Articol de GSP - Publicat joi, 05 iunie 2008 00:00
Un cititor al Gazetei a semnalat pe blogul lui Daniel Şendre (comentariul 3) un caz inedit ce priveşte imaginea naţionalei României.
Compania Virgin Media, din Marea Britanie, a produs 16 clipuri video de prezentare a echipelor naţionale participante la Euro 2008. Astfel, pe lîngă prezentarea starurilor naţionalei şi a grupei de calificare, în fiecare clip este arătat şi un simbol al ţării respective.
În cazul Italiei este folosit Colosseumul, în filmul de prezentare al Germaniei apare Poarta Brandenburg, însă clipul României foloseşte un simbol... inedit. Vedeţi despre ce e vorba în secvenţele de mai jos (începînd cu minutul 1:38):
Nici fanii români care au comentat pe YouTube nu au fost mulţumiţi de clip, majoritatea acuzînd violent realizatorii filmuleţului.
Drept comparaţie, puteţi urmări şi clipul de prezentare al Germaniei, pe cel al Spaniei sau pe cel al Franţei.
Cum comentaţi prezentarea României ?
Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”