Articol de GSP - Publicat miercuri, 27 noiembrie 2024 17:29 / Actualizat miercuri, 27 noiembrie 2024 17:30
Matt Rhodes a împărtășit câteva lucrări de artă conceptuală care au fost respinse pentru includerea în joc.
La zece ani de la lansarea Dragon Age: Inquisition, directorul de artă de la BioWare a dezvăluit câteva concepte artistice nemaivăzute până acum.
Matt Rhodes, directorul de artă al BioWare, a publicat pe X (anterior Twitter) câteva imagini concept pentru Dragon Age: Inquisition. Cele 21 de concepte de personaje au fost inițial gândite pentru a fi jucate în modul multiplayer al jocului, care a fost aspru criticat pentru monetizarea sa, dar care s-a dovedit surprinzător de popular.
Modul multiplayer lansat includea deja câteva concepte îndrăznețe pentru personaje, însă unele dintre cele respinse par chiar mai ciudate, după cum puteți vedea aici.
Totuși, cea mai mare surpriză ar putea fi „Pustnicul” – deoarece acesta nu este altcineva decât Anders, din Dragon Age 2 și expansiunea Awakening din Origins. În descrierea sa se menționează: „Există multe motive pentru care magii aleg să se ascundă în pustietate. De la persecuția Templarilor, până la vinovăția copleșitoare de a fi declanșat un război ce amenință să ardă lumea din temelii.”
Se pare că au existat câteva variante pentru reintroducerea lui Anders în Dragon Age: Inquisition. Acum zece ani, la scurt timp după lansarea jocului, Rhodes a împărtășit deja un concept similar cu Anders ca pustnic nebun, descoperit undeva în deșert, sub numele „Un tip într-o peșteră”.