Gazeta Sporturilor este o publicație online, parte a grupului Ringier Sportal, ce se străduiește să le ofere cititorilor jurnalism sportiv de calitate, imparțial și pertinent.

Valorile GSP.RO, pe care vrem ca cititorii noștri să le regăsească în toate articolele noastre, sunt: obiectivitatea, relevanța, calitatea și prospețimea viziunii.

GSP se mândrește cu o istorie de peste 100 de ani, acoperind o perioadă în continuă transformare, de la tiparul cu plumb și până la provocările epocii virtuale. O constantă a fost faptul că redacția noastră a numărat cei mai importanți jurnaliști sportivi din România.

Iată, în detaliu, principiile pe care le promovăm:

Spunem adevărul!

  • Suntem onești, preciși și corecți. Nu distorsionăm sau inventăm fapte, imagini, sunete sau date;
  • Furnizăm o descriere precisă a cadrului pentru toate reportajele, nu scoatem lucrurile din context;
  • Căutăm vocile relevante, care pot contribui cu perspective importante asupra subiectului pe care îl scriem;
  • Ne asigurăm că sursele sunt de încredere. Când nu suntem siguri de o informație, o omitem sau precizăm că aceasta nu a fost confirmată;
  • Corectăm rapid erorile, complet și vizibil. Facem în așa fel încât să fie ușor pentru publicul nostru să ne atragă atenția asupra erorilor;
  • Dacă un material include critici la adresa unor persoane sau organizații, le oferim acestora posibilitatea de a răspunde;
  • Distingem clar faptele de opinii în tot conținutul.

Conflicte de interese

  • Evităm orice conflict de interese care subminează capacitatea de a prezenta un material jurnalistic corect. Dezvăluim publicului orice conflicte inevitabile sau alți factori situaționali care ar putea afecta în mod clar credibilitatea noastră;
  • Nu permitem intereselor agențiilor de publicitate sau ale altor persoane care ne finanțează activitatea să influențeze în vreun fel integritatea jurnalismului nostru;
  • Atunci când scriem articole nu avem o agendă și este important ca cititorii noștri să înțeleagă acest lucru;
  • Pentru a ne menține la cel mai înalt nivel, evităm chiar și aparența unui conflict de interese și dezvăluim permanent acele afilieri care ar putea pune la îndoială capacitatea noastră de a fi credibili.

Comunitatea

  • Ne respectăm publicul și pe cei despre care scriem. Luăm în considerare modul în care munca noastră și faptul că aceasta este permanentă pot afecta subiecții reportajului nostru, comunitatea noastră și, din moment ce internetul nu cunoaște granițe, întreaga lume.

Conduită profesională

  • Nu plagiem și nu încălcăm drepturile de autor;
  • Respectăm promisiunile și anonimitatea surselor, precum și angajamentele față de cititori și de comunitate.

Ce fel de jurnalism practicăm

  • Jurnaliștii noștri nu trebuie să-și exprime deloc opiniile în știri, articole, reportaje și trebuie să se asigure că articolele sunt neutre, fără a reflecta vreo preferință față de vreuna dintre poziții. Se fac excepții pentru jurnaliștii a căror muncă implică în mod specific exprimarea de opinii, cum ar fi editorialiștii și comentatorii;
  • Reporterii noștri își pot exprima opiniile personale în propriile conturi pe rețelele de socializare cu mențiunea că acele opinii sunt proprii și nu reflectă neaparat poziția companiei noastre;
  • Jurnaliștii, oamenii de vânzări și directorii noștri lucrează pentru a se asigura că agențiile de publicitate, sponsorii, clienții de publicitate și colaboratorii noștri nu au nicio influență asupra conținutului editorial;
  • Jurnaliștii noștri ar trebui să evite implicarea politică, cum ar fi candidatura sau ocuparea unei funcții, aderarea la partide politice, voluntariatul în campanii, donații pentru campanii politice sau afișarea de materiale de campanie politică;
  • În cazul în care implicarea politică a unui membru al familiei ar pune sub semnul întrebării integritatea reportajului unui jurnalist, jurnalistul ar trebui să evite scrierea reportajului pe problema sau campania respectivă. În cazul în care evitarea unui astfel de conflict familial este imposibilă, implicarea membrului familiei ar trebui să fie dezvăluită în reportajul aferent;
  • Este inacceptabil să solicitați o acreditare pentru uz personal sau pentru familie ori prieteni. Editorii sau șefii de departament trebuie să fie informați de acreditările pe care le cer jurnaliștii.

Ascunderea identității

  • Permitem reportajele sub acoperire numai atunci când considerăm că un subiect este suficient de important pentru a justifica acest lucru și ne-am asigurat că celelalte metode rezonabile nu pot da roade jurnalistice.

Surse confidențiale

  • Știm că multe surse nu pot vorbi liber cu noi. Acordăm confidențialitate deplină dacă sursa are un motiv întemeiat și ne cere acest lucru. Vom folosi informații și citate din surse anonime pe care le considerăm de încredere.

Copii: acoperire, imagini și interviuri

  • Identificăm copiii care au legătură cu o infracțiune în calitate de autori, victime sau martori dacă identitatea copilului este deja larg cunoscută. Alte cazuri particulare vor fi dezbătute în redacție;
  • Jurnaliștii noștri pot solicita permisiunea unui părinte sau antrenor pentru a intervieva sau fotografia un copil în orice situație, cu excepția chestiunilor simple (de exemplu, o întrebare despre filmul/jocul video preferat);
  • Nu solicităm permisiunea părinților pentru a fotografia sau intervieva copii în situații de breaking news;
  • Luăm în considerare acordarea confidențialității dacă facem o știre despre o problemă sensibilă care ar putea face ca un copil să fie stereotipizat, judecat pe nedrept sau pus în pericol, chiar dacă copilul nu o solicită.

Interviurile

  • Organizația noastră nu plătește niciodată pentru interviuri;
  • Organizația noastră va plăti drepturile pentru fotografii și înregistrări video (de exemplu din baze de fotografii și videouri) dacă sunt folosite pentru a ilustra un interviu;
  • Organizația noastră nu va pune niciodată la dispoziția subiecților interviului întrebările în avans;
  • Organizația noastră va furniza în prealabil subiecților interviului doar o idee generală despre întrebările noastre;
  • Atunci când apare un material despre un interviu, nu solicităm jurnaliștilor noștri să precizeze tipul de interviu (de exemplu, dacă a fost în persoană, prin telefon, video, Skype sau e-mail);
  • Articolele și alte materiale trebuie să precizeze metoda de intervievare (de exemplu, dacă a fost în persoană, prin telefon, video, Skype sau e-mail) dacă acest lucru îmbunătățește contextul interviului și al articolului;
  • Nu permitem corecții din partea subiecților pe care îi acoperim, decât înainte de publicarea materialului. Redacția va dezbate de la caz la caz.

Surse: calitate și atribuire

  • GSP se asigură că are surse de calitate. În același timp, unele articole sau subiecte pot avea o singură sursă, dacă aceasta are un istoric de a livra informații de încredere;
  • Putem folosi surse cu un conflict de interese în reportaje, dar trebuie incluse detalii care să semnaleze conflictul de interese (de exemplu, un fotbalist care vorbește despre un antrenor cu care a avut conflicte repetate de-a lungul carierei etc.);
  • Folosim linkuri, dacă sunt disponibile, pentru atribuirea sursei în relatările online;
  • Menționăm numele sursei în materialele online, precum și linkuri, dacă sunt disponibile, care oferă informații suplimentare.

Acuratețe

  • Jurnaliștii noștri trebuie să ia măsuri rezonabile pentru a se asigura de acuratețea informațiilor pe care le publică și să-și noteze sursele;
  • Nu trebuie să publicăm zvonuri sau alte informații pe care nu le-am verificat;
  • În cazul în care nu suntem siguri de acuratețea informațiilor, ar trebui să ne cităm sursele, să redactăm cu atenție relatările pentru a evita răspândirea de zvonuri false, să recunoaștem ceea ce nu știm și, eventual, să cerem ajutorul publicului nostru pentru a confirma sau corecta informațiile noastre;
  • Reporterii pot citi părți din reportaje surselor pentru a verifica faptele sau pentru a se asigura că înțeleg detalii tehnice sau proceduri. Cu toate acestea, nu trebuie să citească integral articolele surselor înainte de publicare și trebuie să precizeze surselor că verifică doar faptele, fără a le oferi posibilitatea de a schimba textul sau abordarea articolului.

Echilibru și corectitudine

  • Pentru a asigura corectitudinea, considerăm că trebuie să acoperim nu numai cele mai puternice voci pe o anumită temă, ci și pe cele care nu se fac auzite în mod normal (de exemplu, în reportajele electorale, candidații mainstream și non-mainstream);
  • În cazul în care o temă generează dezbateri - chiar dacă o perspectivă anume asupra problemei a fost deja stabilită ca fiind în mod cert un fapt - vom căuta și vom relata opiniile divergente într-un mod proporțional;
  • În situații de știri de ultimă oră, vom încerca să obținem comentarii de la principalele părți implicate într-o problemă; în cazul în care comentariile nu sunt disponibile imediat, vom publica sau vom difuza știrea fără ele, vom preciza că nu am reușit să obținem niciun comentariu și vom actualiza știrea după cum va fi necesar;
  • Oferim drept la replică oricărei organizații sau instituții despre care scriem, precum și indivizilor despre care scriem.

Comentariile online

  • Analizăm fiecare comentariu al fiecărui commentator. În acest sens avem și un set de reguli pentru comentatorii de pe site-ul GSP.RO;
  • Avem un sistem care permite comentatorilor de pe site să „semnalizeze” comentariile cu potențiale probleme, iar noi analizăm acele comentarii „semnalizate” în mod sistematic și în timp util;
  • Edităm comentariile folosind simbolul *** pentru a elimina limbajul potențial defăimător sau discursul instigator la ură și alte categorii, așa cum îl definim noi în setul de reguli mai sus menționat, dar nu modificăm ortografia sau greșelile gramaticale;
  • Permitem comentariile la toate articolele;
  • Permitem utilizarea pseudonimelor pentru comentarii atât timp cât utilizatorul a înregistrat un cont la noi;
  • Permitem comentariile numai cu o identitate verificată.

Citatele folosite în articole

  • Nu vom schimba citatele, decât pentru a le face inteligibile, fără a denatura sensul lor;
  • Vom curăța exprimările aleatorii, cum ar fi pauzele, „îh” sau „gen”, cu excepția cazului în care acestea oferă context;
  • Vom corecta erorile gramaticale ale tuturor surselor, cu excepția celor care oferă context;
  • Vom permite fraze separate ale unui citat, separate prin elipsă. (exemplu: „Vom merge la Cluj ... dar numai dacă va fi necesar”, a declarat președintele clubului);
  • Se vor permite fraze distincte ale unui citat separate prin atribuire. („Voi merge la Cluj”, a spus președintelele clubului, „dar numai dacă va fi necesar”).

Inteligența artificială

  • Transparență

    Pe măsură ce utilizăm inteligența artificială în jurnalismul nostru, vom documenta și vom descrie cu acuratețe instrumentele folosite. Atunci când instrumentele IA influențează conținutul destinat publicului, vom informa publicul în moduri care să atenționeze și să educe consumatorii de știri. Vom colabora cu editorii și designerii pentru a crea mențiuni care să fie precise în limbaj. Acestea pot fi un slogan scurt, o legendă sau un credit sau, pentru ceva mai substanțial, o notă a editorului. Atunci când este cazul, vom include indicațiile (prompts) care au fost introduse în modelul IA pentru a genera materialul.

  • Acuratețe și verificare umană

    Toate informațiile generate de IA necesită verificare umană. Tot ceea ce vom publica va respecta standardele noastre de verificare. Este din ce în ce important să fim expliciți cu privire la modul în care știm că faptele sunt fapte în toate activitățile noastre. Acest lucru va fi deosebit de important atunci când utilizăm inteligența artificială. De exemplu, un editor ar trebui să revizuiască indicațiile (prompts) și orice alte date utilizate pentru a genera un articol sau alt material. Și totul ar trebui să poată fi reprodus ulterior.

  • Confidențialitate și securitate

    Relația noastră cu publicul nostru este bazată pe încredere și respect. În acest scop, pe măsură ce utilizăm inteligența artificială pentru a personaliza conținutul sau pentru a dezvolta produse care modifică modul în care este furnizat conținutul, vom proteja datele publicului nostru în conformitate cu politicile de confidențialitate ale redacției

Interese financiare

  • Jurnaliștii noștri nu trebuie să dețină interese (acțiuni, colaborări) în companiile despre care relatează în mod regulat;
  • Jurnaliștii noștri trebuie să dezvăluie imediat unui conducător al redacției orice interese pe care le au într-o companie despre care li se cere să se ocupe. Conducătorii redacției ar trebui să ia în considerare posibilitatea de a pune un alt jurnalist să se ocupe de subiectul respectiv;
  • Jurnaliștii noștri pot investi în produse legate de indici de acțiuni și în fonduri mutuale diversificate disponibile publicului sau în fonduri comune de mărfuri, dar ar trebui să le dezvăluie dacă se întâmplă să acopere un anumit fond în care au un interes;
  • În plus, angajații care furnizează conținut pentru Gazeta Sporturilor nu pot susține/promova alte produse sau servicii decât cu acordul companiei.

Activități comunitare

  • Jurnaliștii noștri ar trebui să evite implicarea în comunitate în zonele pe care le acoperă. Jurnaliștii ar trebui să își informeze superiorii cu privire la implicarea lor în comunitate, inclusiv atunci când apare brusc un subiect care poate prezenta un conflict de interese. Atunci când trebuie să acopere o zonă în care au o implicare personală, ar trebui să luăm în considerare repartizarea unui alt jurnalist. Dacă un conflict nu poate fi evitat, acoperirea ar trebui să dezvăluie conflictul;
  • Jurnaliștii noștri nu pot apărea în roluri de promovare pentru organizații comunitare;
  • Vom acoperi factual și cu un ton neutru un subiect, în ciuda implicării organizației noastre în subiectul respectiv. Vom dezvălui afilierea companiei din motive de transparență, dar afilierea nu trebuie să fie evident promoțională din tonul materialului realizat.

Cadouri, călătorii gratuite și alte avantaje

  • Jurnaliștii noștri nu trebuie să accepte cadouri de la cei care fac subiectul sau potențiali subiecți ai materialului lor. În cazul în care cadourile trimise jurnaliștilor nu pot fi returnate, acestea ar trebui donate în scopuri caritabile;
  • Jurnaliștii noștri pot accepta cadouri cu o valoare egală sau mai mică de 25 de euro, atât timp cât nu există un quid pro quo;
  • Jurnaliștii noștri pot accepta bilete sau legitimații de presă la evenimentele pe care le acoperă sau le analizează, dar nu trebuie să accepte bilete suplimentare pentru familie sau prieteni;
  • Jurnaliștii noștri ar trebui să își plătească singuri drumul la toate evenimentele pe care le acoperă, inclusiv la evenimentele sportive și de divertisment. În unele situații putem accepta accesul gratuit, de exemplu accesul la zonele destinate presei;
  • Jurnaliștii noștri pot accepta călătorii gratuite și alte cadouri dacă acestea sunt esențiale din punct de vedere financiar, dar trebuie să dezvăluie aceste cadouri în materialele lor;
  • Jurnaliștii noștri trebuie să le comunice superiorilor lor toate cadourile pe care le primesc și să discute dacă un cadou trebuie returnat, dezvăluit, plătit, donat în scopuri caritabile sau tratat într-un alt mod care să ne protejeze integritatea;
  • Jurnaliștii noștri care călătoresc la internațional trebuie să dea dovadă de discernământ pentru a stabili dacă respectarea politicii noastre privind cadourile ar fi nepotrivită din punct de vedere cultural. În cazul în care un jurnalist acceptă un cadou care, în mod normal, ar încălca etica noastră, ar trebui să dezvăluim cadoul și/sau să îl donăm în scopuri caritabile;
  • Jurnaliștii noștri ar trebui să respecte în mod universal politica noastră privind cadourile și în deplasările internaționale chiar și atunci când ni se spune că refuzul cadourilor poate fi considerat ofensator;
  • Jurnaliștii noștri pot accepta un mic cadou în cazurile în care oamenii sunt amabili și în mod clar nu încearcă să ne influențeze. Politica noastră privind cadourile nu ne obligă să fim nepoliticoși; uneori este nevoie, din bun-simț, să acceptăm un mic cadou cu valoare mai mică sau egală cu 25 de euro.

Declarații etice personale ale jurnaliștilor noștri

  • Jurnaliștii noștri ar trebui să lucreze permanent în conformitate cu etica și standardele companiei noastre; declarațiile etice personale nu sunt, prin urmare, necesare.

