SPORTURI  »  AUTO  »  ANALIZĂ SECOND-HAND

Pro şi contra

Articol de GSP - Publicat vineri, 07 noiembrie 2008 00:00

Maşinile dovedesc în timp calităţi şi defecte, iar înainte de a cumpăra un second-hand trebuie să vă documentaţi temeinic


Nissan-ul Patrol GR, produs între anii 1998 şi 2004, este una dintre cele mai performante maşini de teren. Are reductor cu două trepte, diferenţial central blocabil, bară stabilizatoare spate decuplabilă, aerodinamică de "frigider" etc. Dar, atenţie! Din cauza aptitudinilor sale off-road, Patrol-ul GR poate avea multe hibe ascunse. Una e să mergi cu maşina frumos pe asfalt şi altceva să te caţeri cu ea pe coclauri, să o bagi prin cele mai adînci noroaie şi să o soliciţi la capacitate maximă. Urcaţi maşina pe rampă şi uitaţi-vă după lovituri ascunse, scurgeri de ulei pe la transmisie etc. De asemenea, Patrol-ul GR este folosit adesea la tractarea remorcilor sau a rulotelor, aşa că ambreiajul s-ar putea să nu fie într-o stare prea bună. Dacă aveţi noroc însă ca maşina să nu fi fost exploatată în condiţii extreme, un GR bine întreţinut, pe la 150.000-170.000 km, e aproape ca nou. ;)

În ceea ce priveşte motorizările, se impune diesel-ul de 3.0 litri şi 156 CP, disponibil după anul 2000. 2.8-ul nu este nici el de lepădat, dar 3.0-ul îşi spune cuvîntul atît pe şosea, cît şi în teren. Un alt lucru bine de ştiut este că, în 2002, cei de la Nissan au revizuit suspensia Patrol-ului, făcînd-o mai prietenoasă cu drumurile asfaltate! De asemenea, trebuie reţinut faptul că versiunea scurtă, în 3 uşi, nu s-a fabricat decît pînă în 2003.

Propunerea noastră: Nissan Patrol GR 3.0 SE - 5 uşi

Evitaţi maşinile cu dotări specifice de off-road: troliu, suspensii înălţate etc. Sigur au fost forţate!


15.500 de euro (TVA inclus) costă un Patrol GR 3.0 din 2002, cu 150.000 km la bord


Maşinile dovedesc în timp calităţi şi defecte, iar înainte de a cumpăra un second-hand trebuie să vă documentaţi temeinic

Nissan-ul Patrol GR, produs între anii 1998 şi 2004, este una dintre cele mai performante maşini de teren. Are reductor cu două trepte, diferenţial central blocabil, bară stabilizatoare spate decuplabilă, aerodinamică de "frigider" etc. Dar, atenţie! Din cauza aptitudinilor sale off-road, Patrol-ul GR poate avea multe hibe ascunse. Una e să mergi cu maşina frumos pe asfalt şi altceva să te caţeri cu ea pe coclauri, să o bagi prin cele mai adînci noroaie şi să o soliciţi la capacitate maximă. Urcaţi maşina pe rampă şi uitaţi-vă după lovituri ascunse, scurgeri de ulei pe la transmisie etc. De asemenea, Patrol-ul GR este folosit adesea la tractarea remorcilor sau a rulotelor, aşa că ambreiajul s-ar putea să nu fie într-o stare prea bună. Dacă aveţi noroc însă ca maşina să nu fi fost exploatată în condiţii extreme, un GR bine întreţinut, pe la 150.000-170.000 km, e aproape ca nou. ;)

În ceea ce priveşte motorizările, se impune diesel-ul de 3.0 litri şi 156 CP, disponibil după anul 2000. 2.8-ul nu este nici el de lepădat, dar 3.0-ul îşi spune cuvîntul atît pe şosea, cît şi în teren. Un alt lucru bine de ştiut este că, în 2002, cei de la Nissan au revizuit suspensia Patrol-ului, făcînd-o mai prietenoasă cu drumurile asfaltate! De asemenea, trebuie reţinut faptul că versiunea scurtă, în 3 uşi, nu s-a fabricat decît pînă în 2003.

Propunerea noastră: Nissan Patrol GR 3.0 SE - 5 uşi

Evitaţi maşinile cu dotări specifice de off-road: troliu, suspensii înălţate etc. Sigur au fost forţate!

15.500 de euro (TVA inclus) costă un Patrol GR 3.0 din 2002, cu 150.000 km la bord

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Gigi Becali a intrat în direct la GSP Live, după FCSB - Olympiakos: „Deja am răspunsul dacă suntem echipă mare sau nu”
Europa League
Gigi Becali a intrat în direct la GSP Live, după FCSB - Olympiakos: „Deja am răspunsul dacă suntem echipă mare sau nu”
CALCULE: FCSB e ca și calificată în primăvara Europa League: 99% șanse + Cum ajunge în „optimi”
Europa League
CALCULE: FCSB e ca și calificată în primăvara Europa League: 99% șanse + Cum ajunge în „optimi”
România divizată! Proteste și contramanifestații în Capitală, ultrașii radicali au avut propria țintă: „Străzile sunt naționaliste, lor le pute ce e românesc!”
Stiri extrasport
România divizată! Proteste și contramanifestații în Capitală, ultrașii radicali au avut propria țintă: „Străzile sunt naționaliste, lor le pute ce e românesc!”

Din halucinațiile lui Călin Georgescu: „Știu cel mai bănos sport din lume! România să profite și să bage banii, îngrijește 12 meserii”

Gică Hagi, întrebare frontală despre Călin Georgescu după imaginile apărute pe internet: „V-a cerut voie?” » „Regele” a reacționat imediat


Comentarii (7)
 •  07 Octombrie 2009, 12:06

Am un Nissan Patrol GR cu 5 usi din 1999. Este supermasina! (HIPERMASINA !) Cine n-a condus asa ceva nu stie despre ce e vorba.

 •  07 Noiembrie 2008, 15:48

Vorbiti ca sa va aflati in treaba. Omu vorbeste de un model Patrol anume si de specificatiile lui si voua va ardee de istoria Nissan in 3 randuri. Marsh la fotbal!

 •  07 Noiembrie 2008, 10:16

N-ati inteles nimic din articol, omu' are Nissan Patrol GR 3.0 SE (5 uşi) de vanzare !

Vezi toate comentariile (7)
Comentează