Comentarii (17)
MaxiP
MaxiP  •  18 Iulie 2024, 03:55
Postat de S0s0 pe 17 Iulie 2024, 19:02

Pe bune că Farul și CFR au realizat la fel în Europa? Din 2016, de când joacă în Europa, Viitorul nu a trecut NICIODATĂ de preliminarii, a luat 4 goluri prin țări gen Cipru, a fost tăvălită de campioane din Republica Moldova și Finalnda, a luat 4, 5 și chiar 6 prin Austria, Belgia și Olanda, în repetate rânduri. În aceeași perioadă, CFR a jucat de 4 ori în grupe și a jucat de două ori în primăvara europeană, a bătut echipe precum Lazion, Rennes, Slavia Praga sau Celtic, a făcut dublă remiză cu Villareal în anul în care spaniolii au câștigat competiția. Nu că nu sunt cam la fel rezultate, e diferență de la cer la pământ., nu ai ce să compari. Sau poți să le compari dacă ignori toate rezultatele astea ale CFR-ului și te raportezi doar la Dudelange, care pentru ei a fost excepția, pentru Viitorul regula niciodată încălcată.

Doream sa ma raportez strict la ultimii ani si sa fac o comparatie intre o echipa de romani in majoritate si una majoritara de straini. E adevarat ca si acum 2 ani, CFR a jucat primavara europeana, totusi s-a vazut un declin important al echipelor de club pe ultimii ani si au avut efectiv rezultate asemanatoare prin cupele europene, indiferent cu ce s-a mers. Daca luam ultimul sezon, asa cum a fost Farul, a jucat 2 tururi mai sus ca CFR. Da, e adevarat, CFR e cam singura echipa din Romania care si-a adus la un moment dat niste jucatori din afara de calitate, a si performat pana la un nivel prin Europa cu ei. Totusi, marile performante pana si din acele perioade au venit tot de la echipe alcatuite in majoritate din jucatori romani. Legat de Farul, comparatia nu isi are rostul, Farul nu exista sa joace in cupele europene, cel putin deocamdata, asta e clar. De altfel nici macar nu a facut-o prea des. Acum astea cu eliminarea cu echipa din Moldova si nu stiu ce scoruri in Cipru si Belgia... lasati-o mai moale, ca n-o scotea nicio alta reprezentanta pe Sheriff anul trecut, in Cipru au pierdut la scor, dar in prelungiri cu o alta echipa de care nu stiu cate alte echipe romanesti trecea, iar in Belgia a jucat cu Gent, echipa totusi de un anumit nivel. Adica si FCSB a luat scoruri urate de tot prin Danemarca, Israel mai de mult etc, si CFR eliminata de armeni... Eu de Farul m-as lega mai mult ca n-a trecut de o echipa chiar modesta din Finlanda pentru a prinde grupele, mai degraba.

S0s0
S0s0  •  17 Iulie 2024, 19:02
Postat de MaxiP pe 17 Iulie 2024, 14:02

Doar ca atat Farul cat si CFR au cam realizat prin Europa in ultimii ani exact acelasi lucru. Unii cu romani, ceilalti cu straini. In schimb atat nationala Ungariei cat si a Romaniei, a crescut. Dpdv financiar Farul e singurul club din tara cu profit important. Sigur, Spania plina de straini e si campioana europeana si castigatoare de Champions League. Romania cu straini insa nu a dus nicaieri nici in Europa ca nivel de club. Pana si marile performante din anii 2000 ale echipelor de club, culmea, facuta cu echipa alcutauite majoritar din romani. Atata ca nu i-au pastrat ulterior. Strainii care vin in Liga I, vorba lu' Mutu (cum suna), nu sunt de mare calitate. Au fost exceptii, adevarat, nu zice nimeni sa nu-ti aduci 2-3, dar cand vezi echipe ce se bat la retrogradare ca joaca cu 6-7 straini in primul 11... ti se face scarba. Si tin pe banca jucatorii cei mai buni calitativi de la acele echipe (vezi Politic de la Dinamo).

Pe bune că Farul și CFR au realizat la fel în Europa? Din 2016, de când joacă în Europa, Viitorul nu a trecut NICIODATĂ de preliminarii, a luat 4 goluri prin țări gen Cipru, a fost tăvălită de campioane din Republica Moldova și Finalnda, a luat 4, 5 și chiar 6 prin Austria, Belgia și Olanda, în repetate rânduri. În aceeași perioadă, CFR a jucat de 4 ori în grupe și a jucat de două ori în primăvara europeană, a bătut echipe precum Lazion, Rennes, Slavia Praga sau Celtic, a făcut dublă remiză cu Villareal în anul în care spaniolii au câștigat competiția. Nu că nu sunt cam la fel rezultate, e diferență de la cer la pământ., nu ai ce să compari. Sau poți să le compari dacă ignori toate rezultatele astea ale CFR-ului și te raportezi doar la Dudelange, care pentru ei a fost excepția, pentru Viitorul regula niciodată încălcată.

MaxiP
MaxiP  •  17 Iulie 2024, 16:28
Postat de Chris.Dumitrescu pe 17 Iulie 2024, 13:07

Mai băiatule, comisioane sunt si la jucatorii romani, chiar mai mari deoarece sunt mai scumpi

Da, dar sunt mai scumpi, deci ofertele apar mai greu. Sunt destui investitori care au spus ca isi aduc straini pentru ca e mai scump sa cumperi jucatori din tara.

golf_club
golf_club  •  17 Iulie 2024, 16:06
Postat de Chris.Dumitrescu pe 17 Iulie 2024, 13:07

Mai băiatule, comisioane sunt si la jucatorii romani, chiar mai mari deoarece sunt mai scumpi

Mi-ar placea foarte mult sa nu ma faci "baiat", ca sigur sunt mai mare ca tine. Ca ai dreptate sau nu, invata sa fii respectuos cand e cazul.

golf_club
golf_club  •  17 Iulie 2024, 16:05
Postat de MaxiP pe 17 Iulie 2024, 14:05

Ok, daca ai bani sa aduci de calitate, nu zice nimeni, iti cresc nivelul campionatului. Dar nu ai, aduci ce ramane pe piata, majoritatea care nu au confirmat pe nicaieri. Da, ai dreptate, nu originea e problema, dar nu se pune problema sa-ti permiti de calitate. Teoretic sunt bani irositi, strategii pe termen scurt falimentare. Doar ca pentru unii merita, ca in majoritatea domeniilor, primeaza buzunarasul catorva indivizi, nu "societatii in sine", aici societataea fiind fie clubul, fie liga. Cu siguranta lui Rednic ii merita sa-si aduca 18 jucatori straini, ca ia campionatul, ca retrogradeaza cu UTA, scopul lui nefiind niciodata de a face performanta. Am zis de el ca e cel mai elocvent exemplu, nu e singurul. Ce ma mira e cum se lasa atatia presedinti si patroni de cluburi pacaliti de micile afaceri ale acestor indivizi. Dar si lor le e frica de investitii care sa-si merite efortul peste 5-6 ani, ii pacalesti usor ca le aduci profit in 6 luni si ei te cred, apoi te dau afara si mergi la alt "inteligent" cu care faci acelasi lucru.

Foarte bine zici. Eu nu stiu cum nu vede nimeni ca Rednic schimba la fiecare fereastra de transferuri cate minim 15 jucatori. Pai nu faci performanta asa. Acolo e clar o duma cu impresarii, face toata lumea bani. Chiar nu se sesizeaza nimeni sa investigeze problema asta?

MaxiP
MaxiP  •  17 Iulie 2024, 14:05
Postat de golf_club pe 17 Iulie 2024, 10:38

Nu strainii in sine sunt problema, ci calitatea lor. Problema asta e ridicata in toate campionatele, echipele mari abia daca au 2-3 jucatori din tara clubului. Milan, de exemplu, abia daca foloseste 2 italieni in primul 11. Repet, problema e la calitate, nu la origine.

Ok, daca ai bani sa aduci de calitate, nu zice nimeni, iti cresc nivelul campionatului. Dar nu ai, aduci ce ramane pe piata, majoritatea care nu au confirmat pe nicaieri. Da, ai dreptate, nu originea e problema, dar nu se pune problema sa-ti permiti de calitate. Teoretic sunt bani irositi, strategii pe termen scurt falimentare. Doar ca pentru unii merita, ca in majoritatea domeniilor, primeaza buzunarasul catorva indivizi, nu "societatii in sine", aici societataea fiind fie clubul, fie liga. Cu siguranta lui Rednic ii merita sa-si aduca 18 jucatori straini, ca ia campionatul, ca retrogradeaza cu UTA, scopul lui nefiind niciodata de a face performanta. Am zis de el ca e cel mai elocvent exemplu, nu e singurul. Ce ma mira e cum se lasa atatia presedinti si patroni de cluburi pacaliti de micile afaceri ale acestor indivizi. Dar si lor le e frica de investitii care sa-si merite efortul peste 5-6 ani, ii pacalesti usor ca le aduci profit in 6 luni si ei te cred, apoi te dau afara si mergi la alt "inteligent" cu care faci acelasi lucru.

MaxiP
MaxiP  •  17 Iulie 2024, 14:02
Postat de S0s0 pe 17 Iulie 2024, 11:14

Străinii e periculoși, că ne vrea răul și nici măcar nu e români. Echipele trebuie formate doar din români verrrzi, burebistieno-traiani. PE model Farul, care când merge în cupele europene pierde din primul tur, indiferent de adversar. Sau pe model Paksi, echipă construită la vecini pe aceeași ideologie, doar din maghiari verzi, care, la fel ca Farul, ia 4 de la un adversar din Liga a 2-a. Cam așa se gândește când și creierul e tot verde.

Doar ca atat Farul cat si CFR au cam realizat prin Europa in ultimii ani exact acelasi lucru. Unii cu romani, ceilalti cu straini. In schimb atat nationala Ungariei cat si a Romaniei, a crescut. Dpdv financiar Farul e singurul club din tara cu profit important. Sigur, Spania plina de straini e si campioana europeana si castigatoare de Champions League. Romania cu straini insa nu a dus nicaieri nici in Europa ca nivel de club. Pana si marile performante din anii 2000 ale echipelor de club, culmea, facuta cu echipa alcutauite majoritar din romani. Atata ca nu i-au pastrat ulterior. Strainii care vin in Liga I, vorba lu' Mutu (cum suna), nu sunt de mare calitate. Au fost exceptii, adevarat, nu zice nimeni sa nu-ti aduci 2-3, dar cand vezi echipe ce se bat la retrogradare ca joaca cu 6-7 straini in primul 11... ti se face scarba. Si tin pe banca jucatorii cei mai buni calitativi de la acele echipe (vezi Politic de la Dinamo).

VanBasten2000
VanBasten2000  •  17 Iulie 2024, 13:38

Exemplul pozitiv e un exemplu care a iesit pozitiv la testare?!

Chris.Dumitrescu
Chris.Dumitrescu  •  17 Iulie 2024, 13:10

Daca la numit pe Tachtsidis jucator bun, e clar ca nu a avut nimic cu el profesional ci doar e partea disciplinara. Degeaba esti bun daca nu ai caracter. Acelasi lucru se putea spune despre Mutu intr- scurta perioada de timp cand a exagerat cu anumite lucruri dopante, ”Alcoale” :)))

Chris.Dumitrescu
Chris.Dumitrescu  •  17 Iulie 2024, 13:07
Postat de golf_club pe 17 Iulie 2024, 12:40

Pentru ca sunt comisioane la mijloc. Daca te uiti la anumiti impresari, au jucatori numai pe la 2-3 cluburi in tara. E ca la piata. Alto motiv ar fi ca ii iau gratis, si spera sa gaseasca vreun talent neslefuit. Decat sa isi bata capul cu juniorii, prefera sa incerce marea cu degetul

Mai băiatule, comisioane sunt si la jucatorii romani, chiar mai mari deoarece sunt mai scumpi

  • 1
  • 2
Comentează