Articol de GSP - Publicat luni, 29 martie 2010 00:00
Jurnalul Naţional a fost premiat, joi seară, în cadrul Galei decernării Premiilor de Excelenţă de către IAA (International Advertising Association) România, pentru lansarea şi susţinerea campaniei "Mişcarea de rezistenţă".
Ajunsă la a treia ediţie, iniţiativa Consiliului Director IAA România este un demers al asociaţiei de a recunoaşte, promova şi recompensa public personalităţi care, prin activitatea şi iniţiativele derulate, au contribuit decisiv la ridicarea standardelor profesionale şi etice în domeniile în care activează.
Prezent la eveniment, Marius Tucă, directorul cotidianului Jurnalul Naţional, a primit premiul în calitate de iniţiator al campaniei "Mişcarea de rezistenţă", dezvoltată de ziar, demers menit să promoveze calitatea în favoarea cantităţii. El a mulţumit pentru premiu lui Bogdan Naumovici şi echipei 23 Communication "pentru că au îmbrăcat cu suflet acest proiect", dar a şi criticat industria publicităţii pentru că acceptă să plaseze reclame în emisiuni unde apar antimodele.
Printre laureaţii acestei ediţii a IAA Excellence Awards s-au mai numărat Liviu Tofan, directorul IRIR (Institutului Român de Istorie Recentă) - pentru iniţierea şi coordonarea campaniei "Europa Liberă, aici", vizând înfiinţarea unui "Centru de Cercetare şi Documentare «Europa Liberă» la Bucureşti"; Dan Popescu (Hart Gallery) - pentru restituirea şi valorificarea artistului Ion Bârlădeanu şi a operei sale; Mugur Isărescu, guvernatorul BNR ¬ pentru contribuţia excepţională la stabilitatea macroeconomică a României şi pentru excelenţa în comunicare permanentă cu mediul de afaceri.
Gala de excelenţă IAA a avut loc la Centrul Cultural Tinerimea Română, gazda evenimentului fiind Andi Moisescu.
IAA este organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing ¬ de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass-media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări. În România, IAA reuneşte peste 170 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/ serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii. (A.V.P.)
Jurnalul Naţional a fost premiat, joi seară, în cadrul Galei decernării Premiilor de Excelenţă de către IAA (International Advertising Association) România, pentru lansarea şi susţinerea campaniei "Mişcarea de rezistenţă".
Ajunsă la a treia ediţie, iniţiativa Consiliului Director IAA România este un demers al asociaţiei de a recunoaşte, promova şi recompensa public personalităţi care, prin activitatea şi iniţiativele derulate, au contribuit decisiv la ridicarea standardelor profesionale şi etice în domeniile în care activează.
Prezent la eveniment, Marius Tucă, directorul cotidianului Jurnalul Naţional, a primit premiul în calitate de iniţiator al campaniei "Mişcarea de rezistenţă", dezvoltată de ziar, demers menit să promoveze calitatea în favoarea cantităţii. El a mulţumit pentru premiu lui Bogdan Naumovici şi echipei 23 Communication "pentru că au îmbrăcat cu suflet acest proiect", dar a şi criticat industria publicităţii pentru că acceptă să plaseze reclame în emisiuni unde apar antimodele.
Printre laureaţii acestei ediţii a IAA Excellence Awards s-au mai numărat Liviu Tofan, directorul IRIR (Institutului Român de Istorie Recentă) - pentru iniţierea şi coordonarea campaniei "Europa Liberă, aici", vizând înfiinţarea unui "Centru de Cercetare şi Documentare «Europa Liberă» la Bucureşti"; Dan Popescu (Hart Gallery) - pentru restituirea şi valorificarea artistului Ion Bârlădeanu şi a operei sale; Mugur Isărescu, guvernatorul BNR ¬ pentru contribuţia excepţională la stabilitatea macroeconomică a României şi pentru excelenţa în comunicare permanentă cu mediul de afaceri.
Gala de excelenţă IAA a avut loc la Centrul Cultural Tinerimea Română, gazda evenimentului fiind Andi Moisescu.
IAA este organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing ¬ de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass- media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări. În România, IAA reuneşte peste 170 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/ serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii. (A.V.P.)