Comentarii (164)
adriann_
adriann_  •  18 Iulie 2020, 09:54
Postat de lewis.hamilton pe 18 Iulie 2020, 09:46

In culisele frf a fost multa zbatere si durere de cap. Ei au stiut de la inceput de haosul din regulamente si au stiut si ca ROAF se aplica "cu precadere". Unii de acolo au si vorbit in exterior, de aceea a ajuns si la urechile lui nistor ca fc fcsb are probleme mari si nu va fi in cupa. Va mai aduceti aminte ce a spus nistor exact? "Am informatii de acolo ca vor schimba finalista". Intre timp, panica mare si la jiii, a dat telefoane, a apelat la hrebenciuc si si-a folosit toate relatiile si influenta sa se asigure ca nu pierde. Argaseala a mai venit cu un teanc de hartii. Ce putea sa schimbe? Nimic. Erau baliverne. Fc fcsb era in culpa. A incalcat regulamentul. Asa cum de ani de zile e batuta mar de talpan in salile de judecata, asa risca sa fie si aici. Insa in romania hotia a invins. Bine ca e doar prima runda. Razboiul se castiga pe meleaguri straine, la Lausanne. Dar nu e problema. Asa cum jiji s-a dus la tas cu speta cu viitorul si era sigur de victorie, asa va fi si acum cu frf. Buni de plata. Cardasia frf cu un infractor se va plati scump. Dupa litera regulamentului.

A venit momentul ca tara asta amarata sa vada ce inseamna puterea a 8000 de oameni. Cat sunt 10 euro de caciula, 3 beri la o terasa? OK, mergeti ma cu 80.000 de euro la TAS si aratati ca in unire sta puterea, c***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

florar
florar  •  18 Iulie 2020, 09:54
Postat de lewis.hamilton pe 18 Iulie 2020, 09:46

In culisele frf a fost multa zbatere si durere de cap. Ei au stiut de la inceput de haosul din regulamente si au stiut si ca ROAF se aplica "cu precadere". Unii de acolo au si vorbit in exterior, de aceea a ajuns si la urechile lui nistor ca fc fcsb are probleme mari si nu va fi in cupa. Va mai aduceti aminte ce a spus nistor exact? "Am informatii de acolo ca vor schimba finalista". Intre timp, panica mare si la jiii, a dat telefoane, a apelat la hrebenciuc si si-a folosit toate relatiile si influenta sa se asigure ca nu pierde. Argaseala a mai venit cu un teanc de hartii. Ce putea sa schimbe? Nimic. Erau baliverne. Fc fcsb era in culpa. A incalcat regulamentul. Asa cum de ani de zile e batuta mar de talpan in salile de judecata, asa risca sa fie si aici. Insa in romania hotia a invins. Bine ca e doar prima runda. Razboiul se castiga pe meleaguri straine, la Lausanne. Dar nu e problema. Asa cum jiji s-a dus la tas cu speta cu viitorul si era sigur de victorie, asa va fi si acum cu frf. Buni de plata. Cardasia frf cu un infractor se va plati scump. Dupa litera regulamentului.

Nistor a vorbit de decizie favorabila lui Dinamo pentru ca Stangaciu daduse anterior o opinie la Craiova si Viitorul!Craiova in cazul de fata a fost mana in mana cu Dinamo!!!Balanescu a recunoscut public in GSP ca s-a consultat cu un club din play off,desigur tot cel care a cerut ca finala cupei sa se joace in alta zi...

orlick
orlick  •  18 Iulie 2020, 09:53

Trăim în epoca digitalizării. Presupun că toate cluburile, cu atât mai mult federația, țin evidențele cartonașelor într-un program informatic, nu într-un catastif scris cu creion chimic. Chiar daca cei de la Steaua ar fi ținut evidențele conform unui regulament depășit, federația, le ținea după cel corect, în mod logic. In momentul in care introduceau echipa de start a Stelei în program, aflau imediat daca Vlad nu avea drept de joc și ii puteau anunta pe steliști sa nu îl folosească sau, la pauza meciului ori, cel târziu a doua zi, puteau anunta că Steaua a încălcat regulamentul și pierde meciul cu 3 - 0. Așa s-a întâmplat în disputa steliștilor cu PSG. Poate că returul se termina cu 5 - 0 în condițiile astea. Lucrurile nu s-au întâmplat așa, nici dinamoviștii nu au introdus acțiunea în termenul regulamentar, dar au incercat un tertip in al doisprezecelea ceas: nemaiputand contesta ei, au apelat, ca de obicei, la oamenii lor din federație, de aceasta data, la secretarul general "conform protocolului". Comisia le-ar fi dat dreptate, doar că în cazul asta lucrurile erau prea clare. Calculatorul nu minte. Referitor la argumentele DDB, se omit lucrurile care nu le convin, ca de obicei. Opinia federației de la punctul 2, este doar punctul de vedere al juristului Stangaciu, care chiar menționa acest fapt și preciza că poate fi contrazis de comisiile abilitate. Și al treilea argument al jurnalistului (PCH?) pica. Reclamația trebuia depusă în termenul regulamentar.

1274464749300910
Robert Sergiu  •  18 Iulie 2020, 09:53

Astia de la dinamo nu accepta ..ei au dreptate mereu :)))))))))))))))

emil1986
emil1986  •  18 Iulie 2020, 09:52

Mimamo in loc sa se preocupe sa nu retrogradeze sta cu mana-ntinsa la FRF, doar, doar le-o da lor dreptul sa joace in finala, in ciuda faptului ca ai fost inexistenti in cele doua meciuri cu supercampioana Steaua.

sorinache
sorinache  •  18 Iulie 2020, 09:52
Postat de leul_90 pe 18 Iulie 2020, 09:42

Da, FRF s-a autosesizat, pentru ca a fost depasit termenul in care putea depune Dinamo contestatie oficial. Dar la Sepsi cu Iasi de ce nu s-a sesizat? S-au scos basma curata, pentru a nu raspunde de *** pe care le au in propria curte, cu 2 regulamente contradictorii.. daca era atat de evident ca Andrei Vlad nu avea drept de joc, cei de la Dinamo s-ar fi sesizat muuuult mai devreme, poate imediat dupa meci. Sa mearga Dinamo la TAS, sa ceara despagubiri, sa ii usture pe FRF. Dar aici nu e vina a niciunui club, Sepsi sau FCSB, ci doar a FRF-ului. Si oricum, mortul de la groapa nu se mai intoarce, finala va fi deja jucata.

Deci cu Dinamo au scaldat-o, au găsit scăparea. Știi care-i faza mișto, acum? Sa vina Iașiul și sa ceara Comisiei care are competenta sa facă sesizarea. Cazul Iasi-Sepsi nu e judecat. Și atunci, nu vor mai putea s-o dea la întors și vor trebui sa judece.

florar
florar  •  18 Iulie 2020, 09:51
Postat de leul_90 pe 18 Iulie 2020, 09:42

Da, FRF s-a autosesizat, pentru ca a fost depasit termenul in care putea depune Dinamo contestatie oficial. Dar la Sepsi cu Iasi de ce nu s-a sesizat? S-au scos basma curata, pentru a nu raspunde de *** pe care le au in propria curte, cu 2 regulamente contradictorii.. daca era atat de evident ca Andrei Vlad nu avea drept de joc, cei de la Dinamo s-ar fi sesizat muuuult mai devreme, poate imediat dupa meci. Sa mearga Dinamo la TAS, sa ceara despagubiri, sa ii usture pe FRF. Dar aici nu e vina a niciunui club, Sepsi sau FCSB, ci doar a FRF-ului. Si oricum, mortul de la groapa nu se mai intoarce, finala va fi deja jucata.

Cunostii termenul,,s-a autosesizat,,???Eu zic sa consulti DEX!!!!

lewis.hamilton
lewis.hamilton  •  18 Iulie 2020, 09:46

In culisele frf a fost multa zbatere si durere de cap. Ei au stiut de la inceput de haosul din regulamente si au stiut si ca ROAF se aplica "cu precadere". Unii de acolo au si vorbit in exterior, de aceea a ajuns si la urechile lui nistor ca fc fcsb are probleme mari si nu va fi in cupa. Va mai aduceti aminte ce a spus nistor exact? "Am informatii de acolo ca vor schimba finalista". Intre timp, panica mare si la jiii, a dat telefoane, a apelat la hrebenciuc si si-a folosit toate relatiile si influenta sa se asigure ca nu pierde. Argaseala a mai venit cu un teanc de hartii. Ce putea sa schimbe? Nimic. Erau baliverne. Fc fcsb era in culpa. A incalcat regulamentul. Asa cum de ani de zile e batuta mar de talpan in salile de judecata, asa risca sa fie si aici. Insa in romania hotia a invins. Bine ca e doar prima runda. Razboiul se castiga pe meleaguri straine, la Lausanne. Dar nu e problema. Asa cum jiji s-a dus la tas cu speta cu viitorul si era sigur de victorie, asa va fi si acum cu frf. Buni de plata. Cardasia frf cu un infractor se va plati scump. Dupa litera regulamentului.

leul_90
leul_90  •  18 Iulie 2020, 09:42
Postat de Alice Popa pe 18 Iulie 2020, 09:07

Poate nu ai aflat, dar nu s-a discutat nicio contestatie depusa de Dinamo!!! FRF s-a sesizat, conform regulamentului (are 60 de zile la dispozitie)!!! Vezi procesul verbal: Dinamo nu apare ca parte in discutie.

Da, FRF s-a autosesizat, pentru ca a fost depasit termenul in care putea depune Dinamo contestatie oficial. Dar la Sepsi cu Iasi de ce nu s-a sesizat? S-au scos basma curata, pentru a nu raspunde de *** pe care le au in propria curte, cu 2 regulamente contradictorii.. daca era atat de evident ca Andrei Vlad nu avea drept de joc, cei de la Dinamo s-ar fi sesizat muuuult mai devreme, poate imediat dupa meci. Sa mearga Dinamo la TAS, sa ceara despagubiri, sa ii usture pe FRF. Dar aici nu e vina a niciunui club, Sepsi sau FCSB, ci doar a FRF-ului. Si oricum, mortul de la groapa nu se mai intoarce, finala va fi deja jucata.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

catalynn
catalynn  •  18 Iulie 2020, 09:30
Postat de Alice Popa pe 18 Iulie 2020, 09:24

Ai dreptate! Daca ar fi sanctionat Steaua, ar fi scapat fcsb de probleme!!!

Genial! :-)))))

  • 1
  • •••
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
Comentează