Articol de Valentin Damian - Publicat marti, 19 octombrie 2010 00:00
Florentin Petre a devenit campionul naţional de circuit al Bulgariei. La iarnă va renunţa definitiv la fotbal dacă nu-şi va găsi echipă, anunţîndu-şi participarea la raliurile din România
Florentin Petre nu mai joacă fotbal din primăvară, din momentul în care Ioan Andone a plecat de pe banca lui ŢSKA Sofia. Fostul internaţional român şi-a terminat contractul cu formaţia bulgară în vară. De atunci, "Piticul" nu şi-a mai găsit echipă, fără să-i pară prea tare rău pentru că a avut timp pentru o pasiune mai veche: motorsportul. "Dintotdeauna mi-au plăcut maşinile, însă n-am avut cînd să mă ocup de ele. Am fost fotbalist pînă acum, dar de acum lucrurile se pot schimba", a povestit, ieri, Florentin Petre.
Fostul dinamovist a revenit în ţară duminică noapte din Bulgaria. Extrem de fericit pentru că a devenit campion naţional de circuit al ţării vecine. "Ei au un campionat de pistă, care la noi nu există. Se organizează în fiecare oraş important şi de obicei se alege centrul oraşului. Viraje multe, dar şi porţiuni drepte pentru viteză. Au mare priză la public. Anul ăsta au fost 6 etape pînă acum, iar eu am cîştigat patru dintre ele. La una n-am participat pentru că nu era maşina gata, iar la alta arbitrii au hotărît că am <furat> startul. N-a fost aşa, dar poţi să te cerţi cu bulgarii? Sînt mai căpoşi ca noi. M-au obligat să stau la boxe preţ de 15 secunde şi mă uitam cum trec 11 maşini pe lîngă mine. Am tras tare pe urmă, dar am terminat pe locul doi".
Pilotul Petre nu are copilot, iar pentru a participa la aceste raliuri a avut nevoie de licenţă. "În maşină sînt eu şi volanul. Am un an de zile de cînd particip la concursuri. Mai este o etapă, dar, matematic, sînt deja campion la grupa A6, grupa mea!".
"Piticul" va încerca la iarnă să-şi găsească o echipă. "Nu din Bulgaria, din România. Dacă nu, gata cu fotbalul, rămîn cu motorsportul!. Vreau să particip la Campionatul Naţional de Raliuri în România!
"Omul este foarte entuziast şi pasionat. N-are experienţă, dar e un tip ascultător care vrea să fure meserie. Maşina lui e tare şi nu iartă multe. E greu de pilotat pentru un începător, dar el s-a descurcat"
Alexandru Piţigoi, pilot de raliuri
Maşina lui
Renault Clio Super 1.600 este maşina cu care aleargă Petre. A cumpărat-o anul trecut de la un bulgar, Rumen Dunev, şi el campion de raliuri. De service-ul ei se ocupă Colina Motors, o companie motorsport românească, iar sfătuitorul său este Alexandru Piţigoi, pilot de raliuri din campionatul românesc. "Maşina a fost făcută de Renault Sport, dar acum nu se mai produce. Nu este una de stradă, adică nu e făcută în curte", a punctat Petre, care a adăugat că în acest moment Renault-ul său valorează 70.000-80.000 de euro. Cînd stătea în Bulgaria, fostul jucător al echipei naţionale se întoarcea în ţară cu maşina de curse. "Ajungeam repede cu ea. Mă ştiau toţi poliţiştii din ţara vecină. Mă pîndeau cu aparatul radar, dar mă descurcam. Un tricou, o şapcă, o minge şi am plecat. Băieţi buni!".
150.000 de euro este valoarea de catalog a maşinii lui Petre, un Renault Clio Super 1.600
Se iubeşte cu o bulgăroaică
Margarita (foto), Margo cum îi spune Petre, este iubita românului de 3 ani de zile. Bulgăroaica a fost vedetă Playboy în ţara vecină în 2002. A învăţat de la ea limba bulgară, dar şi "Piticul" a făcut lecţii cu ea în româneşte. O aduce tot timpul în ţară, iar cînd a dus-o să vadă Casa Poporului, aceasta a rămas cu gura căscată. Petre a divorţat în urmă cu doi ani de fosta sa soţie, Cătălina. Cei doi au împreună doi copii, Patrick,13 ani, şi Dennis, 8 ani. "Nu mi-am neglijat niciodată fosta familie. Copiii mei sînt cei mai importanţi şi primesc toată dragostea mea", a punctat Petre.
Maşina lui Petre
Renaul Clio Super 1.600
Motor 1.598 cmc, 16V
Putere maximă 250 CP
Transmisie cutie secvenţială Sadev 6 viteze
Ampatament 2.495 mm
Ecartament 1.783 mm
Capacitate rezervor 60 litri
Greutate 1.000 kg
Florentin Petre a devenit campionul naţional de circuit al Bulgariei. La iarnă va renunţa definitiv la fotbal dacă nu-şi va găsi echipă, anunţîndu-şi participarea la raliurile din România
Florentin Petre nu mai joacă fotbal din primăvară, din momentul în care Ioan Andone a plecat de pe banca lui ŢSKA Sofia. Fostul internaţional român şi-a terminat contractul cu formaţia bulgară în vară. De atunci, "Piticul" nu şi-a mai găsit echipă, fără să-i pară prea tare rău pentru că a avut timp pentru o pasiune mai veche: motorsportul. "Dintotdeauna mi-au plăcut maşinile, însă n-am avut cînd să mă ocup de ele. Am fost fotbalist pînă acum, dar de acum lucrurile se pot schimba", a povestit, ieri, Florentin Petre.
Fostul dinamovist a revenit în ţară duminică noapte din Bulgaria. Extrem de fericit pentru că a devenit campion naţional de circuit al ţării vecine. "Ei au un campionat de pistă, care la noi nu există. Se organizează în fiecare oraş important şi de obicei se alege centrul oraşului. Viraje multe, dar şi porţiuni drepte pentru viteză. Au mare priză la public. Anul ăsta au fost 6 etape pînă acum, iar eu am cîştigat patru dintre ele. La una n-am participat pentru că nu era maşina gata, iar la alta arbitrii au hotărît că am <furat> startul. N-a fost aşa, dar poţi să te cerţi cu bulgarii? Sînt mai căpoşi ca noi. M-au obligat să stau la boxe preţ de 15 secunde şi mă uitam cum trec 11 maşini pe lîngă mine. Am tras tare pe urmă, dar am terminat pe locul doi".
Pilotul Petre nu are copilot, iar pentru a participa la aceste raliuri a avut nevoie de licenţă. "În maşină sînt eu şi volanul. Am un an de zile de cînd particip la concursuri. Mai este o etapă, dar, matematic, sînt deja campion la grupa A6, grupa mea!".
"Piticul" va încerca la iarnă să-şi găsească o echipă. "Nu din Bulgaria, din România. Dacă nu, gata cu fotbalul, rămîn cu motorsportul!. Vreau să particip la Campionatul Naţional de Raliuri în România!
"Omul este foarte entuziast şi pasionat. N-are experienţă, dar e un tip ascultător care vrea să fure meserie. Maşina lui e tare şi nu iartă multe. E greu de pilotat pentru un începător, dar el s-a descurcat"
Alexandru Piţigoi, pilot de raliuri
Maşina lui
Renault Clio Super 1.600 este maşina cu care aleargă Petre. A cumpărat-o anul trecut de la un bulgar, Rumen Dunev, şi el campion de raliuri. De service-ul ei se ocupă Colina Motors, o companie motorsport românească, iar sfătuitorul său este Alexandru Piţigoi, pilot de raliuri din campionatul românesc. "Maşina a fost făcută de Renault Sport, dar acum nu se mai produce. Nu este una de stradă, adică nu e făcută în curte", a punctat Petre, care a adăugat că în acest moment Renault-ul său valorează 70.000-80.000 de euro. Cînd stătea în Bulgaria, fostul jucător al echipei naţionale se întoarcea în ţară cu maşina de curse. "Ajungeam repede cu ea. Mă ştiau toţi poliţiştii din ţara vecină. Mă pîndeau cu aparatul radar, dar mă descurcam. Un tricou, o şapcă, o minge şi am plecat. Băieţi buni!".
150.000 de euro este valoarea de catalog a maşinii lui Petre, un Renault Clio Super 1.600
Se iubeşte cu o bulgăroaică
Margarita (foto), Margo cum îi spune Petre, este iubita românului de 3 ani de zile. Bulgăroaica a fost vedetă Playboy în ţara vecină în 2002. A învăţat de la ea limba bulgară, dar şi "Piticul" a făcut lecţii cu ea în româneşte. O aduce tot timpul în ţară, iar cînd a dus-o să vadă Casa Poporului, aceasta a rămas cu gura căscată. Petre a divorţat în urmă cu doi ani de fosta sa soţie, Cătălina. Cei doi au împreună doi copii, Patrick,13 ani, şi Dennis, 8 ani. "Nu mi-am neglijat niciodată fosta familie. Copiii mei sînt cei mai importanţi şi primesc toată dragostea mea", a punctat Petre.
Maşina lui Petre
Renaul Clio Super 1.600
Motor 1.598 cmc, 16V
Putere maximă 250 CP
Transmisie cutie secvenţială Sadev 6 viteze
Ampatament 2.495 mm
Ecartament 1.783 mm
Capacitate rezervor 60 litri
Greutate 1.000 kg