INTERNATIONAL  »  CM 2010  »  FINANCIAR

"Naţionala" Spaniei produce anual 26,5 milioane de euro doar din publicitate

Articol de GSP - Publicat marti, 27 aprilie 2010 00:00

Titlul continental cucerit în 2008 şi jocul încîntător şi eficient pe care-l practică i-au multiplicat reprezentativei Spaniei beneficiile economice.

 

Anual, în afara drepturilor TV, trupa condusă de Vicente Del Bosque produce 26,5 milioane de euro numai din reclame. Sînt 5 sponsori care vin cu cîte 3,5 milioane de euro: Iberdrola, Cruzcampo, Chevrolet, Adidas şi Ministerul Industriei. Alţi 3 parteneri aduc fiecare 1,5 milioane de euro: Banesto, Cepso şi Expert. Restul sumei este completată de alte contracte mai mici. Alte firme aşteaptă încheierea de acorduri cu "naţionala iberică", mare favorită la Mondialul din vară.

 

Ascensiunea spaniolilor a făcut ca şi preţul pentru ca ei să accepte disputarea unui meci amical să crească. Costul a ajuns la un milion de euro de partidă, o cifră similară Braziliei.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:

Varga a revenit asupra propriilor declarații, la câteva ore după ce i-a transmis lui Dan Petrescu: „Plângăciosule, fă-ți bagajele!”

Ion Țiriac pune la bătaie 600.000 de euro pentru turneul de la București: „Menține România pe harta internațională a tenisului”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează