Comentarii (80)
tictris
tictris  •  21 Decembrie 2020, 16:54
Postat de adi_stelistul pe 21 Decembrie 2020, 15:39

Clar. Practic si-a majorat participarea fara a scoate un ban din buzunar. Conform legii are 12 luni la dispozitie sa verse capitalul subscris.

Corect! Cata vreme astazi in sedinta AGA s-a aprobat planul propus de Cortacero privind majorarea capitalului social, inseamna ca spaniolul detine painea si cutitul in societatea F.C. Dinamo 1948, iar DDB-ul e cantitate neglijabila atat in decizii cat si in management-ul general al acesteia. Mai mult, planul aprobat astazi in AGA are termen de 1 (UN) AN; deci ciuciu bani pana prin decembrie anul viitor!!! Nici pentru plata salariilor, nici pentru plata datoriilor, nici pentru plata majorarii de capital aprobata in sedinta de astazi! Imi cer iertare, dar asa tzeapa colosala este, cred, unica in fotbalul romanesc... Sincer, e la mintea cocosului ca intr-o asa situatie Dinamo NU va avea cum sa primeasca licenta pentru Liga I-a in sezonul viitor, indiferent cate cotizatii vor strange fanii inscrisi in DDB! Imi pare rau, dar falimentul si retrogradarea sunt cele mai rezonabile si mai plauzibile variante de astazi incolo! Brrr... nu ma gandesc la mai rau; la desfiintare si la disparitie...

goggu.mecanicul
goggu.mecanicul  •  21 Decembrie 2020, 16:50

Eu cred ca astia doar prelungesc ceva ce e inevitabil, nu o sa vina niciodata in ianuarie cu 5 milioane, nici luna urmatoare nici peste 2 luni, nici peste 5 ani , pentru ca acest lucru nu va exista, altfel ca se va intampla falimentu. A avut dreptate nemernicu de Dragomir care zicea ca mai merge doar luna asta treaba, dupa e papa.

gigicoaste
gigicoaste  •  21 Decembrie 2020, 16:48
Postat de dubluv pe 21 Decembrie 2020, 16:30

chiar nu te pricepi la finante, nu te pricepi la scris (murii de foame?!!??), dar esti bun la dat lectii. Spaniolii fac infuzie de 5 milioane; daca DDB poate pune 1 milione raman cu 20% din club; daca nu poate pune, ramane cu mai putin.

dap.. typo. vezi ca am mancat si litera m, nu am folosit diacritice si cu siguranta alte greseli. Tocmai ce am admis can nu ma pricep, nu? Capitalul social este definit ca suma tuturor aporturilor efectuate de asociați în vederea constituirii și funcționarii unei societăți comerciale. Una este sa faci infuzie si alta este sa maresti capitalul social, caci pentru asta faci adunare generala a actionarilor. Deci, daca spaniolii fac infuzie de 5 mil. capitalul social se mareste la.. nu mai continui ca eu nu ma pricep si fac greseli gramaticale intentionate, te las pe tine caci tu esti perfect, ca si cei de la GSP.

alb.albastru
alb.albastru  •  21 Decembrie 2020, 16:47
Postat de becail pe 21 Decembrie 2020, 12:45

Reprezentanții DDB, Elias Bucurică și Nicu Tararache.... Asta e motivul pentru care Dinamo va da faliment!!! Cine vrea sa se asocieze cu cei doi? Niciun om normal la cap! Elias Bucurică și Nicu Tararache sunt niste profitori, fara minte, fara scoala, fara caracter... Baietii isi apara afacerea, constriita pe spinarea lui Dinamo.....Dinamo e doar paravanul...Si DDB e pe cursa...Dinamo va fi ingropata de dinamovistii profitori!

Pentru ca asta e spiritublu dinamu...sa distruga alte echipe ...qcuma ca nu mai au ce echipa sa distruga se distrug pe ei insasi....sa mai reveniti cand or zbura porcii!

tatastrumf1
tatastrumf1  •  21 Decembrie 2020, 16:42
Postat de valentindragobete pe 21 Decembrie 2020, 15:39

Te dai tu " mare" specialist dar n-ai inteles chiar nimic ! Scopul majorării de capital are in esența, in condițiile date, doua motive: 1/ daca ceilalți acționari, in speța ddb n-are banii, si probabil n-are, se redistribuie acțiunile in sensul scăderii lor si a procentului deținut de peluzari conform noului CS majorat, 2/ un capital social mai mare presupune o imagine mai buna a SC in tratativele cu diverși terți. Sigur mai sunt si alte chestiuni in discutie dar ar însemna sa se fac chiar prea deștept !

La punctul 1 ai dreptate doar daca Contazero vireza 5 milioane de euro in cont, ceea ce nu o sa vezi, deci DDB ramane cu procentele actuale. La punctul 2 ai dreptate doar ca eu cred ca l-ai scris la caterinca, pentru ca nimeni nu e prost sa faca afaceri cu un club falimentat deja :))

adi_stelistul
adi_stelistul  •  21 Decembrie 2020, 16:37

In ce priveste transferul din Regatul Unit, marturisesc ca nu stiu care sunt procedurile, mi se pare cam lunga verificarea dar sa zicem... In schimb legat de transferuri mari de bani stiu o poveste foarte clara in care un mare investitor strain de la noi, Leoni, a fost fraudat de 40 de milioane de euro (!!!) prin niste plati facute in conturi din China pe parcursul unei singure saptamani de unde acestia au fost rapid dispersati in alte conturi din toata lumea. De aici pot trage doua concluzii: 1. Povestea cu banii care nu mai pleaca din Anglia e o poveste ca atatea altele; 2. Daca e adevarata, atunci credibilitatea platitorilor in fata autoritatilor britanice e foarte clara daca se fac atatea verificari in timp ce intr-un alt caz lucrurile s-au desfasurat cu atata rapiditate la sume mult mai mari (eu am dat un exemplu, pentru ca de ala aveam cunostinta, stiu ca din RO, dar procedurile sunt cam aceleasi, in plus sunt convins ca sunt atatea alte exemple asemanatoare aiurea in lumea). https://adevarul.ro/locale/bistrita/furtul-40-milioane-leoni-bistrita-hotii-n-au-fost-prinsi-aproape-an-comiterea-faptei-1_5966155d5ab6550cb80750fc/index.html

dubluv
dubluv  •  21 Decembrie 2020, 16:30
Postat de gigicoaste pe 21 Decembrie 2020, 16:25

Nu a pricep eu foarte tare la finante dar, marire de capital de 5 mil. euro din care 20% sunt platiti de suporterii din DDB, inseamna ca Cortacero vireaza mai putin de 80%, caci din ce am citit mai sunt si alti ce deti cateva procente ici colo. Automat inseamna ca GSP este intr-o confuzie (ca deobicei, nu as fi surprins) caci el nu va vira 5 milioane de euro! Daca eu mi-as face meseria la fel de prost ca GSP as murii de foame.

chiar nu te pricepi la finante, nu te pricepi la scris (murii de foame?!!??), dar esti bun la dat lectii. Spaniolii fac infuzie de 5 milioane; daca DDB poate pune 1 milione raman cu 20% din club; daca nu poate pune, ramane cu mai putin.

gigicoaste
gigicoaste  •  21 Decembrie 2020, 16:25

Nu a pricep eu foarte tare la finante dar, marire de capital de 5 mil. euro din care 20% sunt platiti de suporterii din DDB, inseamna ca Cortacero vireaza mai putin de 80%, caci din ce am citit mai sunt si alti ce deti cateva procente ici colo. Automat inseamna ca GSP este intr-o confuzie (ca deobicei, nu as fi surprins) caci el nu va vira 5 milioane de euro! Daca eu mi-as face meseria la fel de prost ca GSP as murii de foame.

1000833093403035
Bolon Yokte  •  21 Decembrie 2020, 16:21

Nu va exista nici o marire de capital la Dinamo dinpartea lu cortacero! Spaniolii alde coratcero sint rupși în cur de fame, cum zic italienii..Data limita cind vireaza spaniolii cei 5 mil.este de 32 ianuarie 2021??

994021670631744
Valentin Puica  •  21 Decembrie 2020, 16:14

Atata naivitate nu am vazut. Deasta isi bat strainii joc de noi ca credem in cai verzi pe pereti. Pai daca de 5 luni nu a dat niciun ban de unde are saracul ala bani? Ca sint banii blocati in UK? De 5 luni?. Alta vrajeala de 2 bani. Ne meritam soarta. Chiar daca tin cu craiova mi-ar parea rau ca dinamo sa intre in faliment.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează