Comentarii (219)
qwerty007
qwerty007  •  12 Martie 2015, 02:24
Postat de xnread pe 12 Martie 2015, 02:21

stiati ca Planul Marshall a fost destinat tuturor natiunilor europene inclusiv URSS insa n-a intrunit acordul sovietelor ?;-)

Exista si acum un astfel de plan,Rusia il refuza si pe asta...:))))

maresal30
maresal30  •  12 Martie 2015, 02:23
Postat de qpax pe 12 Martie 2015, 02:01

Mie imi place Steaua asta ... Daca voi aveti o alta Stea ... Retineti ca ma p pe ea! ...:))

tie iti place sa nesugipoula

bvd_magheru
bvd_magheru  •  12 Martie 2015, 02:22
Postat de thefox pe 12 Martie 2015, 02:12

Cred ca te referi la primul razboi mondial ... in care au avut de platit niste sume imense Frantei ca despagubire .. lucru ce a dus la al doile razboi mondial. daca te referi la al doilea razboi .. atunci gresesti. Nu au platit nimic despagubiri dar au platit prin 50 de ani de "glorie" a RDG. RFG nu numai ca nu a platit despagubiri niciunui stat(a platit despagubiri familiilor celor morti/supravietuitorilor holocaustului), dar a benieficiat de planul Marshall la fel ca si celelate state din Europa de vest afectate de razboi. (Planul Marshall: infuzie de bani din SUA destinati reconstruirii economiei statelor afecate de razboi - aflate in aria de "protectie" americana in E

De planul Marshall au beneficiat numai marea britanie si franta care au primit imprumuturi nerambursabile la ceea ce astazi inseamna citeva sute de miliarde de dolari . Germani a primit si ea la rindul ei dar a fost obligata sa ii dea inapoi cu dobinda mare . In 1970 Germania a ramubursat totul si cu ocazi aia a devenit cea mai puternica economie europeana . Pentru asta sau sacrificat nemtii timp de 25 de ani ai aici includ si elitele care si-au pastrat bunul simt si nu sau afisat cu zecile de porsche in parcare .

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  12 Martie 2015, 02:22
Postat de adi84. pe 12 Martie 2015, 02:20

" palmaresul este un drept competitonal, care se transmite de drept ... o data cu activitatea fotbalistica ... sau dupa caz ... se intrerupe o data cu incetarea activitatii fobalistice" ...de aceea am si zis ca daca ciobanul nu plateste vor fi mari, mari probleme pentru toti cei implicati in aceasta afacere macabra care s-a realizat acum mai bine de un deceniu deoarece absolut tot ce s-a intamplat atunci a fost monstruos de ilegal si unii au mai scapat cate o pasarica in timpul unor binecunoscute certuri. :). Bai, lasa jucariile si du-te de te culca!!!! @bianco: nu ai cum sa nu-i dai replici astuia. Este mult prea nesimtit, ca orice hot :)

adi, scuze, uite ca pot. )

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  12 Martie 2015, 02:22
Postat de adi84. pe 12 Martie 2015, 02:12

:))))))))) La cat timp am irosit pe gsp-ul asta, dar nu in totalitate in van, "merita" sa-i mai dau cate un reply userului tampax! On topic...UE, este, deocamdata un mare esec. Un esec urias dar are si benficiarii ei. S-a vazut unitatea UE in cazul evenimentelor din Ucraina si inca se vede unitatea! poate fi dezbinata imediat, economia este subreda, un sistem de aparare nu exista, iar unele state, printre care si Romania, din pacate, nu au ce cauata in structura ei. Noroc cu pozitia noastra strategica si ca reprezantam o piata de desfacere enorma, inca! In rest....praf!

1. mi-a placut zambetul prelung. 2. omuletul cu pricina nu este vinovat de actul facerii, in urma caruia a capatat o respiratie naturala, o forma umanoida si darul vorbirii. nu este vinovat nici pentru ca nu stie ce sa faca el cu aceste minunate daruri divine, dat fiind faptul ca educatia lui de baza este extrem de precara, subreda, urat alcatuita, iar culpa apartine altora, nu vreau sa dezvolt tema, e suficient sa il studiati pe freud si fichte. 3. politica UE si politica in general nu ma preocupa absolut deloc, dupa cum ti-am mai povestit. sincer, se ocupa cu varf si indesat tot soiul de chiupacsi puscariabili, ei sunt idolii chiupacsului nostru. am incalecat p-o sa...

xnread
xnread  •  12 Martie 2015, 02:21
Postat de thefox pe 12 Martie 2015, 02:12

