Comentarii (107)
TIborSzoltan
TIborSzoltan  •  07 Decembrie 2022, 05:22
Postat de george.br pe 06 Decembrie 2022, 22:41

Ai capul tare de tot, bre...

Minte multa…. Nu e cazul si la tine….

george.br
george.br  •  06 Decembrie 2022, 22:41
Postat de TIborSzoltan pe 06 Decembrie 2022, 22:13

Pentru tine e greu. Apartine Universitatii din Craiova, niciodata nu a aparținut fcu

Ai capul tare de tot, bre...

TIborSzoltan
TIborSzoltan  •  06 Decembrie 2022, 22:14
Postat de tzintaru pe 06 Decembrie 2022, 18:40

Rotaru era dispus să o cedeze lui Mititelu pentru un teren,sau te faci că uiți?

Minciuni. Sa vedem. Sa dea terenul…

TIborSzoltan
TIborSzoltan  •  06 Decembrie 2022, 22:13
Postat de tzintaru pe 06 Decembrie 2022, 18:51

A aparținut clubului sportiv până când s-au desprins secția de fotbal.Atunci a fost transmis, sportiv.Sectia de fotbal a continuat activitatea clubului sportiv.E chiar așa greu?

Pentru tine e greu. Apartine Universitatii din Craiova, niciodata nu a aparținut fcu

tzintaru
tzintaru  •  06 Decembrie 2022, 18:51
Postat de TIborSzoltan pe 06 Decembrie 2022, 10:41

Exact. Si palmaresul apartine clubului Universitatea Craiova, care a foat infiintat de instituția Universitatea din Craiova - care nu are nicio legatura cu adidasul turcesc fcu, dar are contract cu Clubul Sportiv Universitatea Craiova… e atat de simplu..

A aparținut clubului sportiv până când s-au desprins secția de fotbal.Atunci a fost transmis, sportiv.Sectia de fotbal a continuat activitatea clubului sportiv.E chiar așa greu?

tzintaru
tzintaru  •  06 Decembrie 2022, 18:40
Postat de TIborSzoltan pe 06 Decembrie 2022, 10:43

Universitate Craiova nu va ajunge pe mana puscariasului din bo.oveni. Simplu. Nu pe mana hoților. Ce nu e clar? Ne povestesti tu cu daca si cu parca…. Mie imi place Stiinta. Imi place Universitatea Craiova. Nu fake ul fcu -surogatul ala infiintat in 2017!

Rotaru era dispus să o cedeze lui Mititelu pentru un teren,sau te faci că uiți?

fanu
fanu  •  06 Decembrie 2022, 12:38
Postat de george.br pe 06 Decembrie 2022, 10:54

Da domnule, sunt de acord cu tine cand spui ca ala a fost un manager prost, ca te saturasesi de tampeniile lui, dar gresesti cand sustii ca nu ti se poate lua, ci doar pierde. Ba uite ca se poate aici, in Romania! Cu toate neghiobiile lui, asta chiar a fost lucrat. Si atunci si dupa. Stiu ca voua va convine "teza" vinei lui Mititelu in tot si in toate. Ati ajuns sa-i dezincriminati chiar pe calaii adevarati ai Stiintei, pentru ca v-au oferit pe tava o echipa fara mititel. Cum spuneam si aseara, ura/sila fata de brutar i-a facut pe multi sa aleaga un fake, doar ca sa scape de el. Pentru asta insa trebuie sa-ti "lucrezi" la constiinta. Daca acolo gasesti impacare... voi stiti!

Si eu sunt de acord cu orice nedreptate pe care sustii ça a suportat-o Mititelu. Pana in iarna 2014. De aici e exclusiv vina lui. Ca in 2014 nu i-a mai luat nimeni jucatorii, nu l-a mai impins nimeni pe scari, a cazut singur. Ca nu a fost nici sprijinit? Pai cand e echipa familiei (el o spune, deseori), trebuie sa o sustina familia , nu?! Putea, de exemplu, sa faca o echipa in Liga 5 sau unde avea bani si atunci toate argumentéle voastre aveau acoperire.Razboi de gherila daca vrei, din moment ce nu avea bani de nucleare. Dar a inchis. Si Universitatea Craiova, sper ca esti de acord, nu e o baraca in care stingi lumina azi si o aprinzi peste ani-nu e nici moral, nici légal. A ramas doar una, CSU, care a continuat. Aia sa ramana. Si daca vrei o echipa care moare, invie, se transforma, pune-i numele de Phoenix, nu U, mi se pare mai real.

TIborSzoltan
TIborSzoltan  •  06 Decembrie 2022, 12:14
Postat de george.br pe 06 Decembrie 2022, 10:54

Da domnule, sunt de acord cu tine cand spui ca ala a fost un manager prost, ca te saturasesi de tampeniile lui, dar gresesti cand sustii ca nu ti se poate lua, ci doar pierde. Ba uite ca se poate aici, in Romania! Cu toate neghiobiile lui, asta chiar a fost lucrat. Si atunci si dupa. Stiu ca voua va convine "teza" vinei lui Mititelu in tot si in toate. Ati ajuns sa-i dezincriminati chiar pe calaii adevarati ai Stiintei, pentru ca v-au oferit pe tava o echipa fara mititel. Cum spuneam si aseara, ura/sila fata de brutar i-a facut pe multi sa aleaga un fake, doar ca sa scape de el. Pentru asta insa trebuie sa-ti "lucrezi" la constiinta. Daca acolo gasesti impacare... voi stiti!

Esti fan a ceva ce nu exista. Poate ar fi fost ok un fam asa înfocat al Stiintei. Din pacate ai ales sa sustii un infractor si asta te orbește, asa incat nu vezi adevarul… ce sa spun? Rest in place..

george.br
george.br  •  06 Decembrie 2022, 10:54
Postat de fanu pe 05 Decembrie 2022, 23:42

E doar o parte din adevar ce spui tu si probabil aici suntem noi foarte diferiti. Tu pleci pe conspiratie, pe "i s-a luat". Dar ciné s-a pus in situatia de a "i se lua"? Ciné a condus Craiova in dezastru, cine a mers din smecherie in smecherie pana nu a mai avut pe unde scoate camasa? Cand a fost dezafiliata, Craiova era cazuta, sportiv, in B, déci... Ciné era recordman la amenzi si scandaluri, cu sau fara temei? Pentru mine managementul dezastruos e cel mai mare pacat al mititelului si fie si doar pentru asta nu ar trebui sa se mai atinga de numele Universitatea. Apoi, a fost dezafiliat si declarat persona non grata-putea sa gaseasca repede o solutie de avarie si sa treaca Craiova pe numele juniorului sau mai stiu eu cui. Sau putea descoperi insolventa inaintea lui Copos sau... Pot intelege blackout de idei si de bani dar asta cu conditia sa recunosti ça esti limitat si sa nu te mai atingi de ceea ce ai distrus. Eu asa sunt si in viata reala, nimic nu "mi se ia" , intr-un fel sau altul eu pierd sau reusesc. Si depind de ce fac eu nu de ceea ce imi ofera altul. Cel de Sus sau statul iti creeaza, bun sau rau, doar cadrul général, restul e al tau. Pentru mine nu "i s-a luat" Craiova, a pierdut pe barba lui. Daca merg intre cei din PS 97 ai tai si ii injur de mama de mititei redusi sa stii ca nu ma bat aia, practic m-am batut singur, intelegi ce vreau sa spun?! :)))

Da domnule, sunt de acord cu tine cand spui ca ala a fost un manager prost, ca te saturasesi de tampeniile lui, dar gresesti cand sustii ca nu ti se poate lua, ci doar pierde. Ba uite ca se poate aici, in Romania! Cu toate neghiobiile lui, asta chiar a fost lucrat. Si atunci si dupa. Stiu ca voua va convine "teza" vinei lui Mititelu in tot si in toate. Ati ajuns sa-i dezincriminati chiar pe calaii adevarati ai Stiintei, pentru ca v-au oferit pe tava o echipa fara mititel. Cum spuneam si aseara, ura/sila fata de brutar i-a facut pe multi sa aleaga un fake, doar ca sa scape de el. Pentru asta insa trebuie sa-ti "lucrezi" la constiinta. Daca acolo gasesti impacare... voi stiti!

fanu
fanu  •  06 Decembrie 2022, 10:49
Postat de tzintaru pe 06 Decembrie 2022, 08:09

Hai să îți spun cum sta treaba și unde greșești. 1.Numele,siglă,marca sunt zero fără palmares(sigle,nume au toate echipele dar numai unele performeaza și asta se întâmplă pe teren nu prin decizii judecătorești).Palmaresul =continuitate sportivă. 2.In 2013 nu s-a înființat echipa lui Mititelu,doar CSU.Universitatea a fost reprimită in urma unei sentințe judecătorești. 3.Era logic să ajungă la faliment din momentul in care i-au fost luați toți jucătorii in mod ilegal. 4.Uitați un lucru:Mitica și Sandu sunt in libertate doar datorită politicului care a dezincriminat abuzul în serviciu cu câteva luni înainte de decizia finală .In prima instanta ei fuseseră condamnați! 5.Spuneti că nu mai poate administra Mititelu Universitatea Craiova,că de-asta ați ales CSU omițând un lucru esențial: Rotaru era dispus să cedeze echipa lui Mititelu pentru un teren.Daca CSU va ajunge pe mana lui Mititelu va fi sau nu Universitatea Craiova?

Pe punctele tale: 1)daca palmarès e continuitate sportive atunci FCU nu e U Craiova, nu are continuitate;2) daca , sa admitem, FCU era reprimita /re ce vrei tu , apoi a falimentat si aici istoria s-a sfarsit; 3) nu "i s-au luat" , au plecat care incotro pentru ca, practic, in urma dezafilierii, nu mai aveau servici. Dar nu uitam ça , chiar si asa, jucatorii erau sub sechestru déci nu puteau fi vanduti-ca de aia a si facut puscarie in "contul" transferului lui M.Costea, déci tôt faliment era; pe ideea ta, inseamna ca si lui GM Médias sau Clinceniului "i s-au luat" jucatorii. 4) cat de politic sau nu sunt Sandy si Dragomir in libertate , aia e Romania; e aceeasi justitie care , totusi, ii da 14 mil € lui Mititelu sau i-a permis sa se imbogateasca pana acum. 5) daca Rotaru ii dadea pe un teren CSU lui Mititelu e de apreciat, omul nu e un fanatic, nu tine ca U e a familiei lui si atat, practic cand nu poate-se da la o parte, exact ce ar fi facut si Mititelu daca iubea cu adevarat Craiova. Da, daca Mititelu cumpara si CSU si are si acordul Universitatii, Craiova e la el, practic ar fi singura déci...Pe aceeasi logica, din 2014 pana in 2017 CSU era singura echipa de fotbal care purta acest nume, Mititelu a infiintat noua echipa si a inscris-o in competitie in 2017, vreo 4 ani IN URMA CSU, déci daca noi suntem o clona daca vrei, voi-pana cumpara Mititelu ceva-sunteti un fake ordinar.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 11
Comentează