Comentarii (47)
daniaania
daniaania  •  14 August 2015, 10:24

Nu mai terminati cu asta, daca patea alta echipa nu faceati atata caz !!!!!!!!!!!!!!! Sa va fie rusine GSP cu fcsb-ul vostru. Si CFR a fost anihilata de Coltescu si nu v-ati agitat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pasnick
pasnick  •  14 August 2015, 10:22

domnilor, se tot clameaza ca fotbalul trebuie jucat doar pe teren. perfect de acord! spuneti-mi atunci daca ati avut vreun moment impresia ca astra a fost superioara la vreun capitol al statisticii de meci. ca afara de gol si 11 m nu prea a avut nici macar suturi pe poarta. ca sa nu mai vorbesc de jenanta tragere de timp a lui lung jr, portar de nationala, totul pentru un bilet de 40 lei de persoana! sa nu imi spuna mie nimeni ca la alte meciuri va fi stadionul plin, nici macar pentru 5 lei de persoana . si atunci? eu sunt stelist dar respect opiniile celorlalti dar sa fie lipsite de partizanat. in cazul de fata coltescu s-a dovedit a fi rau intentionat si isi merita pedeapsa cu varf si indesat!

juliusmad
juliusmad  •  14 August 2015, 09:39
Postat de qwerty007 pe 14 August 2015, 01:52

Uite ce echipa va asteapta la Rosemborg: https://www.youtube.com/watch?v=cZw0UOjCGy8

:))))) ce e asta? isi faceau curaj sa intre la sauna?? :))))) tetelu, fotbalul se joaca pe teren nu conteaza daca stii sa faci vocalize.

898820736808059
Mihai Catalin Danciu  •  14 August 2015, 09:14
Postat de Ilie Ungureanu pe 14 August 2015, 08:05

Jurnalistii lu' peste! Ce cautati voi in viata intima a lui Coltescu! De ce amestecati viata privata cu activitatea fotbalistica? Echipa este formata din 5 arbitri. Nu ii puneti in carca totul lui Coltescu. Presupusul golul 1 a fost anulat pe motiv de fault ( a fost sau nu fault?). Eu zic ca a fost fault. Presupusele goluri 2 si 3 pot fi puse pe seama tusierilor si celorlati 2 arbitri, nu in seama lui Coltescu. Penalty-ul acordat echipei Astra s-a vazut de pe Luna. Nu va luati, cand judecati o prestatie a unui arbitru dupa parerile unor oficiali sau simpatizanti ai unor echipe. Cu ce a fost mai prost arbitrajul din acest meci, cu cel dintre Unirea Urziceni-Dinamo sau Otelul-Dinamo, meciuri dupa care Dinomo a pierdut titlurile de campioana.

dupa luna august se vede fault la primul gol . Craciunescu si Porumboiu nu au vazut . doar voi , cei de pe primul loc , cei care serbeaza pana dimineata un egal cu Steaua si primul loc dupa 6 etape

speedy73
speedy73  •  14 August 2015, 08:57
Postat de speedy73 pe 14 August 2015, 08:50

de acord ca nu aveau ce cauta in viata lui intima. mai departe, nu mai sunt de acord. sa le luam pe rand. la primul gol: parerea mea e ca nu a fost fault. dar pot accepta eroarea. contactul a existat, fara dubii, chiar daca dupa ce Papp a lovit mingea. sa nu uitam, el nu a avut reluari, totul a trebuit decis intr-o fractiune de secunda, eroare acceptabila. nu a fost o faza usoara, in contextul in care nu ai reluari si posibilitatea de stop-cadru. la golurile 2 si 3 pot accepta ca a dat credit tusierilor. nu scoate din culpa brigada si arbitrajul pe ansamblu, dar il disculpa pe el. mai departe, totul se fractureaza. faza penalty-ului? da, poate ca a fost. nu ma pot pronunta nici dupa zeci de reluari. a fost un atac neglijent, probabil dfatorat si lipsei de meciuri jucate pt Filip, dar nu sunt convins ca a fost contact. o sa accept insa ca a fost, si atunci e penalty. dar au fost cel putin 2 contacte la fel de clare in careul astrei. pur si simplu, daca esti un arbitru corect, nu poti judeca in mod diferit faze asemanatoare. cireasa de pe tort ramane ne-eliminarea lui Budescu. acolo nu era nimic complicat, interpretabilsau greu de vazut. si sa nu aud ca "si Guilherme trebuia eliminat". da, trebuia, dar cele 2 gesturi nu se compara: Guilherme a urmarit mingea, a incercat s-o atace, a fost insa o imprudenta si un atac intarziat, iar lovitura putea avea consecinte grave. deci, rosu. dar nici vorba de intentie. la budescu a fost pur si simplu un gest nesportiv, golan

...golanesc. si cred ca ar trebui suspendat de comisii chiar daca arbitrul nu l-a eliminat. poate ca arbitrajul nu a fost mai slab decat la meciurile enumerate de tine, cu siguranta scandalul nu ar fi fost atat de mare daca nu era implicata Steaua/fcsb. daca patea asa ceva voluntariul, sigur amploarea era mai mica. toate aceste lucruri sunt adevarate. ce sa-i faci, notorietatea are si avantaje. chestiunea e simpla: daca vrem un fotbal curat si corect, jucat pe teren (asa cum clamam toti), trebuie inceputa de undeva curatenia. nu sa dam din umeri si sa zicem "lasa dom'le, ca se poate si mai rau", "steaua a fost avantajata destul in alti ani", "ba dinamo/cfr/asa au fost mai avantajate in ultimii ani"...astea sunt pur si simplu prosteli de 2 lui. e simplu: vrem un fotbal curat? asemenea arbitri nu au ce cauta. indiferent ca ii cheama coltescu, tudor, hategan si indiferent ca echipa dezavantaja e steaua, dinamo sau voluntari

speedy73
speedy73  •  14 August 2015, 08:50
Postat de Ilie Ungureanu pe 14 August 2015, 08:05

Jurnalistii lu' peste! Ce cautati voi in viata intima a lui Coltescu! De ce amestecati viata privata cu activitatea fotbalistica? Echipa este formata din 5 arbitri. Nu ii puneti in carca totul lui Coltescu. Presupusul golul 1 a fost anulat pe motiv de fault ( a fost sau nu fault?). Eu zic ca a fost fault. Presupusele goluri 2 si 3 pot fi puse pe seama tusierilor si celorlati 2 arbitri, nu in seama lui Coltescu. Penalty-ul acordat echipei Astra s-a vazut de pe Luna. Nu va luati, cand judecati o prestatie a unui arbitru dupa parerile unor oficiali sau simpatizanti ai unor echipe. Cu ce a fost mai prost arbitrajul din acest meci, cu cel dintre Unirea Urziceni-Dinamo sau Otelul-Dinamo, meciuri dupa care Dinomo a pierdut titlurile de campioana.

de acord ca nu aveau ce cauta in viata lui intima. mai departe, nu mai sunt de acord. sa le luam pe rand. la primul gol: parerea mea e ca nu a fost fault. dar pot accepta eroarea. contactul a existat, fara dubii, chiar daca dupa ce Papp a lovit mingea. sa nu uitam, el nu a avut reluari, totul a trebuit decis intr-o fractiune de secunda, eroare acceptabila. nu a fost o faza usoara, in contextul in care nu ai reluari si posibilitatea de stop-cadru. la golurile 2 si 3 pot accepta ca a dat credit tusierilor. nu scoate din culpa brigada si arbitrajul pe ansamblu, dar il disculpa pe el. mai departe, totul se fractureaza. faza penalty-ului? da, poate ca a fost. nu ma pot pronunta nici dupa zeci de reluari. a fost un atac neglijent, probabil dfatorat si lipsei de meciuri jucate pt Filip, dar nu sunt convins ca a fost contact. o sa accept insa ca a fost, si atunci e penalty. dar au fost cel putin 2 contacte la fel de clare in careul astrei. pur si simplu, daca esti un arbitru corect, nu poti judeca in mod diferit faze asemanatoare. cireasa de pe tort ramane ne-eliminarea lui Budescu. acolo nu era nimic complicat, interpretabilsau greu de vazut. si sa nu aud ca "si Guilherme trebuia eliminat". da, trebuia, dar cele 2 gesturi nu se compara: Guilherme a urmarit mingea, a incercat s-o atace, a fost insa o imprudenta si un atac intarziat, iar lovitura putea avea consecinte grave. deci, rosu. dar nici vorba de intentie. la budescu a fost pur si simplu un gest nesportiv, golan

ion_ciobanu
ion_ciobanu  •  14 August 2015, 08:45

Hai repede să cumpărăm găozeta tipărită să vedem celelalte 5 lucruri ciudate. :))))))) Proşti sunteţi acolo la tolontan ***, cum bine v-a zis fratele lui Mircea Băsescu, proşti, ***. Poate mai băgaţi niscai ochelari ieftini de soare, o casetă cu paraziţii, un detergent, ceva, poate mai cumpără vreun prost hârţoaga voastră.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

dorin_andrei
dorin_andrei  •  14 August 2015, 08:32

Acest Istvan Kovacs la puterea a 3-a trebuie exclus definitiv din fotbal . A demonstrat ca daca esti arbitru poti face orice - scoti mingea din plasa de 3 ori , acorzi un penalty discutabil( plonjeaza inainte de a fi atins) , dai galben la o palma peste fatza - ca esti suveran ."oMUL " a venit "chitit" pe Steaua - a luat legitimatiile la puricat - nu era treaba lui-au fost 10 arbitrii inaintea lui (4 internationali) in acest sezon- si pentru siguranta , Steaua n-a folosit un jucator important. Acest frustat n-a " lucrat " gratis si nu e prima data cand tranteste un meci . E prima data cand o face fara perdea - pe fatza - si cu un tupeu neimaginabil . Trebuie exclus din fotbal si dus sub escorta pana la granita .........

1610711385807044
Misu Mihai  •  14 August 2015, 08:09
Postat de Ilie Ungureanu pe 14 August 2015, 08:05

Jurnalistii lu' peste! Ce cautati voi in viata intima a lui Coltescu! De ce amestecati viata privata cu activitatea fotbalistica? Echipa este formata din 5 arbitri. Nu ii puneti in carca totul lui Coltescu. Presupusul golul 1 a fost anulat pe motiv de fault ( a fost sau nu fault?). Eu zic ca a fost fault. Presupusele goluri 2 si 3 pot fi puse pe seama tusierilor si celorlati 2 arbitri, nu in seama lui Coltescu. Penalty-ul acordat echipei Astra s-a vazut de pe Luna. Nu va luati, cand judecati o prestatie a unui arbitru dupa parerile unor oficiali sau simpatizanti ai unor echipe. Cu ce a fost mai prost arbitrajul din acest meci, cu cel dintre Unirea Urziceni-Dinamo sau Otelul-Dinamo, meciuri dupa care Dinomo a pierdut titlurile de campioana.

Sau Viitorul - CFR din prima etapa !!!

1610711385807044
Misu Mihai  •  14 August 2015, 08:09

Pai daca Jiji nu mai cotizeaza...!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează