Articol de GSP - Publicat vineri, 11 aprilie 2008 00:00
Gazeta Sporturilor, agenţia Starcom şi Electric Media au amplasat în Bucureşti prima hologramă stradală din România
Suporterii "naţionalei" pot să-şi aleagă lotul pe care şi-l doresc pentru Euro. O fac pe gsp.ro şi cu ajutorul "touchscreen"-ului montat la magazinul Time-Out din Piaţa Romană.
Gazeta Sporturilor, agenţia Starcom şi Electric Media au amplasat în Bucureşti prima hologramă stradală din România
Suporterii "naţionalei" pot să-şi aleagă lotul pe care şi-l doresc pentru Euro. O fac pe gsp.ro şi cu ajutorul "touchscreen"-ului montat la magazinul Time-Out din Piaţa Romană.
Ideea a fost a gsp şi a agenţiei de media Starcom, care derulează contul Bergenbier, sponsorul de 10 ani al "tricolorilor".
Timp de 3 luni, zilnic, de seara pînă dimineaţa, începînd cu ora 21:00, suporterii "naţionalei" pot urmări în vitrină holograma unui fotbalist îmbrăcat în galben, care jonglează uimitor cu mingea. Bogdan "Mache" Machedon, 20 de ani, student la Arhitectură, este liderul unei trupe de freestyleri, disciplină la graniţa dintre sport şi cultură urbană.
Lîngă imaginea lui este un ecran sensibil, conectat la site-ul gsp, pe care microbiştii pot să-şi selecţioneze, pînă cînd începe Euro, lotul ideal.
Cătălina Zaman director publicitate Gazeta Sporturilor
"Publicitatea
ambientală e un domeniu cu creştere rapidă peste tot în lume şi am
dorit să fim primii care, împreună cu Starcom, să amplasăm o inovaţie
absolută pentru oraşele noastre"
Citeşte mai multe pe tolo.ro şi vezi un clip inedit "making of"!