Comentarii (247)
vasglo
vasglo  •  13 Aprilie 2016, 13:01
Postat de vasglo pe 13 Aprilie 2016, 12:55

Copii astia nu stiu multe lucruri, dar se baga singuri in seama. Nu stiu ca ASA Bucuresti, actuala Steaua, infiintata in 1947 asa cum ai spus, de ofiteri ai armatei regale, a fost inscrisa initial in liga a 2-a. A intrat in Liga 1 numai datorita unui concursa de imprejurari, respectiv faptul ca echipa Carmen a lui Ionel Mociornita, singura "capitalista" care mai conta, a fost desfiintata de Conducerea comunista de atunci formata in majoritate din elemente evreiesti.. De ce a fost desfiintata? Iata ce aflam de la sammuraysports.wordpress.com/2010/08/18/refuzul-lui-mociornita/: "30 noiembrie 1945. „Gazeta sporturilor” titra mare pe prima pagină: „Dinamo (Tbilisi) joacă la 6 şi 9 decembrie pe stadionul ANEF cu Carmen şi C.F.R.” Normal, doar pe vremea aia nu existau clonele comuniste, nu? Ulterior, dintr-un alt număr, aflăm că primul meci nu s-a disputat din cauza refuzului patronului Carmen, Mociorniţă. Cauzele au fost dezvăluite de fiica lui Ionel Mociorniţă, Marie-Rose: „… ministrul de Externe, Ana Pauker, l-a chemat pe Ionel Mociorniţă într-o întrevedere particulară, unde i-a cerut pierderea meciului de către Carmen pentru a demonstra publicului român superioritatea indiscutabilă a omului sovietic.”

cont. - "Gruzinii n-au mai jucat nici cu C.F.R. Cu toate acestea, n-au fost prea supăraţi (stătuseră vreo lună în România, unde cu siguranţă era mai bine decât la ei acasă…) şi, pe 4 ianuarie 1946, „Sportul popular” publica telegrama adresată de conducătorii clubului sovietic primului ministru dr. Petru Groza: „Venirea noastră în România ne-a arătat că s’a pus bază temeinică prieteniei între poporul român şi cel sovietic. Trăiască democraţia română, bla-bla-bla.” Groza a dat şi-o recepţie la plecarea delegaţiei sportive sovietice, iar în cuvântarea rostită a afirmat: „doresc revederea echipei care ne-a delectat”. E evident că s-au făcut eforturi serioase de a face uitat refuzul lui Mociorniţă. Pe aceeaşi primă pagină apare, însă, şi un articol în care se anunţă „Clubul Carmen în cercetarea Comisiei sportive a Confederaţiei Generale a Muncii”. Judecata a fost rapidă, clubul fiind „suspendat de la orice activitate în viaţa sportivă. Pe 19 aprilie 1946 s-a dat următorul verdict în acest atât de mediatizat caz: „Se aplică mustrare publică grupării Carmen şi i se interzice, pe timp de un an, de a juca cu grupări străine".Sfârşitul a venit în vara lui 1947, după un meci în care Carmen zdrobise Ciocanul (fostul Macabi, echipa comunităţii evreieşti) cu 6-0, pe stadionul Giuleşti."

jack_the_stripper
jack_the_stripper  •  13 Aprilie 2016, 12:57

Ce atatea discutii? Se stie, titlul il merita campioana molara. ”Molara”, nu ”morala”, ca din cauza durerii si-a masat dl. Sumudica molarul cu degetul si s-a interpretat tendentios. Pe locul 2, echipa cu cei mai coregrafi coregrafi. A-ti furato intr-una, clonelor! Pe locul 3, Rapid, echipa anticomunista pe care a-ti furato intr-una, clonelor. Pe locul 4, Politehnica Recas, pe care a-ti furato intr-una, clonelor. Pe locurile 5-14, ceilalti, in frunte cu cine vreti voi, pe care a-ti furato intr-una, clonelor. Steaua? Nu exista! Exista doar fcsb, mi-a zis mie dl. Sumudica. Iar ei castiga doar cand e blat sau cand fura cu arbitrii. Numai dl.Coltescu e incoruptibil si arbitreaza cum trebuie intr-una, clonelor. Si, de duminica, dl. Tudor, sa-i dea Dumnezeu si dl. Negoita sanatate, ca bine a mai arbitrat, clonelor!

vasglo
vasglo  •  13 Aprilie 2016, 12:55
Postat de potera pe 13 Aprilie 2016, 11:19

Măi copchile eu pe stadion m-am dus, încă de când tu nu erai născut. M-am dus mai întâi ca jucător, mă cheamă Creţu, caută pe Google. E drept ca de trei ani nu mă m-ai pot duce, am 62 de ani şi am probleme mari la coloană, plus altele pe care le tragi de la fotbal. Nu intram să comentez, dar am văzut că tot îi daţi cu Steaua că e clonă, că n-are marca şi palmares. Când doar dacă dai o căutare pe site-ul OSIM-ului, singura instituţie din ţara care se ocupă cu înregistrarea şi protecţia mărcilor, vezi că Fotbal Club Steaua Bucureşti are marca Steaua Bucureşti şi mai vezi că SC Dinamo 1948, sereleul lui Negoiţă, nu are marca Dinamo Bucureşti, parca, ca şi sigla şi palmaresul fiind la CS FC Dinamo Bucureşti, clubul lui N Badea. Am mai intrat să comentez fiindcă se face afirmaţia că Steaua a fost înfiinţată de comunişti, greşit. Singura echipă înfiinţată de comunişti, într-o perioadă în care în ţara noastră era capitalism, a fost Rapidul, înfiinţată de muncitorii de la Atelierele Griviţa, unde erau majoritatea comunăştilor din România, inclusiv Dej. Din cauza asta Rapidul a fost cea mai rasfăţată echipă de fotbal, din perioada comunistă, ca prime şi salarii. Am mai intrat pt că se afirmă că singurele echipe comuniste din România au fost Steaua şi Dinamo, când în perioada comunistă, logic, toate echipele erau comuniste. În provincie, secretarul de partid judeţean făcea rost de bani pentru arbitrii sau jucători adverşi, dacă avea ambiţie să promoveze echipa.

Copii astia nu stiu multe lucruri, dar se baga singuri in seama. Nu stiu ca ASA Bucuresti, actuala Steaua, infiintata in 1947 asa cum ai spus, de ofiteri ai armatei regale, a fost inscrisa initial in liga a 2-a. A intrat in Liga 1 numai datorita unui concursa de imprejurari, respectiv faptul ca echipa Carmen a lui Ionel Mociornita, singura "capitalista" care mai conta, a fost desfiintata de Conducerea comunista de atunci formata in majoritate din elemente evreiesti.. De ce a fost desfiintata? Iata ce aflam de la sammuraysports.wordpress.com/2010/08/18/refuzul-lui-mociornita/: "30 noiembrie 1945. „Gazeta sporturilor” titra mare pe prima pagină: „Dinamo (Tbilisi) joacă la 6 şi 9 decembrie pe stadionul ANEF cu Carmen şi C.F.R.” Normal, doar pe vremea aia nu existau clonele comuniste, nu? Ulterior, dintr-un alt număr, aflăm că primul meci nu s-a disputat din cauza refuzului patronului Carmen, Mociorniţă. Cauzele au fost dezvăluite de fiica lui Ionel Mociorniţă, Marie-Rose: „… ministrul de Externe, Ana Pauker, l-a chemat pe Ionel Mociorniţă într-o întrevedere particulară, unde i-a cerut pierderea meciului de către Carmen pentru a demonstra publicului român superioritatea indiscutabilă a omului sovietic.”

potera
potera  •  13 Aprilie 2016, 12:55
Postat de ucluj2011 pe 13 Aprilie 2016, 12:20

1.Comunismul și comuniștii nu au avut nici o legătură cu înființarea echipei Rapid. După cum am mai spus , istoria poți să o interpretezi , să o sucești și să o RĂsucești după cum vrei în multe feluri și chiar să pară reală. După cum mai spuneam: "Un lucru este clar. Nu ăia de la Rapid au fost echipa susținută de comuniști pe vremea comuniștilor și tot la fel de clar este că dacă lucrurile ar fi mers pe făgașul lor normal în România , Rapidul ar fi fost în continuare Rapid dar Steaua nici măcar nu s-ar fi înființat , asta este CLAR ca lumina zilei. Restul sunt can-can-uri , INTERPRETĂRI.... RĂUTĂȚI... INVIDII... etc...etc..." 2.Treaba cu fotbaliștii de la Rapid că erau cel mai bine plătiți nu merge nici măcar ca o glumă (proastă dealtfel). Fotbaliștii de la Steaua (și apoi Dinamo) aveau de departe cele mai mari beneficii , salarii... etc...etc... Erau PRIVILEGIAȚI. Și asta o știi și tu ca oricare alt român care nu sa născut ieri. 3.Eh , și tu acum... ai multe nick-uri dar ar fi chiar culmea să o și recunoști. Îți cunosc stilul dintr-un milion frățioare , chiar dacă cu fiecare nick încerci să-ți schimbi și stilul de a scrie. Ne cunoaștem de muuuult... de peste 20 de ani de pe vremea cînd tu erai SOS (sau Gică Chioru). Oricum , îmi pare bine că te văd sănătos , voinic și mai în vervă decît oricînd.

