SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Fă un drive test virtual cu noul Citroen DS3 alături de Daniela Crudu!

Articol de - Publicat joi, 20 mai 2010 00:00

Noul Citroen DS3 a fost lansat în România şi atrage deja toate privirile. Alături de Daniela Crudu, asistenta matinalului "Neatza cu Răzvan şi Dani" de la Antena 1, face un cuplu irezistibil


Citroen DS3 este disponibil în trei variante pe benzină (1.4 VTi, 95 CP, 1.6, 120 CP şi 1.6, 150 CP) şi două diesel 1.6 HDi de 90 şi 110 CP.

Versiunea de top este un motor pe benzină THP de 1.6 litri,150 CP, cutie manuală în 6 trepte, testată de altfel şi de Daniela Crudu asistenta de la "Neatza cu Răzvan şi Dani", matinalul Antenei 1. Propulsorul, dezvoltat de Citroen în colaborare cu BMW, este încîntător. Unul de turaţie, extrem de viu, care face un tandem redutabil cu o cutie manuală în 6 trepte, bine etajată şi uşor de manevrat.

Motorul cu turbină dezvoltă 150 CP şi oferă un cuplu încă de la turaţii joase, 240 Nm între 1.400 şi 4.000 rotaţii pe minut. Fiecare apăsare de pedală mai accentuată te bagă în scaun. Evacuarea este dublă şi te aştepţi la un zgomot pe măsură. Nu este chiar însă aşa! În turaţii, DS3 nu provoacă mulţi decibeli, fiind chiar silenţios. Unora nu le place acest lucru, francezii sînt de vină!

Construit pe plaforma clasicului C3, DS3 este un pic mai rigid decît acesta, dar suspensiile absorb toate denivelările şi fac din DS3 o maşină confortabilă. Este strîns şi bine închegat.

Poziţia de condus este joasă, iar direcţia este corectă şi precisă. În viraje, Citroenul micuţ şi rapid se aşază bine şi nu creează emoţii. Frînele sînt ferme şi bine dozate, ABS-ul îşi face treaba foarte bine.


14.790 de euro (TVA inclus) este preţul de pornire pentru un DS3 1.4 VTi, 95 CP, benzină


Adversari
Marcă    Preţ de bază (TVA inclus)
Mini Cooper S    23.681 euro
Alfa Romeo MiTo    18.550 euro
Audi A1    *nu s-a lansat în România
* s-au luat în calcul motorizările apropiate Citroenului DS3 testat


Plusuri
Citroen DS 3  este disponibil în trei niveluri de echipare (Chic, So Chic şi Sport Chic), iar fiecare dintre ele se pot personaliza după gustul clientului. Există 38 de combinaţii de culori pentru caroserie şi plafon şi 12 modele de jante. Şi la interior, cei care vor să şi-o cumpere îşi pot alege culoarea planşei de bord şi a terminaţiei schimbătorului de viteze. Interiorul lui DS3 este cu adevărat premium. Dotările încep de la 6 airbaguri (frontale, laterale şi cortină), ESP, proiectoare de ceaţă, cruise control, volan în piele reglabil pe înălţime şi adîncime, radio CD cu MP3. Cei mai pretenţioşi îşi pot alege jante de aliaj pe 16 şi chiar pe 17, pavilion bi-ton, geamuri laterale şi spate fumurii, scaune faţă sport, eleron sport, sistem Hifi şi conexiuni auxiliare şi USB.

Minusuri
Maşina produsă în Franţa nu este deloc una ieftină. Are un preţ de pornire de 14.790 de euro, iar varianta de top depăşeste 22.000 de euro (TVA inclus). Marele său rival din gamă, Mini, poate fi cumpărat la aceşti bani cu o dotare medie, faţă de DS3, care se prezintă în această variantă full option.

Noul Citroen DS3 a fost lansat în România şi atrage deja toate privirile. Alături de Daniela Crudu, asistenta matinalului "Neatza cu Răzvan şi Dani" de la Antena 1, face un cuplu irezistibil

Citroen DS3 este disponibil în trei variante pe benzină (1.4 VTi, 95 CP, 1.6, 120 CP şi 1.6, 150 CP) şi două diesel 1.6 HDi de 90 şi 110 CP.

Versiunea de top este un motor pe benzină THP de 1.6 litri,150 CP, cutie manuală în 6 trepte, testată de altfel şi de Daniela Crudu asistenta de la "Neatza cu Răzvan şi Dani", matinalul Antenei 1. Propulsorul, dezvoltat de Citroen în colaborare cu BMW, este încîntător. Unul de turaţie, extrem de viu, care face un tandem redutabil cu o cutie manuală în 6 trepte, bine etajată şi uşor de manevrat.

