SPORTURI  »  AUTO  »  

Nou scandal in F1: Controlul tractiunii

Articol de - Publicat miercuri, 23 ianuarie 2008 00:00

Jarno Trulli pune in discutie posibilitatea ca interzicerea electronicii in F1 sa creasca numarul celor care trisaza.Pilotul Toyota spune ca inainte cu 8 saptamani ca sezonul sa inceapa unii rivali ar putea gasi modalitati prin care regulile actuale privind folosirea electronicii sa fie evitate.

Una din indoielile care apar se refera la componenta SECU(Standard Electronic Control Unit). Construit de McLaren Electonic Systems(parte a team-ului Mclaren) si Microsoft, acest dispozitiv este impus tuturor echipelor participante.

Truli crede ca unele echipe folosesc deja forme ilegale ale controlului tractiunii.”Nu spun ca cineva trisaza, desi am primit date confuze la Toyota.Analizand comportamentul pe pista acum si comparandu-l cu cel din decembrie, diferentele sunt majore si in cateva cazuri suspicioase.”.Si Jean Todt spune ca ar fi preferat ca acest dispozitiv sa fie construit de o alta companie si ca McLaren va fi in avantaj, cel putin la inceputul sezonului.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Americanii vin cu o nouă inginerie-SF » Ce va conține stadionul de 1,7 miliarde de dolari din Buffalo, locul unde zăpada ajunge la peste 2 metri în fiecare an
Campionate
Americanii vin cu o nouă inginerie-SF » Ce va conține stadionul de 1,7 miliarde de dolari din Buffalo, locul unde zăpada ajunge la peste 2 metri în fiecare an
Iureș după faza cu Ianis Hagi protagonist în Hibernian - Rangers: „Ăsta nu mai e fotbal!”
Campionate
Iureș după faza cu Ianis Hagi protagonist în Hibernian - Rangers: „Ăsta nu mai e fotbal!”
Incredibil ce a pățit Laurențiu Reghecampf la noua echipă » Finalul e demn de film
Stranieri
Incredibil ce a pățit Laurențiu Reghecampf la noua echipă » Finalul e demn de film

Un nou transfer la FCSB! Gigi Becali, pentru GSP: „Luni dăm banii. Merge în cantonament”

Dinamo a ajuns în Antalya » Din Turcia, „câinii” anunță categoric: „Locul nostru e în play-off!”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează