Comentarii (247)
andyandrei2015
andyandrei2015  •  13 Aprilie 2016, 15:16

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

ucluj2011
ucluj2011  •  13 Aprilie 2016, 15:13
Postat de Petre Ioan Cretu pe 13 Aprilie 2016, 14:57

Uită-te băieţică, sunt potera şi m-am logat cu contul de la facebook. Adică vede toată lumea că nu sunt valahu şi sunt Petru Ioan Creţu, aşa cum am zis. Cineva mi-a trimis mesaj privat pe facebook cum că tu eşti Valahu. La impertinenţa şi mai ales la cât eşti de fudul eşti în stare să zici altuia că este ceea ce eşti tu de fapt. Oricum nu este nicio problemă şi nu îmi e frică că o să te îneci, oricât ai insista, nu poţi să ţi capul sub apă. Eu te-am trimis la Clubul Rapid să înveţi istoria echipei nu pe la cine ştie ce bloguri. Dar îţi fac trimitere la o carte cu documente, nu povestiri, din arhiva Kominternului. Acum dacă ai sânge, loghează-te cu contul de pe facebook. "Copilăria comunismului românesc în arhiva Kominternului, 1921-1939, Arhivele Naţionale ale României. Documente.Ediţie bilingvă (română - engleză), 1994"

Bun. Deci așa arăți Dle. Valah , sau în ori ce caz Dle. care interpretezi istoria după bunul plac. Bravo. Admir asta , sau ai intrat de pe contul altuia pe care ai acces. Cunoaștem TOATE manevrele voastre de staliniști. Tu crezi că joci tare. Ești ridicol. Cartea s-o citești tu și să faci INTERPRETĂRILE care trebuie. Nu mă lua pe mine cu Kominternul și alte bazaconii , că asta nu are legătură cu Rapid , tu și cei cîțiva ca tine VOR să facă să aibe legătură , dar nu are.

ucluj2011
ucluj2011  •  13 Aprilie 2016, 15:03
Postat de gigi_becali_4 pe 13 Aprilie 2016, 14:46

Pentru ca nu stii istorie nici macar la nivel de clasa 1, iti explic eu : Regele a abdicat pe data de 30 Decembrie 1947. Steaua a fost infiintata , ca si Rapidul, INAINTE , pe data de 7 iunie 1947, la inițiativa mai multor ofițeri ai Casei Regale Române, printr-un decret semnat de generalul Mihail Lascăr, fostul Comandant Suprem al Armatei Regale Române, a primit inițial denumirea de „Asociația Sportivă a Armatei” (ASA). Deci Steaua a fost infiintata inainte de venirea comunistilor si nu printr-un decret de la Moscova , ci prin decret semnat de generalul Mihail Lascar.

Da băi domnule dezinformare , dar la data aia , Regele NU MAI AVEA NICI UN CUVÎNT DE SPUS, comuniștii voștrii DEJA puseseră mîna pe România... ofițerul ăla de care pomenești tu ȘI TU ȘTII ASTA era DEJA un trădător comunist...repetăm același lucru de 100 de ori și te prefaci că nu înțelegi. Steaua a fost înființatî de comuniști CÎND ACEȘTIA ERAU DE MULT la putere , chiar dacă regele nu era ÎNCĂ plecat din țară. Te bazezi pe ignoranța unora și pe faptul că nu știu istorie..... dar cu mine ai dat greș. Chiar nu vrei să știi cine sunt eu ȘI cu ce mă ocup. CREDE-MĂ (bineînțeles că asta nu este o amenințare)..... că altfel ai lăsa-o baltă. Termină cu nebunia și aberațiile astea. Știu că... dar hai mai bine să ne oprim aici. Termină cu delirul și vezi-ți de echipa pe care... O SLUJEȘTI... lasă-i pe alții în pace. Lasă balivernele MM-istice. OK?

830691193633096
Petre Ioan Cretu  •  13 Aprilie 2016, 14:57
Postat de ucluj2011 pe 13 Aprilie 2016, 14:17

Nu. Este o DERAIERE DE LA ADEVĂR a ta. Carmen a fost desființată pentru că au venit comuniștii tăi la putere. RAPIDUL nu a fost desființat pentru că CFR-ul era O FORȚĂ , o entitate cu MUUUUULȚI muncitori , o întreprindere care a trecut automat în ... patrimoniul..... comuniuștilor , iar aceștia aveau nevoie de propagandă.... de o figură bună...... Rapidul NU avea cum să fie desființat fără ca MULTĂ lume să crîcnească. Mociorniță a făcut TRIMITERE..... o FIGURĂ DE STIL...... IARĂȘI interpretările tale VOIT ipocrite și mincinoase. Tu iei niște fapte adevărate și le pui în lumina pe care o vrei tu... DEZINFORMARE și MINCIUNĂ. Din asta v-ați născut.... ASTA vă ține în viață.

Uită-te băieţică, sunt potera şi m-am logat cu contul de la facebook. Adică vede toată lumea că nu sunt valahu şi sunt Petru Ioan Creţu, aşa cum am zis. Cineva mi-a trimis mesaj privat pe facebook cum că tu eşti Valahu. La impertinenţa şi mai ales la cât eşti de fudul eşti în stare să zici altuia că este ceea ce eşti tu de fapt. Oricum nu este nicio problemă şi nu îmi e frică că o să te îneci, oricât ai insista, nu poţi să ţi capul sub apă. Eu te-am trimis la Clubul Rapid să înveţi istoria echipei nu pe la cine ştie ce bloguri. Dar îţi fac trimitere la o carte cu documente, nu povestiri, din arhiva Kominternului. Acum dacă ai sânge, loghează-te cu contul de pe facebook. "Copilăria comunismului românesc în arhiva Kominternului, 1921-1939, Arhivele Naţionale ale României. Documente.Ediţie bilingvă (română - engleză), 1994"

ucluj2011
ucluj2011  •  13 Aprilie 2016, 14:56
Postat de gigi_becali_4 pe 13 Aprilie 2016, 14:39

Am inteles. Deci daca Rapid nu a fost desfiintata de comunisti cum a fost Carmen, a fost pentru ca Rapid era IMPOTRIVA comunistilor, iar Carmen era pro-comunista :)))) Esti logic rau. Sa stii ca nu noi am infiintat Rapidul, ci Teofil Copaci, Grigore Grigoriu, Aurel Kahane, Geza Ginzer si alti evrei romani, muncitori la Atelierele Grivita. Sa stii ca nu noi faceam propaganda pe tricourile Rapidului in 1946, " VOTATI BPD " si rapidistii tai, aia anti-comunisti. Sa stii ca nu noi am cerut sa fie adusi la Rapid cu arcanul Titus Ozon, Valentin Stanescu sau Basile Marian ( marea vedeta a timpului sau). Primul, a venit la cererea expresa a lui Gheorghe Gheorghiu-Dej, care era un admirator infocat al Rapidului, iar ultimi 2 au ajuns, dupa spusele lor, manati cu arma de catre Gheorghe Apostol un alt admirator al echipei din Giulesti si un comunist bine cunoscut.

Vezi .... IAR ești ipocrit și minți și spui lucruri pe are nici tu nu le crezi și le RĂSUCEȘTI cum vrei tu... Și după aceea spui că sunt băiat rău. Păi cine a spus ceea ce ai afirmat tu? Eu am spus că , 1..... Înființarea Rapidului nu a avut nici o treabă cu comunismul. 2.....Am spus că , Carmen a fost desființată de comuniștii voștri. 3....Am spus că atunci cînd au venit comuniștii Rapidul era prea iubită și CFR-ul care a trecut la comuniști era o instituție prea importantă pentru ca Rapidul să fie desființat IAR COMUNIȘTII AVEAU NEVOIE SĂ FACĂ O PROPAGANDĂ BUNĂ ȘI SĂ SE PUNĂ BINE CU LUMEA. 4.....Bineînțeles că DUPĂ ce comuniștii au pus mîna pe țară , mînuiau lucrurile cum voiau ei , bineînțeles că lumea făcea ce voia și ce nu voia DE FRICĂ... bineînțeles că fotbaliștii de la Rapid AU FOST NEVOIȚI (așa ai fi făcut și tu sau eu) să poarte tricouri "cu soarele pe piept" cum vă plăcea vouă stelistilor staliniști să spuneți. Degeaba vorbim. Tu ai luat-o cu propaganda pentru îmbunătățire imaginii voastre DEZOLANTE și o vei ține pe a ta. Tot ce spui NU ARE CONSISTENȚĂ ȘI NU ESTE ADEVĂRAT. După cum spuneam , nu faci decît să iei niște lucruri care s-au întîmplat și să le pui în lumina în care vrei tu.... faci asocieri aiurea.... dezinformezi.... adică faci și tu ceea ce știți voi steliștii să faceți mai bine , să DEZINFORMAȚI și să schimbați istoria în funcție de timpuri... de intererse...

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  13 Aprilie 2016, 14:46
Postat de ucluj2011 pe 13 Aprilie 2016, 14:05

Văd că o faci pe.... ăla tare de cap care nu înțelege... cu toate că ești un tip isteț care stăpînește bine arta manipulării și a dezinformării (doar ai avut profesori buni , nu-i așa)... deci nu am nimic de făcut decît să dau un copy&paste PARȚIAL. Așadar: Nimeni nu a spus că Rapidul nu a fost înființat de niște muncitori de la uzinele Grivița , știu istoria Rapidului și a fotbalului românesc la fel de bine ca tine și nu are nici o legătură Rapidul cu comuniștii tăi. Diferența între noi este că tu MINȚI și vrei să SCHIMBI istoria prin tertipuri ipocrite , mincinoase și dezinformatoare. Deci nu îmi veni mie cu zile , săptămîni și luni și nu spune lucruri pe care nici tu nu le crezi. La data cînd stelușa roșie comunistă în cinci colțuri a fost înființată prin ordin de la Moscova întocmai ca celelalte steluțe din blocul de Est , România ERA DEJA CONDUSĂ de plaga comunistă. Regele ERA DEJA PE DUCĂ... zarurile ERAU DEJA ARUNCATE. Dezinformezi exact așa cum v-au învățat înaintașii voștrii , sucești și răsucești lucrurile. Ești unul și același pe toate site-urile care încearcă din răsputeri să dea puțină decență acestui club nesuferit.... dar nu ai spor. Steaua VA RĂMÎNE PRIMUL CLUB COMUNIST fără istorie și tradiție. Ce spui tu sunt abureli pentru copiii de grădiniță. Ce mă iei tu pe mine cu site-ul că nu este oficial? ASTA ESTE CÎT SE POATE DE ADEVĂRAT: ***

