Articol de GSP - Publicat joi, 18 iunie 2020 11:08 / Actualizat joi, 18 iunie 2020 12:16
În timp ce sporturile tradiționale au fost întrerupte pe timpul pandemiei și viitorul este încă incert, fenomenul eSports a „explodat” în această perioadă și a stabilit recorduri din punctul de vedere al numărului de vizualizări.
EA Sports a fost în prima linie, iar jocurile gigantului american au fost printre cele mai urmărite de către fanii privați de meciurile de fotbal, baschet etc. Și televiziunile s-au adaptat la noua realitate, de aceea au colaborat îndeaproape cu diversele companii de jocuri pentru a aduce pe marile ecrane diverse competiții.
Meciurile de FIFA, preluate de televiziuni
Cei de la EA au fost foarte activi și au colaborat cu FIFA, ESPN și nu numai pentru transmiterea competițiilor de FIFA, Madden sau Apex Legend. Astfel, în aprilie, audiențele pentru aceste jocuri au crescut cu 250%, o cifră formidabilă față de anul trecut.
Când vine vorba de competițiile transmise la televizor, acestea au înregistrat și ele un progres de peste 30 %. Madden, de exemplu, a fost în topul audiențelor pe ESPN. Aceste jocuri au beneficiat și de prezența multor personalități și vedete din lumea sportului.
Citește AICI mai multe informații din eSports pe secțiunea dedicată de pe GSP.ro!