GSP SPECIAL  »  MEDIA  »  MAI SÎNT 2 ZILE PÎNĂ LA EURO

România, luată peste picior de o companie britanică de media!

Articol de GSP - Publicat joi, 05 iunie 2008 00:00

Un cititor al Gazetei a semnalat pe blogul lui Daniel Şendre (comentariul 3) un caz inedit ce priveşte imaginea naţionalei României.


Compania Virgin Media, din Marea Britanie, a produs 16 clipuri video de prezentare a echipelor naţionale participante la Euro 2008. Astfel, pe lîngă prezentarea starurilor naţionalei şi a grupei de calificare, în fiecare clip este arătat şi un simbol al ţării respective.

În cazul Italiei este folosit Colosseumul, în filmul de prezentare al Germaniei apare Poarta Brandenburg, însă clipul României foloseşte un simbol... inedit. Vedeţi despre ce e vorba în secvenţele de mai jos (începînd cu minutul 1:38):

Nici fanii români care au comentat pe YouTube nu au fost mulţumiţi de clip, majoritatea acuzînd violent realizatorii filmuleţului.

Drept comparaţie, puteţi urmări şi clipul de prezentare al Germaniei, pe cel al Spaniei sau pe cel al Franţei.

Cum comentaţi prezentarea României ?

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”


Comentarii (287)
 •  17 Iunie 2008, 23:47

Apai futuva in gura de romani pardon tigani borati nu stiti sa jucati fotbal ma bucur ca ati luato in rozeta va aratat olanda cu pustanii lor ce ii ala fotbal santeti varzaaaaaa

 •  09 Iunie 2008, 13:31

nu de oamenii ma securistilor cum ati scris ci de ROMIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

 •  09 Iunie 2008, 09:22

comentariul tau e unul banal,dezaxat si de prost gust,care este clar un raspuns al unei devieri mintale , perfect adaptabila unui comportament pervers si obscen.

Vezi toate comentariile (287)
Comentează