Cred ca te referi la primul razboi mondial ... in care au avut de platit niste sume imense Frantei ca despagubire .. lucru ce a dus la al doile razboi mondial. daca te referi la al doilea razboi .. atunci gresesti. Nu au platit nimic despagubiri dar au platit prin 50 de ani de "glorie" a RDG. RFG nu numai ca nu a platit despagubiri niciunui stat(a platit despagubiri familiilor celor morti/supravietuitorilor holocaustului), dar a benieficiat de planul Marshall la fel ca si celelate state din Europa de vest afectate de razboi. (Planul Marshall: infuzie de bani din SUA destinati reconstruirii economiei statelor afecate de razboi - aflate in aria de "protectie" americana in E

stiati ca Planul Marshall a fost destinat tuturor natiunilor europene inclusiv URSS insa n-a intrunit acordul sovietelor ?;-)

adi84.
adi84.  •  12 Martie 2015, 02:20
Postat de qpax pe 12 Martie 2015, 02:11

domnisoara bianca ... retineti ... ca palmaresul este un drept comnpetitonal, care se transmite de drept ... o data cu activitatea fotbalistica ... sau dupa caz ... se intrerupe o data cu incetarea activitatii fobalistice! Nu se poate transfera activitatea fotbalistica ... dar fara palmares ... sau fara locul in Liga 1, sau fara cioeficient, etc ... decat poate in tara d-voastra de bastina ... CONGO? ...:)) Palmaresul si celelalte drepturi competionale ... fac parte INTEGRAL din activitatea fotbalistica ... nu poti sa cedezi locul in Liga 1 ex ... unei echipe care nu are continuitate, palmaresul respectic, etc ... DUH! ...:))

" palmaresul este un drept competitonal, care se transmite de drept ... o data cu activitatea fotbalistica ... sau dupa caz ... se intrerupe o data cu incetarea activitatii fobalistice" ...de aceea am si zis ca daca ciobanul nu plateste vor fi mari, mari probleme pentru toti cei implicati in aceasta afacere macabra care s-a realizat acum mai bine de un deceniu deoarece absolut tot ce s-a intamplat atunci a fost monstruos de ilegal si unii au mai scapat cate o pasarica in timpul unor binecunoscute certuri. :). Bai, lasa jucariile si du-te de te culca!!!! @bianco: nu ai cum sa nu-i dai replici astuia. Este mult prea nesimtit, ca orice hot :)

nebraska
nebraska  •  12 Martie 2015, 02:19
Postat de faxx pe 11 Martie 2015, 23:04

FC Gigi Star 03 ... FC Gazde 03 FC Hahalera Bucuresti 03 SC Ranga Meibak 03 FC Puszcaria United 03 KF Albania Armana KF Red Star Erevan 03 FC Duffy Duck Adam 03 FC Valivostok Bukarov Spartak Pipera FC Zvezda Pipera FC Armana Mafia 03 Pipera Sfantu-Gigi AFC FC Baliza Vucuresti Sporting Club Belciug FC Viitorul Merinos FC Zale

FC STEAUA CEFURA CU ARBITRII SA.

xnread
xnread  •  12 Martie 2015, 02:18
Postat de adi84. pe 12 Martie 2015, 02:12

:))))))))) La cat timp am irosit pe gsp-ul asta, dar nu in totalitate in van, "merita" sa-i mai dau cate un reply userului tampax! On topic...UE, este, deocamdata un mare esec. Un esec urias dar are si benficiarii ei. S-a vazut unitatea UE in cazul evenimentelor din Ucraina si inca se vede unitatea! poate fi dezbinata imediat, economia este subreda, un sistem de aparare nu exista, iar unele state, printre care si Romania, din pacate, nu au ce cauata in structura ei. Noroc cu pozitia noastra strategica si ca reprezantam o piata de desfacere enorma, inca! In rest....praf!

..sti din ce cauza-i subreda ?:-)..PIIGS-ul si Europa de Sud ne trag in "jos"..;-)..o uniune nordica implicand modelul economic Rheinland si cel Scandinavic si tarile aferente va putea supravietui fara probleme..;-):-)..acceptul sudului in cadrul Euro-Zonei a fost morbid ;-):-)

qwerty007
qwerty007  •  12 Martie 2015, 02:18
Postat de thefox pe 12 Martie 2015, 02:12

Cred ca te referi la primul razboi mondial ... in care au avut de platit niste sume imense Frantei ca despagubire .. lucru ce a dus la al doile razboi mondial. daca te referi la al doilea razboi .. atunci gresesti. Nu au platit nimic despagubiri dar au platit prin 50 de ani de "glorie" a RDG. RFG nu numai ca nu a platit despagubiri niciunui stat(a platit despagubiri familiilor celor morti/supravietuitorilor holocaustului), dar a benieficiat de planul Marshall la fel ca si celelate state din Europa de vest afectate de razboi. (Planul Marshall: infuzie de bani din SUA destinati reconstruirii economiei statelor afecate de razboi - aflate in aria de "protectie" americana in E

Planul ala a fost facut dupa ce au luat tot aurul nemtilor,ca de, capitularea era neconditionata,o mica recompensa...

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • •••
  • 22
Comentează