SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Juniorul bine crescut

Articol de - Publicat marti, 10 martie 2009 00:00

Noul C3 Picasso este un pitic înalt, oferind un spaţiu interior extrem de generos


Familia lui Citroen a primit de curînd un nou membru: C3 Picasso. Vorbim de secţiunea monovolume a producătorului francez pentru că şi aici rudele sînt numeroase: C8,  C4 Picasso şi Grand C4 Picasso. C3 e ultimul venit şi, normal, cel mai mic. Privind dimensiunile sale, rezultatul e acelaşi. 4,08 metri lungime şi 1,73 lăţime. Piticul e înalt însă, crescînd mai repede decît alţii. Are deja 1,62 metri, :oiar acest lucru se simte la interiorul Juniorului.

Un spaţiu generos oferit de C3 Picasso. Totul se rabatează, ajungîndu-se la un volum total de 1.506 litri. Nu-i puţin deloc, iar potenţialii clienţi, bineînţeles cei cu familie şi copii, nu au cum să nu ţină cont de acest aspect. Ideea de spaţiu este întărită şi de imensul acoperiş de sticlă. Rămînînd la interiorul lui C3 Picasso trebuie punctate calitatea  materialelor folosite de francezi şi finisările. Ceva normal am spune pentru că Citroen ţine mult la acest aspect.;)

Nici la capitolul gadget, juniorul francez nu stă rău: mufă USB, conexiune Bluetooth. În rest, cruise-control, climatizare şi navigaţie (opţional).

C3 Picasso oferă două motoare pe benzină (1.4, 95 CP şi 1.6, 120 CP) şi unul diesel (1.6 HDi cu 90 şi 110 CP). Pentru drive test s-au încercat toate versiunile, dar varianta turbodiesel este la înălţime avînd în vedere că motorul pe motorină oferă cel mai bun cuplu. Consumul rezultat după ce maşina a fost serios hărţuită în viraje (unde s-a comportat foarte bine) a fost micuţ: 7,8 litri/100 km. Ţinuta de drum este bună, suspensiile îşi fac bine treaba. Una peste alta, o maşină reuşită, de oraş şi pentru familişti!


11.990 de euro (TVA inclus) costă un C3 Picasso 1.4 benzină, 95 CP


FLASH


Toată gama Mazda la "Rabla"
Mazda va participa în acest an la Programul de stimulare a înnoirii parcului auto naţional. Constructorul japonez oferă toată gama de modele pentru "rabla". ;)Prima de casare este de 3.800 de lei şi vizează autoturismele mai vechi de 10 ani. Programul se desfăşoară pe parcursul a trei etape, în perioada martie-decembrie.

Polo, premieră mondială
Volkswagen Polo, modelul vîndut în milioane de exemplare, s-a prezentat într-o nouă versiune cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Cu o tehnologie complet nouă, modelul oferă cele mai ecologice şi mai economice motoare (7 propulsoare, 4 pe benzină şi 3 diesel). VW Polo va fi lansat în iunie 2009, iar în Germania preţul de pornire va fi de 12.150 de euro (pentru versiunea cu trei uşi). În România livrările vor începe în septembrie. :)

Noul C3 Picasso este un pitic înalt, oferind un spaţiu interior extrem de generos

Familia lui Citroen a primit de curînd un nou membru: C3 Picasso. Vorbim de secţiunea monovolume a producătorului francez pentru că şi aici rudele sînt numeroase: C8,  C4 Picasso şi Grand C4 Picasso. C3 e ultimul venit şi, normal, cel mai mic. Privind dimensiunile sale, rezultatul e acelaşi. 4,08 metri lungime şi 1,73 lăţime. Piticul e înalt însă, crescînd mai repede decît alţii. Are deja 1,62 metri, :oiar acest lucru se simte la interiorul Juniorului.

Un spaţiu generos oferit de C3 Picasso. Totul se rabatează, ajungîndu-se la un volum total de 1.506 litri. Nu-i puţin deloc, iar potenţialii clienţi, bineînţeles cei cu familie şi copii, nu au cum să nu ţină cont de acest aspect. Ideea de spaţiu este întărită şi de imensul acoperiş de sticlă. Rămînînd la interiorul lui C3 Picasso trebuie punctate calitatea  materialelor folosite de francezi şi finisările. Ceva normal am spune pentru că Citroen ţine mult la acest aspect.;)

Nici la capitolul gadget, juniorul francez nu stă rău: mufă USB, conexiune Bluetooth. În rest, cruise-control, climatizare şi navigaţie (opţional).

C3 Picasso oferă două motoare pe benzină (1.4, 95 CP şi 1.6, 120 CP) şi unul diesel (1.6 HDi cu 90 şi 110 CP). Pentru drive test s-au încercat toate versiunile, dar varianta turbodiesel este la înălţime avînd în vedere că motorul pe motorină oferă cel mai bun cuplu. Consumul rezultat după ce maşina a fost serios hărţuită în viraje (unde s-a comportat foarte bine) a fost micuţ: 7,8 litri/100 km. Ţinuta de drum este bună, suspensiile îşi fac bine treaba. Una peste alta, o maşină reuşită, de oraş şi pentru familişti!

11.990 de euro (TVA inclus) costă un C3 Picasso 1.4 benzină, 95 CP

FLASH

Toată gama Mazda la "Rabla"
Mazda va participa în acest an la Programul de stimulare a înnoirii parcului auto naţional. Constructorul japonez oferă toată gama de modele pentru "rabla". ;)Prima de casare este de 3.800 de lei şi vizează autoturismele mai vechi de 10 ani. Programul se desfăşoară pe parcursul a trei etape, în perioada martie-decembrie.

Polo, premieră mondială
Volkswagen Polo, modelul vîndut în milioane de exemplare, s-a prezentat într-o nouă versiune cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Cu o tehnologie complet nouă, modelul oferă cele mai ecologice şi mai economice motoare (7 propulsoare, 4 pe benzină şi 3 diesel). VW Polo va fi lansat în iunie 2009, iar în Germania preţul de pornire va fi de 12.150 de euro (pentru versiunea cu trei uşi). În România livrările vor începe în septembrie. :)

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Ofertă de 250 de milioane pentru Lamine Yamal! Răspunsul președintelui Laporta
Campionate
Ofertă de 250 de milioane pentru Lamine Yamal! Răspunsul președintelui Laporta
Doliu în fotbalul românesc » A murit Constantin Anghelache, fostul președinte de la Dinamo și Rapid
Superliga
Doliu în fotbalul românesc » A murit Constantin Anghelache, fostul președinte de la Dinamo și Rapid
5 declarații ȘOC ale lui Constantin Anghelache, securistul „Eftimie Gelu” care a adus Amigo în România: „Ceaușescu a refuzat să creadă în realitatea pe care i-au transmis-o nemții”
Superliga
5 declarații ȘOC ale lui Constantin Anghelache, securistul „Eftimie Gelu” care a adus Amigo în România: „Ceaușescu a refuzat să creadă în realitatea pe care i-au transmis-o nemții”

România, 99% sigură de locul ei » Cum arată urnele pentru preliminariile Campionatului Mondial în acest moment + variantă de grupă grea și grupă ușoară

David Popovici a spus de ce nu mai conduce mașinile-cadou primite de la Ion Țiriac


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează