Comentarii (91)
talpaiadului
talpaiadului  •  25 Martie 2024, 11:33
Postat de thiamarcos pe 25 Martie 2024, 00:42

D-le Ioanitoaia, e adevarat ca n-ar trebui sa-i imputam antrenorului faptul ca testeaza jucatori in meciuri amicale. Problema este ca Iordanescu jr. si, se pare ca si dvs, nu stiti ce inseamna sa testezi. Nu inseamna "test" sa contrazici ordinea naturala a lucrurilor. Cum naiba sa pui un fundas dreapta sa joace pe post de fundas stanga, cata vreme el in aia 10 sau mai multi ani de cariera fotbalistica, de antrenamente si pregatire, si-a dezvoltat atributele ca fundas dreapta? Faci la echipa nationala bazaconii precum numai Becali face, punand jucatori crescuti, antrenati, pregatiti, scoliti pentru ceva sa joace altceva? "Test" cu adevarat ar fi fost sa ia un fundas stanga nou si sa-l puna sa joace in premiera, sa vada daca poate sa faca fata unui meci de nationala si daca da semne ca se poate integra in echipa. Prostia aia, scuza ca nu l-a pus pe fundasul stanga adus intempestiv sa joace fiindca a avut cateva zile de pauza inainte de acel meci, mi se pare o gogomanie. Iordanescu jr. pare lipsit de inteligenta. Nu pui, frate, un medic orelist sa te consulte de probleme la dinti, chiar daca si stomatologul tot medic e, si tot prin zona capului lucreaza. Numai in fotbal vezi asemenea aberatii, si e rau ca vedem la antrenorul nationalei. (... si nu mai comentez nimic despre Puscas, fiindca paradele lui la suturile catre poarta ale coechipierilor vorbesc destul despre inteligenta lui, reflexele lui si, cumva, si despre inteligenta selectionerului)

Te rog sa ma scuzi pentru celalalt raspuns la comentariul tau, pe care l-am dat din greseala. Ai perfecta dreptate in ceea ce priveste folosirea lui Manea ca fundas stanga, atat timp cat Oprut fusese selectionat si era apt de joc. Justificarea lui Iordanescu, ca Oprut ajunsese la lot cu doar doua zile in urma mi se pare puerila din moment ce Oprut ar fi jucat pe postul lui si era titular la echipa de club, care se afla in plin campionat. Ce rost a mai avut selectionarea lui Oprut daca nu-l folosesti nici macar atunci cand nu ai nici un alt jucator valid pe postul lui?

talpaiadului
talpaiadului  •  25 Martie 2024, 11:23
Postat de CMDDP pe 25 Martie 2024, 08:09

Exista situatii cand profesorul "te face". Te duci acasa si spui ca are ceva profu cu tine. Nimeni nu te crede, toti te considera o pramatie. Dar, in esenta, profu te face. Pentru ca nu te suporta, pentru ca are alte preferinte, pentru ca e om pana la urma. Coman, la nationala, joaca modest. Si in ultimul meci a jucat modest. Dar cum putea altfel? Ce combinatii putea sa faca el cu Manea (mana total moarta pe banda stanga - nr "facut" si el de acelasi profesor)? Stanciu slab. Atunci cu cine putea combina Coman? Cu Puscas? Cu Olaru! Dar ce sa vezi? Pentru a doua sau a treia oara, Coman e schimbat cu Olaru. Adica o tara intreaga vede acest cuplu cum functioneaza ceas la echipa de club, tu ii bagi pe rand de fiecare data. Dar, na, profu e profu! Asa vede el.

Ai dreptate in privinta cuplurilor Coman/Cicaldau si Mihaila/Olaru si eu pe un alt articol am spus ca ar fi avut mai mult sens folosirea cuplurilor Coman/Olaru si Mihaila/Cicaldau. Dar in privinta lui Coman si Olaru, parerea mea e ca ambii joaca atat de slab la nationala incat nici nu ar mai trebui convocati in aceasta campanie. La Euro nu e loc de experimente si ei sunt deja niste experimente esuate la nationala, la fel ca Mitrita. Mai ales Olaru e o catastrofa si nici nu are sens sacrificarea unui alt mijlocas in favoarea introducerii lui Olaru, in speranta ca poate ii da vreo pasa utila lui Coman, din moment ce nici Coman nu merita sa fie pe teren ca fotbalist de sine statator. Daca e sa judecam dupa liga mamaliga si Mitrita trebuia sa fie pe teren, la fel ca si Coman sau Olaru, ca nu e cu nimic mai prejos ca ei, iar daca neselectionarea lui Mitrita e justa si, in opinia mea chiar e justa, atunci selectionarea lui Coman si Olaru nu se justifica. Un principiu trebuie aplicat tuturor, dar selectionerul aplica un principiu in cazul lui Mitrita, dar nu si in cazul lui Coman si Olaru, dovedind ca foloseste jumatati de masura.

Dobermannul
Dobermannul  •  25 Martie 2024, 11:09
Postat de torque07 pe 25 Martie 2024, 10:05

Coman e bun. De aia l-au luat in Serie A, Bundesliga, Premier League. Lasand glumele la o parte, nimeni nu are nimic cu el. Povestile cu "e de la FCSB", "e de la Cluj", "e de la Clinceni" sunt basme pt copii. La nationala e echipa. Joaca toti pt acelasi scop si posibilitati au avut toti. Coman s-a vazut ce e de el. E fotbalist intre caprele din Super-mamaLiga. Unde e de ajuns sa dai doua pase bune si un sut pe poarta si esti fotbalist profesionist. Si nu e vorba doar de Coman. E vorba de tot fotbalul romanesc. Si dovada o ai cand se merge in cupele europene cu echipele de club. Cand suntem trimisi acas de ciprioti, albanezi, luxemburghezi si tot felul de echipe din tari "exotice". Asa ca nu mai da vina pe selectioner. Nu-i Coman noul Messi si colegii din teren nu-l inteleg..a venit geniul fotbalului vezi doamne. E bun...in campionatul intern. Atat.

La echipa joaca actori (cei care in fotbalul romanesc sunt numiti fotbalisti) si jucatori din ligile inferioare din vest, in general rezerve. Dar ura fata de FCSB lucreaza din plin.

talpaiadului
talpaiadului  •  25 Martie 2024, 11:01
Postat de thiamarcos pe 25 Martie 2024, 00:42

D-le Ioanitoaia, e adevarat ca n-ar trebui sa-i imputam antrenorului faptul ca testeaza jucatori in meciuri amicale. Problema este ca Iordanescu jr. si, se pare ca si dvs, nu stiti ce inseamna sa testezi. Nu inseamna "test" sa contrazici ordinea naturala a lucrurilor. Cum naiba sa pui un fundas dreapta sa joace pe post de fundas stanga, cata vreme el in aia 10 sau mai multi ani de cariera fotbalistica, de antrenamente si pregatire, si-a dezvoltat atributele ca fundas dreapta? Faci la echipa nationala bazaconii precum numai Becali face, punand jucatori crescuti, antrenati, pregatiti, scoliti pentru ceva sa joace altceva? "Test" cu adevarat ar fi fost sa ia un fundas stanga nou si sa-l puna sa joace in premiera, sa vada daca poate sa faca fata unui meci de nationala si daca da semne ca se poate integra in echipa. Prostia aia, scuza ca nu l-a pus pe fundasul stanga adus intempestiv sa joace fiindca a avut cateva zile de pauza inainte de acel meci, mi se pare o gogomanie. Iordanescu jr. pare lipsit de inteligenta. Nu pui, frate, un medic orelist sa te consulte de probleme la dinti, chiar daca si stomatologul tot medic e, si tot prin zona capului lucreaza. Numai in fotbal vezi asemenea aberatii, si e rau ca vedem la antrenorul nationalei. (... si nu mai comentez nimic despre Puscas, fiindca paradele lui la suturile catre poarta ale coechipierilor vorbesc destul despre inteligenta lui, reflexele lui si, cumva, si despre inteligenta selectionerului)

Ai dreptate in privinta cuplurilor Coman/Cicaldau si Mihaila/Olaru si eu pe un alt articol am spus ca ar fi avut mai mult sens folosirea cuplurilor Coman/Olaru si Mihaila/Cicaldau. Dar in privinta lui Coman si Olaru, parerea mea e ca ambii joaca atat de slab la nationala incat nici nu ar mai trebui convocati in aceasta campanie. La Euro nu e loc de experimente si ei sunt deja niste experimente esuate la nationala, la fel ca Mitrita. Mai ales Olaru e o catastrofa si nici nu are sens sacrificarea unui alt mijlocas in favoarea introducerii lui Olaru, in speranta ca poate ii da vreo pasa utila lui Coman, din moment ce nici Coman nu merita sa fie pe teren ca fotbalist de sine statator. Daca e sa judecam dupa liga mamaliga si Mitrita trebuia sa fie pe teren, la fel ca si Coman sau Olaru, ca nu e cu nimic mai prejos ca ei, iar daca neselectionarea lui Mitrita e justa si, in opinia mea chiar e justa, atunci selectionarea lui Coman si Olaru nu se justifica. Un principiu trebuie aplicat tuturor, dar selectionerul aplica un principiu in cazul lui Mitrita, dar nu si in cazul lui Coman si Olaru, dovedind ca foloseste jumatati de masura.

Dobermannul
Dobermannul  •  25 Martie 2024, 10:53
Postat de nautilus pe 25 Martie 2024, 08:35

"Florare", eu am văzut meciul și nu am zărit niciun jucător de la Steaua?!? Am vazut in schimb jucători de la fîcîsîbî, foarte slabi, ca de altfel, toți jucătorii români în frunte cu selecționerul edward!!! Probabil, tu fiind un gigist fîcîsî.bist, ești păcălit de trio.ul gigică, mimi, mustață că FaciCeSpuneBecali este Steaua!?! Complect greșit, lasă naivitatea deoparte și evadează din stână, mai ales acum că se apropie Paștele!!!

Evident ca ai vazut. Ai vazut cu ochelari de hater.

Dobermannul
Dobermannul  •  25 Martie 2024, 10:51
Postat de CMDDP pe 25 Martie 2024, 08:09

Exista situatii cand profesorul "te face". Te duci acasa si spui ca are ceva profu cu tine. Nimeni nu te crede, toti te considera o pramatie. Dar, in esenta, profu te face. Pentru ca nu te suporta, pentru ca are alte preferinte, pentru ca e om pana la urma. Coman, la nationala, joaca modest. Si in ultimul meci a jucat modest. Dar cum putea altfel? Ce combinatii putea sa faca el cu Manea (mana total moarta pe banda stanga - nr "facut" si el de acelasi profesor)? Stanciu slab. Atunci cu cine putea combina Coman? Cu Puscas? Cu Olaru! Dar ce sa vezi? Pentru a doua sau a treia oara, Coman e schimbat cu Olaru. Adica o tara intreaga vede acest cuplu cum functioneaza ceas la echipa de club, tu ii bagi pe rand de fiecare data. Dar, na, profu e profu! Asa vede el.

Pai nu-i normal sa-i bage pe rand daca la club merg snur? Daca mergeau si aici snur? Era dezastru ca nu mai aveau argumentul sa spuna ca merg snur la club pentru ca se fac omenii. Tu ce crezi ca ei sunt prosti?

torque07
torque07  •  25 Martie 2024, 10:05
Postat de CMDDP pe 25 Martie 2024, 08:09

Exista situatii cand profesorul "te face". Te duci acasa si spui ca are ceva profu cu tine. Nimeni nu te crede, toti te considera o pramatie. Dar, in esenta, profu te face. Pentru ca nu te suporta, pentru ca are alte preferinte, pentru ca e om pana la urma. Coman, la nationala, joaca modest. Si in ultimul meci a jucat modest. Dar cum putea altfel? Ce combinatii putea sa faca el cu Manea (mana total moarta pe banda stanga - nr "facut" si el de acelasi profesor)? Stanciu slab. Atunci cu cine putea combina Coman? Cu Puscas? Cu Olaru! Dar ce sa vezi? Pentru a doua sau a treia oara, Coman e schimbat cu Olaru. Adica o tara intreaga vede acest cuplu cum functioneaza ceas la echipa de club, tu ii bagi pe rand de fiecare data. Dar, na, profu e profu! Asa vede el.

