Articol de GSP - Publicat vineri, 05 februarie 2010 00:00
PUMA a cerut pictorului Kehinde Wiley 4 lucrari de arta originale , ce infatiseaza jucatori de fotbal africani, pentru a lansa campania dedicata Campionatului Mondial de fotbal din 2010.
Pentru a anunta debutul unui an de Cupa Mondiala si pentru a sarbatori parteneriatul de lunga durata dintre PUMA si fotbalul African ( Compania sponsorizeaza 12 echipe africane, patru dintre ele fiind calificate la Cupa Mondiala), PUMA a incheiat un parteneriat cu Kehinde Wiley, comandandu-i acestuia patru lucrari de arta originale, inspirate de 3 dintre cei mai valorosi jucatori de fotbal.
Starurile de fotbal sponsorizate de PUMA: Samuel Eto’o din Cameroon, John Mensah din Ghana si Emmanuel Eboue din Coasta de Fildes au fost pictati de catre artist in trei portrete individuale , fiecare fotbalist fiind imbracat in echipamentul ehipei sale nationale. Un al patrulea portret “Unity” a fost pictat cu toti cei trei jucatori la un loc, simbolizand unitatea tarilor din Africa. Pozitia jucatorilor a fost inspirata de o statuie pe care Wiley a descoperit-o in calatoriile sale pe Continent.
In portretul Unity, jucatorii poarta echipamentul PUMA Unity, al 3 lea echipament realizat de catre PUMA pentru a fi folosit de catre toate echipele Africane, indiferent de tara , ca un simbol al unitatii.
Culoarea maro din echipament este o culoare personalizata PUMA ( recent introdusa si in codul Pantone ) fiind obtinuta din amestecul mai multor mostre de sol luate din patru tari diferite din Africa ( Ghana, Cameroon, Coasta de Fildes si Mozambique).Trecere gradata de la nuanta de maro la cea de albastru simbolizeaza trecerea de la pamant la cer.
Portretele individuale, ce masoara 1,52m pe 1,83m si portretul Unity 2,74m pe 3,66m, au fost prezentate pe 20 Ianuarie 2010 la Berlin.
Incepand cu luna Februarie portretele vor fi prezentate in Paris, Londra, New York, Beijing si Milano, drumul lor terminandu-se in Africa de Sud in Iunie la Cupa Mondiala.
Pe 20 ianuarie, PUMA a prezentat in Berlin , in fata multor artisti si oameni din lumea modei, Portretul `` Unity`` Impreuna cu Portretul`` Unity``, a mai fost prezentat si filmul "Of this Earth" dar si colectiile PUMA Africa si Kehinde Wiley pentru Primavara Vara si Toamna Iarna 2010.
O multime de peste 250 de persoane au venit la galerie pentru a-l cunoaste pe Kehinde si a-i vedea picturile si colectiile, majoritatea fiind persoane extrem de importante in lumea artei, modei si lifesteylului din Germania si cel international. Printre reprezentantii media se numara : Arize, CNN Inside Africa, Rondo, Eyescream, Monopol, Sleek, Elle, Glamour, Bunte, Gala, Neon, Maxi, Madame, Joy, Jolie, How to Spend it, Lowdown si die Welt.
PUMA a cerut pictorului Kehinde Wiley 4 lucrari de arta originale , ce infatiseaza jucatori de fotbal africani, pentru a lansa campania dedicata Campionatului Mondial de fotbal din 2010.
Pentru a anunta debutul unui an de Cupa Mondiala si pentru a sarbatori parteneriatul de lunga durata dintre PUMA si fotbalul African ( Compania sponsorizeaza 12 echipe africane, patru dintre ele fiind calificate la Cupa Mondiala), PUMA a incheiat un parteneriat cu Kehinde Wiley, comandandu-i acestuia patru lucrari de arta originale, inspirate de 3 dintre cei mai valorosi jucatori de fotbal.
Starurile de fotbal sponsorizate de PUMA: Samuel Eto’o din Cameroon, John Mensah din Ghana si Emmanuel Eboue din Coasta de Fildes au fost pictati de catre artist in trei portrete individuale , fiecare fotbalist fiind imbracat in echipamentul ehipei sale nationale. Un al patrulea portret “Unity” a fost pictat cu toti cei trei jucatori la un loc, simbolizand unitatea tarilor din Africa. Pozitia jucatorilor a fost inspirata de o statuie pe care Wiley a descoperit-o in calatoriile sale pe Continent.
In portretul Unity, jucatorii poarta echipamentul PUMA Unity, al 3 lea echipament realizat de catre PUMA pentru a fi folosit de catre toate echipele Africane, indiferent de tara , ca un simbol al unitatii.
Culoarea maro din echipament este o culoare personalizata PUMA ( recent introdusa si in codul Pantone ) fiind obtinuta din amestecul mai multor mostre de sol luate din patru tari diferite din Africa ( Ghana, Cameroon, Coasta de Fildes si Mozambique).Trecere gradata de la nuanta de maro la cea de albastru simbolizeaza trecerea de la pamant la cer.
Portretele individuale, ce masoara 1,52m pe 1,83m si portretul Unity 2,74m pe 3,66m, au fost prezentate pe 20 Ianuarie 2010 la Berlin.
Incepand cu luna Februarie portretele vor fi prezentate in Paris, Londra, New York, Beijing si Milano, drumul lor terminandu-se in Africa de Sud in Iunie la Cupa Mondiala.
Pe 20 ianuarie, PUMA a prezentat in Berlin , in fata multor artisti si oameni din lumea modei, Portretul `` Unity`` Impreuna cu Portretul`` Unity``, a mai fost prezentat si filmul "Of this Earth" dar si colectiile PUMA Africa si Kehinde Wiley pentru Primavara Vara si Toamna Iarna 2010.
O multime de peste 250 de persoane au venit la galerie pentru a-l cunoaste pe Kehinde si a-i vedea picturile si colectiile, majoritatea fiind persoane extrem de importante in lumea artei, modei si lifesteylului din Germania si cel international. Printre reprezentantii media se numara : Arize, CNN Inside Africa, Rondo, Eyescream, Monopol, Sleek, Elle, Glamour, Bunte, Gala, Neon, Maxi, Madame, Joy, Jolie, How to Spend it, Lowdown si die Welt.
Decizia luată de Real Madrid după moartea lui Helmuth Duckadam » Gestul impresionant al spaniolilor