Articol de GSP - Publicat joi, 11 decembrie 2008 00:00
Cu o medie a audienţelor aproape egală, în luna noiembrie, GSP TV a depăşit Sport.ro, diferenţa făcîndu-se în favoarea primului post în prime-time
Media pe zi a postului GSP TV în luna noiembrie a fost de 0,4 - 0,5 puncte de rating în mediul urban, în timp ce postul concurent, Sport.ro, a înregistrat cifre de audienţă aproape egale, 0,4. În număr de telespectatori, cele două posturi au avut zilnic o medie de aproximativ 50.000 de persoane din mediul urban. Chiar dacă nu are acoperire decît pînă în 50% din România, postul GSP TV a benificiat de o primă jumătate de an destul de bună la nivel de audienţă, lucru datorat în primul rînd partidelor din Liga I pe care le transmite în exclusivitate.
GSP TV lider în prime-time
Diferenţa dintre cele două posturi sportive se face în prime-time, mai exact în intervalul orar 19:00 - 23:00, unde GSP TV adună zilnic pînă la 20.000 de persoane în plus faţă de Sport.ro. Totodată, pentru GSP TV, Recursul etapei, emisiune moderată de Ovidiu Ioaniţoaia, şi talk-show-urile Contraatac, Zona Verde şi Culise au contribuit semnificativ la creşterea audienţei postului.
3% puncte de rating a înregistrat cea mai urmărită partidă transmisă de GSP TV în 2008, Poli Timişoara - Dinamo
RADU NAUM director GSP TV
"Capacitatea de a răspunde rapid la evenimentele din sport prin breaking news şi emisiuni de calitate, dar şi partidele transmise din Liga I au făcut să ajungem pe primul loc"
Cu o medie a audienţelor aproape egală, în luna noiembrie, GSP TV a depăşit Sport.ro, diferenţa făcîndu-se în favoarea primului post în prime-time
Media pe zi a postului GSP TV în luna noiembrie a fost de 0,4 - 0,5 puncte de rating în mediul urban, în timp ce postul concurent, Sport.ro, a înregistrat cifre de audienţă aproape egale, 0,4. În număr de telespectatori, cele două posturi au avut zilnic o medie de aproximativ 50.000 de persoane din mediul urban. Chiar dacă nu are acoperire decît pînă în 50% din România, postul GSP TV a benificiat de o primă jumătate de an destul de bună la nivel de audienţă, lucru datorat în primul rînd partidelor din Liga I pe care le transmite în exclusivitate.
GSP TV lider în prime-time
Diferenţa dintre cele două posturi sportive se face în prime-time, mai exact în intervalul orar 19:00 - 23:00, unde GSP TV adună zilnic pînă la 20.000 de persoane în plus faţă de Sport.ro. Totodată, pentru GSP TV, Recursul etapei, emisiune moderată de Ovidiu Ioaniţoaia, şi talk-show-urile Contraatac, Zona Verde şi Culise au contribuit semnificativ la creşterea audienţei postului.
3% puncte de rating a înregistrat cea mai urmărită partidă transmisă de GSP TV în 2008, Poli Timişoara - Dinamo
RADU NAUM director GSP TV
"Capacitatea de a răspunde rapid la evenimentele din sport prin breaking news şi emisiuni de calitate, dar şi partidele transmise din Liga I au făcut să ajungem pe primul loc"
Ștefan Baiaram pleacă de la Universitatea Craiova » Suma cerută de Mihai Rotaru este imensă