Plagiat și atribuire

  • Trebuie să cităm întotdeauna toate sursele și, dacă sursa este digitală, să îi atribuim un link către sursa originală;
  • Atunci când folosim cu exactitate cuvintele altcuiva, trebuie să folosim ghilimelele și atribuirea;
  • Atribuirea trebuie să fie cât mai specifică posibil, incluzând numele autorului și publicația sau organizația sursei pe care o cităm;
  • Ar trebui să cităm întotdeauna comunicatele de presă dacă acestea sunt sursele noastre și să punem ghilimele dacă folosim exact cuvintele lor;
  • Informațiile de bază pot fi preluate din alte surse fără a modifica formularea.

Activitățile politice ale personalului

  • Jurnaliștii noștri ar trebui să evite implicarea politică, cum ar fi candidatura sau ocuparea unei funcții, aderarea la partide politice, voluntariatul în campanii, donații pentru campanii politice sau afișarea de materiale de campanie politică;
  • Jurnaliștii noștri ar trebui să evite acoperirea unui subiect sau a unei campanii politice în cazul în care implicarea politică a unui membru al familiei ar pune sub semnul întrebării integritatea acoperirii jurnalistice. În cazul în care evitarea unui astfel de conflict familial este imposibilă, vom dezvălui implicarea membrului familiei în reportajul respectiv;
  • Jurnaliștii noștri ar trebui să facă publice implicațiile politice, în special cele care implică subiecte pe care le-ar putea acoperi, atât în declarații generale pe care le vom publica pe site-ul nostru, cât și în articole referitoare la implicarea lor.

Rețele sociale

  • Jurnaliștii noștri sunt liberi să își exprime opiniile pe rețelele de socializare;
  • Membrii personalului ar trebui să menționeze în profilurile lor de pe rețelele de socializare că retweet-urile sau distribuirile nu reprezintă poziții oficiale ale organizației media pentru care lucrează;
  • Membrii personalului care comunică cu și despre persoane aflate în situații periculoase, cum ar fi războaie, crime sau zone calamitate, trebuie să ia în considerare siguranța și securitatea persoanelor descrise sau abordate în conținutul social media.

Cenzura

  • Vom refuza orice încercare de a ne cenzura materialele.

Organizația noastră ca subiect în materialele noastre jurnalistice

  • Vom urma același proces pe care îl folosim pentru acoperirea oricărei alte organizații atunci când organizația noastră a făcut ceva demn de știri. Vom desemna un reporter și îl vom lăsa pe acesta să contacteze surse din cadrul organizației noastre. Reportajul va fi apoi editat ca oricare altul; directorii executivi nu trebuie să vadă reportajul înainte ca acesta să fie publicat sau difuzat.

Diversitate

  • Încurajăm grupuri diverse de candidați pentru toate posturile, dar vom încerca întotdeauna să angajăm cel mai calificat candidat;
  • Încurajăm angajații să caute surse diverse, atât în cazul unor subiecte specifice, cât și în cazul reportajelor de rutină.

Discursul instigator la ură

  • Relatăm despre discursurile și acțiunile instigatoare la ură. Includem expresiile originale ofensatoare numai atunci când este necesar pentru înțelegerea cazului de către public;
  • Luăm în considerare perspectivele celor jigniți de exprimarea urii atunci când luăm decizii de publicare;
  • Luăm în considerare și dreptul la libera exprimare atunci când luăm decizii de publicare.

Sănătatea mintală și sinuciderea

  • Vom acoperi sănătatea mintală și suicidul ca probleme generale de sănătate publică, la fel de consecvent cum acoperim și alte probleme de sănătate;
  • Vom aborda evenimente individuale de suicid ca știri, dacă acestea implică figuri proeminente sau mijloace publice;
  • Nu vom descrie o tentativă de suicid ca fiind „reușită” sau „nereușită”;
  • Nu vom folosi titluri senzaționale în știrile despre sinucidere;
  • Nu vom folosi imagini grafice în relatările despre sinucidere;
  • Vom include informații de contact pentru resursele destinate persoanelor aflate în criză de sănătate mintală. (de exemplu, „Linia telefonică gratuită antisuicid: 0800801200”);
  • Vom include metoda utilizată într-o sinucidere atunci când este importantă pentru înțelegerea publicului, dar nu și detalii specifice (de exemplu, menționăm faptul că o victimă s-a împușcat, dar nu menționăm tipul de armă).

Numirea suspecților

  • Vom numi suspecții de infracțiuni dacă aceștia sunt arestați;
  • Vom menționa numele suspecților în cazul în care identitatea acestora este confirmată de surse în care avem încredere;
  • Dacă un suspect este în libertate și se crede că este periculos, îl vom identifica, inclusiv cu o fotografie sau o schiță.