Motorul cu turbină dezvoltă 150 CP şi oferă un cuplu încă de la turaţii joase, 240 Nm între 1.400 şi 4.000 rotaţii pe minut. Fiecare apăsare de pedală mai accentuată te bagă în scaun. Evacuarea este dublă şi te aştepţi la un zgomot pe măsură. Nu este chiar însă aşa! În turaţii, DS3 nu provoacă mulţi decibeli, fiind chiar silenţios. Unora nu le place acest lucru, francezii sînt de vină!

Construit pe plaforma clasicului C3, DS3 este un pic mai rigid decît acesta, dar suspensiile absorb toate denivelările şi fac din DS3 o maşină confortabilă. Este strîns şi bine închegat.

Poziţia de condus este joasă, iar direcţia este corectă şi precisă. În viraje, Citroenul micuţ şi rapid se aşază bine şi nu creează emoţii. Frînele sînt ferme şi bine dozate, ABS-ul îşi face treaba foarte bine.

14.790 de euro (TVA inclus) este preţul de pornire pentru un DS3 1.4 VTi, 95 CP, benzină

Adversari
Marcă    Preţ de bază (TVA inclus)
Mini Cooper S    23.681 euro
Alfa Romeo MiTo    18.550 euro
Audi A1    *nu s-a lansat în România
* s-au luat în calcul motorizările apropiate Citroenului DS3 testat

Plusuri
Citroen DS 3  este disponibil în trei niveluri de echipare (Chic, So Chic şi Sport Chic), iar fiecare dintre ele se pot personaliza după gustul clientului. Există 38 de combinaţii de culori pentru caroserie şi plafon şi 12 modele de jante. Şi la interior, cei care vor să şi-o cumpere îşi pot alege culoarea planşei de bord şi a terminaţiei schimbătorului de viteze. Interiorul lui DS3 este cu adevărat premium. Dotările încep de la 6 airbaguri (frontale, laterale şi cortină), ESP, proiectoare de ceaţă, cruise control, volan în piele reglabil pe înălţime şi adîncime, radio CD cu MP3. Cei mai pretenţioşi îşi pot alege jante de aliaj pe 16 şi chiar pe 17, pavilion bi-ton, geamuri laterale şi spate fumurii, scaune faţă sport, eleron sport, sistem Hifi şi conexiuni auxiliare şi USB.

Minusuri
Maşina produsă în Franţa nu este deloc una ieftină. Are un preţ de pornire de 14.790 de euro, iar varianta de top depăşeste 22.000 de euro (TVA inclus). Marele său rival din gamă, Mini, poate fi cumpărat la aceşti bani cu o dotare medie, faţă de DS3, care se prezintă în această variantă full option.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Fostul „vârf” al României i-a găsit atacant lui Gigi Becali: „Altul din Superliga nu văd la FCSB!”
Superliga
Fostul „vârf” al României i-a găsit atacant lui Gigi Becali: „Altul din Superliga nu văd la FCSB!”
Începe construcția celui mai nou stadion din România: „Am semnat contractul”
Superliga
Începe construcția celui mai nou stadion din România: „Am semnat contractul”
Au apărut imaginile pe care PAOK și Răzvan Lucescu le voiau blocate! Scene șocante: antrenorul român sare la fanii adverși
Campionate
Au apărut imaginile pe care PAOK și Răzvan Lucescu le voiau blocate! Scene șocante: antrenorul român sare la fanii adverși

Transfer pe axa FCSB - MLS? » Informații de ultim moment obținute de GSP.ro

După aproape 4 decenii, Ștefan Iovan vorbește despre momentul ignorat în România: "Îmi pare rău! Știu că așa a fost, dar nu am văzut încă un document oficial”


Comentarii (5)
otelarul_123
otelarul_123  •  25 Mai 2010, 01:14

P/L/A/Y/B/O/Y

otelarul_123
otelarul_123  •  25 Mai 2010, 01:06
Postat de pe 20 Mai 2010, 10:47

Va recomand un fotograf mai bun data viitoare .. care chiar site cu ce se mananca domeniul auto & fashion ... astea sunt niste poze de o foarte proasta calitate

Cred ca era un fotograf de la Playboy !

 •  20 Mai 2010, 10:47

Va recomand un fotograf mai bun data viitoare .. care chiar site cu ce se mananca domeniul auto & fashion ... astea sunt niste poze de o foarte proasta calitate

Vezi toate comentariile (5)
Comentează