Articol de Valentin Damian - Publicat vineri, 11 decembrie 2009 00:00
Luiza Bogdan, prezentatoarea Ştirilor Sportive ale Antenei 1, a condus Chevrolet Cruze, ultima maşină lansată de General Motors
Chevrolet Cruze, o maşină complet nouă realizată de cei de la General Motors care nu are nici o legătură cu trecutul lui GM. Luiza Bogdan, ultima venită în echipa prezentatoarelor Ştirilor Sportive ale Antenei 1. Cruze, fără rădăcinile asiatice ale lui Daewoo, respiră un aer european. Este un sedan din clasa medie dezvoltat pe o platformă complet nouă. Luiza, o blondă frumoasă de 24 de ani, căreia îi place în mod deosebit motorsportul. Are o maşină japoneză în faţa blocului şi de fiecare dată cînd are ocazia, atacă serpentinele de pe DN1 pentru a ajunge la Braşov să-şi viziteze părinţii. La sfîrşitul săptămînii trecute şi-a lăsat Toyota RAV 4 acasă şi a făcut cunoştinţă cu Chevrolet Cruze.
Întîlnirea a fost plăcută. Luizei i-a plăcut ce-a văzut. Cruze s-a prezentat cu o motorizare diesel, 2.0 litri, 150 CP, cutie automată. "N-am mai mers niciodată fără ambreiaj! Toată lumea spune că e mai uşor pentru că nu mai trebuie să schimbi nici o viteză. Mîinile pe volan şi privirea înainte", a fost reacţia Luizei. După o scurtă şedinţă tehnică în care a aflat că piciorul stîng nu-l va folosi niciodată la maşina cu cutie automată, a început drive test-ul. "Ştiu. Dacă pui frînă cu stîngul, cel din dreapta iese prin parbriz".
Luiza a prins repede cum stă treaba cu "cutia". Nu e fricoasă şi apasă pedala de acceleraţie. "Îmi place s-o calc, dar totul cu măsură". Serpentinele de pe DN1 nu o sperie deloc. A învăţat că nu trebuie să frîneze în plin viraj, iar după ce ajunge la jumătatea lui trebuie să accelereze. "Nu e nărăvaş motorul, dar e puternic şi te ajută la nevoie". Se uită apoi la computerul de bord. Consumul mediu rezultat arăta un consum de 7 litri la 100 km. "Nu e rău deloc pentru că nu vorbim de un «motoraş». Blonda Antenei 1 a apreciat suspensia lui Cruze: "Nu te zdruncină la denivelări".
Drive test-ul se termină. Îl parchează uşor pe Cruze, ajutată, e drept, şi de senzorii de parcare. Luizei i-a plăcut cum merge şi cum arată maşina. Şedinţa foto a arătat că cele două se potrivesc. Una blondă, alta neagră. Chiar le stă bine împreună!
17.370 de euro (TVA inclus) costă Chevrolet Cruze 2.0 litri, diesel, 150 CP, versiunea de top LT
Luiza Bogdan, prezentatoarea Ştirilor Sportive ale Antenei 1, a condus Chevrolet Cruze, ultima maşină lansată de General Motors
Chevrolet Cruze, o maşină complet nouă realizată de cei de la General Motors care nu are nici o legătură cu trecutul lui GM. Luiza Bogdan, ultima venită în echipa prezentatoarelor Ştirilor Sportive ale Antenei 1. Cruze, fără rădăcinile asiatice ale lui Daewoo, respiră un aer european. Este un sedan din clasa medie dezvoltat pe o platformă complet nouă. Luiza, o blondă frumoasă de 24 de ani, căreia îi place în mod deosebit motorsportul. Are o maşină japoneză în faţa blocului şi de fiecare dată cînd are ocazia, atacă serpentinele de pe DN1 pentru a ajunge la Braşov să-şi viziteze părinţii. La sfîrşitul săptămînii trecute şi-a lăsat Toyota RAV 4 acasă şi a făcut cunoştinţă cu Chevrolet Cruze.
Întîlnirea a fost plăcută. Luizei i-a plăcut ce-a văzut. Cruze s-a prezentat cu o motorizare diesel, 2.0 litri, 150 CP, cutie automată. "N-am mai mers niciodată fără ambreiaj! Toată lumea spune că e mai uşor pentru că nu mai trebuie să schimbi nici o viteză. Mîinile pe volan şi privirea înainte", a fost reacţia Luizei. După o scurtă şedinţă tehnică în care a aflat că piciorul stîng nu-l va folosi niciodată la maşina cu cutie automată, a început drive test-ul. "Ştiu. Dacă pui frînă cu stîngul, cel din dreapta iese prin parbriz".
Luiza a prins repede cum stă treaba cu "cutia". Nu e fricoasă şi apasă pedala de acceleraţie. "Îmi place s-o calc, dar totul cu măsură". Serpentinele de pe DN1 nu o sperie deloc. A învăţat că nu trebuie să frîneze în plin viraj, iar după ce ajunge la jumătatea lui trebuie să accelereze. "Nu e nărăvaş motorul, dar e puternic şi te ajută la nevoie". Se uită apoi la computerul de bord. Consumul mediu rezultat arăta un consum de 7 litri la 100 km. "Nu e rău deloc pentru că nu vorbim de un «motoraş». Blonda Antenei 1 a apreciat suspensia lui Cruze: "Nu te zdruncină la denivelări".
Drive test-ul se termină. Îl parchează uşor pe Cruze, ajutată, e drept, şi de senzorii de parcare. Luizei i-a plăcut cum merge şi cum arată maşina. Şedinţa foto a arătat că cele două se potrivesc. Una blondă, alta neagră. Chiar le stă bine împreună!
17.370 de euro (TVA inclus) costă Chevrolet Cruze 2.0 litri, diesel, 150 CP, versiunea de top LT
Transfer pe axa FCSB - MLS? » Informații de ultim moment obținute de GSP.ro