Obscenități

  • Se pot folosi obscenități, vulgarități sau înjurături numai în citate directe și numai dacă citatul este esențial pentru relatarea din articol;
  • Adesea, vom înlocui obscenitățile, vulgaritățile și înjurăturile cu ceva care sugerează cuvântul, mai degrabă decât să îl menționăm direct (de exemplu, „m_ _ _”);
  • Online vom permite obscenități, vulgarități și insulte în materialele care nu sunt citate dacă acestea se potrivesc cu vocea scriitorului și tonul organizației noastre.

Confidențialitatea

  • Considerăm că tot ceea ce se află pe rețelele de socializare și pe internet poate fi o sursă pentru jurnaliști, chiar și informațiile publicate de persoane private. Ne rezervăm dreptul de a publica tot ceea ce găsim online sau din surse publice;
  • Nu credem că tot ceea ce spun și fac celebritățile și oficialitățile ar trebui să fie făcut public, chiar dacă cedează o mare parte din intimitate atunci când intră în atenția publicului. Analizăm cazurile individual, luând în considerare valoarea informativă a acțiunii persoanei publice;
  • Nu vom publica intenționat informații pe care le-am colectat la cerere, dacă considerăm că solicitarea persoanei este validă, pe baza raționamentului nostru jurnalistic și a standardelor profesionale;
  • Ne rezervăm dreptul de a publica materialele pe care le-am colectat, dar nu le-am publicat dacă stabilim că acestea prezintă un interes public valabil sau dacă considerăm că solicitantul ne-a înșelat cu privire la motivele sale care au stopat publicarea inițială.

Materiale senzaționale

  • Vom publica materiale sensibile care ar putea fi ofensatoare pentru o anumită parte a publicului după ce dezbaterea internă a concluzionat că există un interes public clar pentru publicație și valoarea acesteia;
  • Vom publica materiale sensibile atunci când acestea reflectă realitatea;
  • Vom facilita reacțiile publicului la publicarea de materiale sensibile;
  • Vom lua în considerare impactul diferit al materialelor sensibile asupra diferitelor segmente ale populației (de exemplu, efectele asupra minorilor, grupurilor vulnerabile sau victimelor infracțiunilor);
  • Vom publica materialele sensibile însoțite de note de avertizare.

Audio

  • Tăierea sunetului în știri poate fi acceptată pentru a elimina poticnirile nesemnificative;
  • Tăierile și emisiunile pot fi editate și rearanjate semnificativ la nevoie, atât timp cât se dezvăluie faptul că sunetul a fost editat, sensul declarațiilor rămâne același după editare, iar rearanjarea sunetului nu afectează sensul inițial;
  • Nu considerăm necesară identificarea pe nume a vorbitorilor de pe stradă în diverse materiale audio;
  • Jurnaliștii noștri pot amesteca materiale audio din surse diferite, atât timp cât acestea oferă o imagine fidelă a ceea ce s-a întâmplat (chiar dacă nu au fost toate înregistrate în același timp).

Fotografie și video

  • Atunci când documentăm momente private sau traumatice, nu vom solicita permisiunea de a filma, ci vom arăta grijă față de situația subiecților.

Clickbait și date

  • Încurajăm jurnaliștii să scrie titluri inteligente și creative și postări pe rețelele sociale care să atragă cititorii să dea click pe articolele noastre, dar titlurile nu vor face promisiuni pe care articolele nu le îndeplinesc;
  • Putem aborda agresiv publicul care ar putea fi interesat de conținutul nostru, dar nu vom încerca să înșelăm oamenii prin titluri, postări pe rețelele sociale sau marketing;
  • Vom folosi date analitice ca unul dintre numeroasele instrumente care determină ceea ce acoperim și modul în care plasăm articolele pe site.

Știri și publicitate

  • Nu permitem publicitarilor/agențiilor de publicitate/clienților să aibă un cuvânt de spus în selectarea sau conținutul articolelor și fotografiilor;
  • Facem precizări clare atunci când postările de pe conturile noastre de social media sunt legate de materiale pregătite de agenții de publicitate sau clienți de publicitate prin marcarea cu (P);
  • Agreem ca materiale de tip știre produse de agenții de publicitate sau clienți de publicitate să fie clar identificate ca fiind publicitate, iar pe site să fie publicate în secțiunea dedicată.