Comentarii (63)
Dobermannul
Dobermannul  •  14 Aprilie 2024, 14:24

E foarte greu sa vorbesti de merit sportiv intre echipe atat de slabe. Sigur teoretic da e posibil ca una sa fie un pic mai buna ca alta dar ... de ce sa cauti chiori in tara orbilor si sa-i faci imparati? Ne furam singuri caciula. Ce ar trebui atunci sa facem? Ar trebui sa vedem unde sunt problemele care ne-au dus aici. Cum era cat pe ce in 2006 sa avem doua semifinaliste de Cupa UEFA si doar tragerea la sorti a dus la eliminarea uneia dintre ele si acum zburam afara din primele tururi preliminare? Cum a fost posibil ca in aug 2016 sa fim pe locul 7 din lume cu echipa nationala si 8 ani mai tarziu pe locul 45 in cadere de la an la an? Astea sunt temele de discutii serioase.

Dobermannul
Dobermannul  •  14 Aprilie 2024, 13:33
Postat de MaxiP pe 14 Aprilie 2024, 07:22

Nu, ai spus ca jocurile de culise pot da o echipa campioana. Iar eu am spus ca da, pot, dar mi se pare ca momentan castiga echipele care chiar au ceva in plus desi nu exclud posibilitatea jocurilor de culise. Nu te-am atacat, ti-am dat dreptate legat de posibilitatea data de tine, dar parca sunt motive sa credem ca si factorii sportivi chiar au influentat cel mai mult rezultatele. Nu ai zis, ai sugerat, ok, si eu sugerez altceva, ca nici eu nu stiu. Si nu ai zis ca n-au confirmat in cupele europene, asta o zic eu, ca n-au confirmat.

Adica tu zici ce zice lumea discutand cu mine ... ce zice lumea despre Hagi. Si ce-mi pasa mie ce zice lumea despre Hagi eu sunt eu si discut parerile mele nu ale lumii. De exemplu lumea zice ca la 0-2 Farul-FCSB cota de pariuri pentru victorie finala a Farului a sarit la 200 ... Tot lumea zice ca Farul a castigat la Rapid cu 7-2 ca urmare a unei omenii a Rapidului care astfel a trimis titlul la Constanta ... Lumea zice multe dar treaba ei ... Eu discut aici cu tine ce zic eu nu ce zice lumea.

MaxiP
MaxiP  •  14 Aprilie 2024, 07:22
Postat de Dobermannul pe 12 Aprilie 2024, 17:43

Tu te poti concentra sa gandesti cand spui ceva. Citeste inca o data ce am scris eu, trage aer in piept bea o gura de apa si apoi scrie. Ataca cu argumente ce am spus eu nu ceea am scris altii in ultimul an. Unde am scris eu ca Hagi a castigat pe aranjamente campionatul? Unde am scris eu ca n-a confirmat in cupele europene? O logoree intreaga doar ca sa versi sacul de lozinci bagate in cap de altii in capul meu.

Nu, ai spus ca jocurile de culise pot da o echipa campioana. Iar eu am spus ca da, pot, dar mi se pare ca momentan castiga echipele care chiar au ceva in plus desi nu exclud posibilitatea jocurilor de culise. Nu te-am atacat, ti-am dat dreptate legat de posibilitatea data de tine, dar parca sunt motive sa credem ca si factorii sportivi chiar au influentat cel mai mult rezultatele. Nu ai zis, ai sugerat, ok, si eu sugerez altceva, ca nici eu nu stiu. Si nu ai zis ca n-au confirmat in cupele europene, asta o zic eu, ca n-au confirmat.

Dobermannul
Dobermannul  •  12 Aprilie 2024, 17:46

Ba concentrati-va cand dati replica. Atacati daca nu sunteti de acord ce a spus respectivul cu argumente, ce a spus nu inventati cuvinte si idei pe care respectivul nu le-a scris.

Dobermannul
Dobermannul  •  12 Aprilie 2024, 17:43
Postat de MaxiP pe 12 Aprilie 2024, 17:30

Ce legatura au una cu alta? Pe buna dreptate m-am referit ca aspect al jocului, pe ala il vedem, da, pe buna dreptate, adica echipa care a aratat cel mai bine. S-a legat cu castigatoarea campionatului. Daca au fost jocuri de culise sau nu, nu stiu, nu stiu daca e pe merit din acest punct de vedere. Asta imi si era ideea, nici anul asta nu stiu, dar exista o echipa care s-a detasat clar. Nu prea poate fi contestata, asta chiar daca pe baza inconstantei celorlalte. Poate n-au fost jocuri de culise. Ideea e ca mergem enorm pe ideea jocurilor de culise, blaturilor, arbitrajelor... or fi, nu stiu, dar momentan nu pot zice ca am vazut echipe campioane care nu meritau mai mult ca celelalte ca aspect al jocului. Spun doar ca anul trecut toata lumea a sarit in sus ca si-a aranjat Hagi campionatul. Dar cand dpdv tactic in timpul meciurilor erau net superiori celorlalti, sa vina cineva sa recunoasca, da, au fost mai buni, au avut o idee despre ce au de facut? Ca apoi sa-i conteste lumea ca n-au prins grupele Conference League. Niciuna n-a ajuns mai departe ca ei nici in Europa. Anul asta e la fel, ce poti sa contesti?

Tu te poti concentra sa gandesti cand spui ceva. Citeste inca o data ce am scris eu, trage aer in piept bea o gura de apa si apoi scrie. Ataca cu argumente ce am spus eu nu ceea am scris altii in ultimul an. Unde am scris eu ca Hagi a castigat pe aranjamente campionatul? Unde am scris eu ca n-a confirmat in cupele europene? O logoree intreaga doar ca sa versi sacul de lozinci bagate in cap de altii in capul meu.

MaxiP
MaxiP  •  12 Aprilie 2024, 17:30
Postat de Dobermannul pe 12 Aprilie 2024, 13:03

Anul trecut a castigat echipa care "a aratat mai bine"spui. Anul asta "exista o echipa care a dominat clar" dar asta zici pentru ca "inconstanta celorlalte pare si putin dubioasa" si adaugi "nu e exclus nimic". Ce nu excluzi? Nu excluzi ca FCSB daca va castiga campionatul nu va fi pe merit. Dar Farul a castigat pe merit anul trecut, asta stii sigur, nu-i asa? Mai vrei proba de "echidistanta", de "judecata logica si impartiala". Hateri starniti ca sa bagati in capul celor care citesc ca Becali e tapul ispasitor pentru dezastrul din fotbalul romanesc.

Ce legatura au una cu alta? Pe buna dreptate m-am referit ca aspect al jocului, pe ala il vedem, da, pe buna dreptate, adica echipa care a aratat cel mai bine. S-a legat cu castigatoarea campionatului. Daca au fost jocuri de culise sau nu, nu stiu, nu stiu daca e pe merit din acest punct de vedere. Asta imi si era ideea, nici anul asta nu stiu, dar exista o echipa care s-a detasat clar. Nu prea poate fi contestata, asta chiar daca pe baza inconstantei celorlalte. Poate n-au fost jocuri de culise. Ideea e ca mergem enorm pe ideea jocurilor de culise, blaturilor, arbitrajelor... or fi, nu stiu, dar momentan nu pot zice ca am vazut echipe campioane care nu meritau mai mult ca celelalte ca aspect al jocului. Spun doar ca anul trecut toata lumea a sarit in sus ca si-a aranjat Hagi campionatul. Dar cand dpdv tactic in timpul meciurilor erau net superiori celorlalti, sa vina cineva sa recunoasca, da, au fost mai buni, au avut o idee despre ce au de facut? Ca apoi sa-i conteste lumea ca n-au prins grupele Conference League. Niciuna n-a ajuns mai departe ca ei nici in Europa. Anul asta e la fel, ce poti sa contesti?

Dobermannul
Dobermannul  •  12 Aprilie 2024, 13:03
Postat de MaxiP pe 11 Aprilie 2024, 13:14

Posibil sa ai dreptate, nu stiu. Dar referitor la sezonul trecut, parerea mea, chiar a castigat echipa care a aratat cel mai bine. Iar anul asta, nu par sa fie dubii, exista o echipa care a dominat clar. Sigur, inconstanta celorlalte pare si putin dubioasa, nu e exclus nimic, dar nu poti spune ca a castigat cineva prin jocuri de culise evidente.

Anul trecut a castigat echipa care "a aratat mai bine"spui. Anul asta "exista o echipa care a dominat clar" dar asta zici pentru ca "inconstanta celorlalte pare si putin dubioasa" si adaugi "nu e exclus nimic". Ce nu excluzi? Nu excluzi ca FCSB daca va castiga campionatul nu va fi pe merit. Dar Farul a castigat pe merit anul trecut, asta stii sigur, nu-i asa? Mai vrei proba de "echidistanta", de "judecata logica si impartiala". Hateri starniti ca sa bagati in capul celor care citesc ca Becali e tapul ispasitor pentru dezastrul din fotbalul romanesc.

Dobermannul
Dobermannul  •  11 Aprilie 2024, 13:42
Postat de MaxiP pe 11 Aprilie 2024, 13:14

Posibil sa ai dreptate, nu stiu. Dar referitor la sezonul trecut, parerea mea, chiar a castigat echipa care a aratat cel mai bine. Iar anul asta, nu par sa fie dubii, exista o echipa care a dominat clar. Sigur, inconstanta celorlalte pare si putin dubioasa, nu e exclus nimic, dar nu poti spune ca a castigat cineva prin jocuri de culise evidente.

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

MaxiP
MaxiP  •  11 Aprilie 2024, 13:14
Postat de Dobermannul pe 10 Aprilie 2024, 19:25

Logica iti joaca totusi feste si sa-ti argumnetez de ce zic asta. Gandeste-te ca diferenta mica de valoare ar duce la ceea ce e normal in cazul unui arbitraj 100% corect (asa cum ar fi de preferat) ca echipa X sa castige campionatul la un punct diferenta sau la egalitate de puncte departajata de rotunjirea la intrarea in play-off sau de golaveraj de echipa Y. In cazul asta un singur arbitraj defavorabil intentionat sau nu intr-unul din cele 40 de meciuri ale echipei Y ar priva-o pe aceasta de titlu cu toate ca teoretic l-ar merita. Si uite asa arbitrajul ar influenta rezultatul final. Sa spui ca greselile intentionate sau nu de arbitraj se repartizeaza egal asa incat intr-un campionat castiga cine merita e o mare eroare de logica sau o intamplare absolut rarisima. De acord insa ca nu doar arbitrajul decide campiona ci mai intervin si alti factori care nu au legatura cu fotbalul corect omeniile si ceea ce nu vrea nimeni sa cerceteze pariurile ilegale ...

Posibil sa ai dreptate, nu stiu. Dar referitor la sezonul trecut, parerea mea, chiar a castigat echipa care a aratat cel mai bine. Iar anul asta, nu par sa fie dubii, exista o echipa care a dominat clar. Sigur, inconstanta celorlalte pare si putin dubioasa, nu e exclus nimic, dar nu poti spune ca a castigat cineva prin jocuri de culise evidente.

Dobermannul
Dobermannul  •  10 Aprilie 2024, 19:25
Postat de MaxiP pe 10 Aprilie 2024, 17:05

Pai e destul de greu sa decizi o campioana si intre echipe echilibrate. Decizi un meci, dar nu o campioana. Iar la noi cam toti se plang de arbitraj, nu cred ca poti lua o echipa ajutata de fiecare data, restul fiind in rest arbitrate corect si dezavantajate doar contra acelei echipe. Raman la parerea ca in general chiar au castigat cei putin mai capabili ca ceilalti. Titlul Farului de anul trecut a fost cat se poate de meritat, ca aspect al jocului. Pe care il au si acum, dar sunt complet inconstanti. Ca s-a vazut deja cam in fiecare meci cu FCSB ca nu e, vorba ta, diferenta mare de valoare. Dar nici c-au pierdut meciurile din cauza arbitrajelor nu se poate spune.

Logica iti joaca totusi feste si sa-ti argumnetez de ce zic asta. Gandeste-te ca diferenta mica de valoare ar duce la ceea ce e normal in cazul unui arbitraj 100% corect (asa cum ar fi de preferat) ca echipa X sa castige campionatul la un punct diferenta sau la egalitate de puncte departajata de rotunjirea la intrarea in play-off sau de golaveraj de echipa Y. In cazul asta un singur arbitraj defavorabil intentionat sau nu intr-unul din cele 40 de meciuri ale echipei Y ar priva-o pe aceasta de titlu cu toate ca teoretic l-ar merita. Si uite asa arbitrajul ar influenta rezultatul final. Sa spui ca greselile intentionate sau nu de arbitraj se repartizeaza egal asa incat intr-un campionat castiga cine merita e o mare eroare de logica sau o intamplare absolut rarisima. De acord insa ca nu doar arbitrajul decide campiona ci mai intervin si alti factori care nu au legatura cu fotbalul corect omeniile si ceea ce nu vrea nimeni sa cerceteze pariurile ilegale ...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează