSPTV în transmisiune liveVIDEO: Recursul etapei, Zona Verde, Contraatac, Smiley TV, Al 12-lea jucător, GSPTV Plus, Culise şi Banca de rezerve
- declaraţiile de după meciuri
- conferinţe de presă
- ştirile sportive
- rezumatele meciurilor de Liga I, în exclusivitate
CÎT PLĂTEŞTI PE PACHETUL PREMIUM GSPTV.RO
- 2 euro / săptămînă sau
- 4 euro / lună sau
- 6 euro / două luni (+TVA)
* plata se face cu cardul
Caţavencu şi ZF au fost iniţiatorii
gsptv.ro nu e primul site din România care adoptă sistemul pay-per-view. Primii au fost cei de la Academia Caţavencu, însă au renunţat la taxă din iulie 2007. "Ziarul era la mare cerere şi în străinătate, aşa că le-am oferit ocazia de a se abona pentru o perioadă de timp", spunea Liviu Mihaiu. Şi Ziarul Financiar a avut o astfel de iniţiativă. Abonaţii aveau acces la 40% din content, iar pentru un SMS de 4 euro, acesta era disponibil integral.
1 este locul pe care www.gsp.ro îl ocupă zilnic în clasamentul SATI al vizitatorilor unici din 28 iulie şi pînă în prezent
538.063 de vizitatori unici a avut gsp.ro în săptămîna 3-9 august, fiind primul în topul site-urilor media din .ro
700 de plătitori ai Pachetului Premium GSPTV.RO s-au înregistrat în primele 3 zile