Coman e bun. De aia l-au luat in Serie A, Bundesliga, Premier League. Lasand glumele la o parte, nimeni nu are nimic cu el. Povestile cu "e de la FCSB", "e de la Cluj", "e de la Clinceni" sunt basme pt copii. La nationala e echipa. Joaca toti pt acelasi scop si posibilitati au avut toti. Coman s-a vazut ce e de el. E fotbalist intre caprele din Super-mamaLiga. Unde e de ajuns sa dai doua pase bune si un sut pe poarta si esti fotbalist profesionist. Si nu e vorba doar de Coman. E vorba de tot fotbalul romanesc. Si dovada o ai cand se merge in cupele europene cu echipele de club. Cand suntem trimisi acas de ciprioti, albanezi, luxemburghezi si tot felul de echipe din tari "exotice". Asa ca nu mai da vina pe selectioner. Nu-i Coman noul Messi si colegii din teren nu-l inteleg..a venit geniul fotbalului vezi doamne. E bun...in campionatul intern. Atat.

bombon
bombon  •  25 Martie 2024, 09:29

Ar trebui bagati in ultimele 10 minute Gica Hagi, Adrian Ilie, Florin Raducioiu si Ilie Dumitrescu . Cred ca le-am da vreo 2 goluri!

nautilus
nautilus  •  25 Martie 2024, 08:35
Postat de florar pe 24 Martie 2024, 23:54

Mai fanatic decât tine pe aici nu exista !! Aperi jurnalistul orice ar zice !! Ești contra Steaua orice ar face !!! Firul logic al jurnalistului spunea de Coman care nu iese in evidenta la națională cum o face in campionat ...Tot logic este că jurnalistul nu a făcut asemenea raționamente la adresa jucătorilor campioanelor din ultimul timp ...Și campania antiSteaua apare și în alte articole pe aceeași logică în GSP... Nimeni nu vede că Iordănescu la națională a preluat un joc a la Voluntari ...adică cu accente pronunțate că echipa sa se preocupe sa se apere și să omoare jocul ...joc in trecut făcut și de CFR ...Dacă Voluntari că și CFR nu se baza mai mult pe jucători străini atunci aceste echipe ar trebui să dea jucători naționalei...Fundașii laterali care au fost de la CFR au fost clar mai depășiți de joc decât Comandar nimeni nu pune accent pe forma lui Manea și Mogoș ...deși jocul se plia pe ce jucau la club...Coman la națională nu este pus să joace că la Steaua...Nu că la Steaua Coman nu și asuma prea multe...

"Florare", eu am văzut meciul și nu am zărit niciun jucător de la Steaua?!? Am vazut in schimb jucători de la fîcîsîbî, foarte slabi, ca de altfel, toți jucătorii români în frunte cu selecționerul edward!!! Probabil, tu fiind un gigist fîcîsî.bist, ești păcălit de trio.ul gigică, mimi, mustață că FaciCeSpuneBecali este Steaua!?! Complect greșit, lasă naivitatea deoparte și evadează din stână, mai ales acum că se apropie Paștele!!!

CMDDP
CMDDP  •  25 Martie 2024, 08:09

Exista situatii cand profesorul "te face". Te duci acasa si spui ca are ceva profu cu tine. Nimeni nu te crede, toti te considera o pramatie. Dar, in esenta, profu te face. Pentru ca nu te suporta, pentru ca are alte preferinte, pentru ca e om pana la urma. Coman, la nationala, joaca modest. Si in ultimul meci a jucat modest. Dar cum putea altfel? Ce combinatii putea sa faca el cu Manea (mana total moarta pe banda stanga - nr "facut" si el de acelasi profesor)? Stanciu slab. Atunci cu cine putea combina Coman? Cu Puscas? Cu Olaru! Dar ce sa vezi? Pentru a doua sau a treia oara, Coman e schimbat cu Olaru. Adica o tara intreaga vede acest cuplu cum functioneaza ceas la echipa de club, tu ii bagi pe rand de fiecare data. Dar, na, profu e profu! Asa vede el.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 10
Comentează