Pentru ca nu stii istorie nici macar la nivel de clasa 1, iti explic eu : Regele a abdicat pe data de 30 Decembrie 1947. Steaua a fost infiintata , ca si Rapidul, INAINTE , pe data de 7 iunie 1947, la inițiativa mai multor ofițeri ai Casei Regale Române, printr-un decret semnat de generalul Mihail Lascăr, fostul Comandant Suprem al Armatei Regale Române, a primit inițial denumirea de „Asociația Sportivă a Armatei” (ASA). Deci Steaua a fost infiintata inainte de venirea comunistilor si nu printr-un decret de la Moscova , ci prin decret semnat de generalul Mihail Lascar.

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  13 Aprilie 2016, 14:41
Postat de mokinio pe 13 Aprilie 2016, 14:39

Pt cei care citesc printre randuri: "trupa lui Sumudica a castigat aproape TOATE confruntarile cand a fost dezavantajata". Asta se traduce, pt ciumpalaci: chiar daca au fost furati tot au castigat!Deci, sunt mai buni ca fcsb! P.S.Nu citesc articole despre fcsb, da' m-a enervat aparitia acestui articol, chiar inaintea meciului Astra - fcsb sau Sumi vs. rghmmbkl!

Sunteti buni voi astia de la Astra, dar nu va vede nimeni :)) Si stai linistit, ca tot pe locul 2 terminati :))

mokinio
mokinio  •  13 Aprilie 2016, 14:39

Pt cei care citesc printre randuri: "trupa lui Sumudica a castigat aproape TOATE confruntarile cand a fost dezavantajata". Asta se traduce, pt ciumpalaci: chiar daca au fost furati tot au castigat!Deci, sunt mai buni ca fcsb! P.S.Nu citesc articole despre fcsb, da' m-a enervat aparitia acestui articol, chiar inaintea meciului Astra - fcsb sau Sumi vs. rghmmbkl!

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  13 Aprilie 2016, 14:39
Postat de ucluj2011 pe 13 Aprilie 2016, 14:17

Nu. Este o DERAIERE DE LA ADEVĂR a ta. Carmen a fost desființată pentru că au venit comuniștii tăi la putere. RAPIDUL nu a fost desființat pentru că CFR-ul era O FORȚĂ , o entitate cu MUUUUULȚI muncitori , o întreprindere care a trecut automat în ... patrimoniul..... comuniuștilor , iar aceștia aveau nevoie de propagandă.... de o figură bună...... Rapidul NU avea cum să fie desființat fără ca MULTĂ lume să crîcnească. Mociorniță a făcut TRIMITERE..... o FIGURĂ DE STIL...... IARĂȘI interpretările tale VOIT ipocrite și mincinoase. Tu iei niște fapte adevărate și le pui în lumina pe care o vrei tu... DEZINFORMARE și MINCIUNĂ. Din asta v-ați născut.... ASTA vă ține în viață.

Am inteles. Deci daca Rapid nu a fost desfiintata de comunisti cum a fost Carmen, a fost pentru ca Rapid era IMPOTRIVA comunistilor, iar Carmen era pro-comunista :)))) Esti logic rau. Sa stii ca nu noi am infiintat Rapidul, ci Teofil Copaci, Grigore Grigoriu, Aurel Kahane, Geza Ginzer si alti evrei romani, muncitori la Atelierele Grivita. Sa stii ca nu noi faceam propaganda pe tricourile Rapidului in 1946, " VOTATI BPD " si rapidistii tai, aia anti-comunisti. Sa stii ca nu noi am cerut sa fie adusi la Rapid cu arcanul Titus Ozon, Valentin Stanescu sau Basile Marian ( marea vedeta a timpului sau). Primul, a venit la cererea expresa a lui Gheorghe Gheorghiu-Dej, care era un admirator infocat al Rapidului, iar ultimi 2 au ajuns, dupa spusele lor, manati cu arma de catre Gheorghe Apostol un alt admirator al echipei din Giulesti si un comunist bine cunoscut.

830691193633096
Petre Ioan Cretu  •  13 Aprilie 2016, 14:34
Postat de nea_vanea.60 pe 13 Aprilie 2016, 14:09

nici o problema. dupa aceste doua jocuri, astra si sumudica vor arata care este clasamentul real al ligii si vor pune punct tuturor frustrarilor lui jiji, mm si reghewin!

Este simplu, vom vedea astăzi şi sâmbătă. Şi te rog şi eu ceva, te rog să fii atent cum o să joace Astra, dacă va fi sau nu cu autobaza în poartă.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 25
Comentează