SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Ford Kuga » Dedicaţie pentru Europa

Articol de - Publicat luni, 01 februarie 2010 00:00

Ford Kuga este o maşină complet nouă. Un SUV compact cu tracţiune integrală care se descurcă foarte bine pe asfalt

Ford Kuga. Unii vorbesc despre un  SUV. Alţii îl caracterizează drept un crossover. Este destinată pieţei europene şi se descurcă foarte bine în oraş. Are abilităţi şi de off-road datorită tracţiunii integrale AWD. În plus e şi înaltă. O maşină complet nouă şi care a fost realizată pe aceeaşi platformă folosită la Focus şi C- Max.

Kuga arată foarte bine, linia de design Kinetic, filosofia brandului american pentru Europa, punîndu-şi puternic amprenta. Maşina trebuia să aibă un aspect comercial pentru a place clienţilor de pe continent şi se pare că a reuşit.

Plafon de sticlă
Interiorul este un atuu pentru Kuga. Spaţiul oferit nu excelează, e de bun- simţ. Totul este ergonomic şi la locul lui. Materialele sînt plăcute la atingere, iar finisările excelează. Suprafaţa vitrată, extrem de generoasă, aproape tot plafonul, aduce multă lumină în habitaclu şi oferă senzaţii plăcute. La portbagaj, lucrurile nu mai stau aşa bine, acesta fiind micuţ, doar 360 litri.

Kuga are şi un buton pentru pornirea motorului, iar în funcţie de versiunea de echipare, maşina oferă şi faruri cu xenon, navigaţie color cu touchscreen, conexiuni pentru iPod şi MP3 Player, climatizare bi-zonă, cruise control, scaune încălzite.

Maşină sigură
Pentru drive test, Kuga s-a prezentat cu un motor diesel, 2.0 litri TDCI, 136 CP. Cuplul motor este de 320 Nm şi care intră în acţiune de la 2.000 de turaţii. Ţinuta de drum este OK, direcţie precisă, iar în viraje nu-ţi dă emoţii. De altfel, maşina este echipată cu toate sistemele: ABS, ESP (sistemul de control al stabilităţii) şi EBD (forţa de frînare este distribuită electronic).

Ford Kuga este o maşină de oraş în principal. Arată foarte bine, e bine finisată, merge OK şi nu înghite mult carburant, sub 7 litri la 100 km pentru un consum mixt. Doar vorbim de Europa. Nu degeaba se fabrică în Germania!


30.523 de euro (TVA inclus) costă un Ford Kuga 2.0 TDCI, 136 CP, echiparea Titanium


Adversari
VW Tiguan
Renault Koleos
Citroen C-Crosser
Toyota RAV 4
Skoda Yeti

Ford Kuga este o maşină complet nouă. Un SUV compact cu tracţiune integrală care se descurcă foarte bine pe asfalt

Ford Kuga. Unii vorbesc despre un  SUV. Alţii îl caracterizează drept un crossover. Este destinată pieţei europene şi se descurcă foarte bine în oraş. Are abilităţi şi de off-road datorită tracţiunii integrale AWD. În plus e şi înaltă. O maşină complet nouă şi care a fost realizată pe aceeaşi platformă folosită la Focus şi C- Max.

Kuga arată foarte bine, linia de design Kinetic, filosofia brandului american pentru Europa, punîndu-şi puternic amprenta. Maşina trebuia să aibă un aspect comercial pentru a place clienţilor de pe continent şi se pare că a reuşit.

Plafon de sticlă
Interiorul este un atuu pentru Kuga. Spaţiul oferit nu excelează, e de bun- simţ. Totul este ergonomic şi la locul lui. Materialele sînt plăcute la atingere, iar finisările excelează. Suprafaţa vitrată, extrem de generoasă, aproape tot plafonul, aduce multă lumină în habitaclu şi oferă senzaţii plăcute. La portbagaj, lucrurile nu mai stau aşa bine, acesta fiind micuţ, doar 360 litri.

Kuga are şi un buton pentru pornirea motorului, iar în funcţie de versiunea de echipare, maşina oferă şi faruri cu xenon, navigaţie color cu touchscreen, conexiuni pentru iPod şi MP3 Player, climatizare bi-zonă, cruise control, scaune încălzite.

Maşină sigură
Pentru drive test, Kuga s-a prezentat cu un motor diesel, 2.0 litri TDCI, 136 CP. Cuplul motor este de 320 Nm şi care intră în acţiune de la 2.000 de turaţii. Ţinuta de drum este OK, direcţie precisă, iar în viraje nu-ţi dă emoţii. De altfel, maşina este echipată cu toate sistemele: ABS, ESP (sistemul de control al stabilităţii) şi EBD (forţa de frînare este distribuită electronic).

Ford Kuga este o maşină de oraş în principal. Arată foarte bine, e bine finisată, merge OK şi nu înghite mult carburant, sub 7 litri la 100 km pentru un consum mixt. Doar vorbim de Europa. Nu degeaba se fabrică în Germania!

30.523 de euro (TVA inclus) costă un Ford Kuga 2.0 TDCI, 136 CP, echiparea Titanium

Adversari
VW Tiguan
Renault Koleos
Citroen C-Crosser
Toyota RAV 4
Skoda Yeti

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Mircea Lucescu a luat o decizie surprinzătoare! Selecționerul României a lăsat în afara lotului 3 „tricolori” pentru meciul cu Kosovo
Nationala
Mircea Lucescu a luat o decizie surprinzătoare! Selecționerul României a lăsat în afara lotului 3 „tricolori” pentru meciul cu Kosovo
România nu a jucat încă, dar a URCAT în clasament! Tricolorii, tot mai siguri de urna 2, după meciurile de joi seara » Ce rezultate ne trebuie în ultimele două jocuri
Nationala
România nu a jucat încă, dar a URCAT în clasament! Tricolorii, tot mai siguri de urna 2, după meciurile de joi seara » Ce rezultate ne trebuie în ultimele două jocuri
Arena-OZN din România prinde contur! Imagini spectaculoase cu obiectivul de 25 de milioane de euro
Diverse
Arena-OZN din România prinde contur! Imagini spectaculoase cu obiectivul de 25 de milioane de euro

Dan Negru, interviu EXCLUSIV: „Femeia avea coșciugul copilului pregătit, nu uit niciodată ce a făcut Becali” » De la Hagi la Iosif Sava sau o ofertă politică: „Mi-au propus Primăria Timișoarei, mă uitam după camere TV”

Daniel Oprița, singurul antrenor invincibil din primele două ligi, s-a destăinuit în Gazeta: „Dacă tot n-avem drept de promovare, le-am spus un lucru” + „Sportiv, Steaua a mers cu același nucleu până în Liga 1”


Comentarii (1)
 •  01 Februarie 2010, 22:07

Nenea Damian, iar te-ai dat cu masina prin sufragerie. Poze dastea de pe net are toata lumea da unii au bun simt si se abtin sa-si dea cu parerea despre ce nu stiu

Vezi toate comentariile (1)
Comentează