E ultima oară când îţi răspund, nu are rost, tu ai adevărul tău. Ai fost măcar odată la voi la Club? Vei găsi multe informaţii utile acolo. Dacă tu crezi că la Steau erau salarii şi prime mari, gândeşte-te ce au primit când au câştigat Cupa Campionilor şi Supercupa Europei. Au primit un aro second hand, casate de armată. Ţi se pare fabulos_ Ştii cum erau plătiţi fotbaliştii în timpul comunismului? Cei de la Dinamo erau ofiţeri sau subofiţeri de miliţie, la Steaua erau ofiţeri şi subofiţeri de armată, la Rapid erau de a muncitori până la ingineri, fiecare după studii. Muncitorii erau încadraţi la categoria cea mai înaltă (eu eram student dar eram încadrat ca muncitor la Uzina Republica) şi salariul meu era de 3000 de lei, când un inginer stagiar avea 960 lei. La CFR erau cele mai mari salarii, ceferiştii au fost o castă privilegiată. Dar un muncitor cu cea mai înaltă categorie, categoria a 7-a, ajungeau la 4500 lei. Nu-ţi mai spun ce prime aveau toţi ceferiştii, nu numai fotbaliştii Armata avea salarii mici, foarte mici. Eu în divizia B aveam salariu mai mare ca un stelist care era încadrat ca subofiţer, doar că avea prime mai multe şi mai mari. La miliţie salariile erau puţin mai mari decât în armată. Fotbaliştii cîştigau mult din deplasările de afara, blugi, ţigări, etc. Masa , casa, uneori şi îmbrăcăminte.

ucluj2011
ucluj2011  •  13 Aprilie 2016, 12:44
Postat de potera pe 13 Aprilie 2016, 12:31

Ţi-am răspuns. Majoritatea afirmaţiilor mele le găseşti şi la clubul Rapid, iar Steau s-ar fi înfiinţat, fiindcă a fost înfiinţată de ofiţeri din Armata Regală, Probabil nu s-ar fi numit Steaua, abia în 1961 îşi schimbă numele în Steaua. Dar nu uita că naţionala României a fost chiar în întregime formată din jucătorii CCA. Mă tot acuzi că aş fi unul Valahu, ca să vezi că de fapt tu arunci cu vorbe, Apoi dacă fac trimiteri la cărţi zici că sunt mincinoase. Văd că tu faci afirmaţii aiuritoare. Nu eu. Atata timp cât tu afirmi că aş fi nu ştiu ce persoană. Dă-mi un text scris de Valahu şi vei vedea că este siplu de demonstrat dacă sunt eu sau nu, fiecare avem anumite stereotipuri în afirmare, de care te debarasezi greu. Mai zici că-mi respecţi vârsta şi nu prea vîd, nu mă deranjează, că de unde nu e nici Dzeu nu cere, vroiam doar să-ţi arît cum te contrazici ăn afirmaţii. Acuma m-ai mai luat şi cu faptul că istoria poate fi răstălmăcită, să fim serioşi.

Dintre toate aberațiile spunse de tine , cea cu "Steaua a fost înființată de ofițeri ai armatei Regale" pe care o repe;i cu disperare ;i obsesie este CEA mai mare... o întrece ca absurditate și minte dusă cu sorcova chiar și pe aia cu "Rapidul și comuniștii"... nu că tu chiar ai crede ceea ce spui... Maestre , tu știi la fel de bine ca noi toți că Steaua a fost înființată LA ORDIN , că nu a fost decît una din stelele care erau în fiecare țară a blocului comunist. Cînd a fost înființată Steaua , DEJA comuniștii erau la putere chiar dacă nu foarte oficial iar noi DEJA ne pierdusem regele care era pe ducă... deja jocurile fuseseră făcute... Singura echipă cxare are ceva de a face cu regele este tot Rapidul , echipă al cărei stadion a fost inaugurat de familia Regală în frunte cu Regele Carol. Ia de aici puțină istorie ADEVĂRATĂ: +++ http://www.marelerapid.blogspot.ro

raducioiu80
raducioiu80  •  13 Aprilie 2016, 12:40
Postat de potera pe 13 Aprilie 2016, 12:33

ok, ai dreptate. Asta nu te împiedică să respecţi pe alţii, fiindcă nu poţi face, de ex. Steaua, clonă, când nu este adevărat şi în fapt tocmai echipa cu care ţi se află în culpa asta.

spune mi unde scrie steaua pe insemnele clubului lui gb.

raducioiu80
raducioiu80  •  13 Aprilie 2016, 12:38
Postat de gigi_becali_4 pe 13 Aprilie 2016, 12:26

Voi , dinamovistii, si cu rapidistii, ce va mai oblojiti ranile spunand ca voi totusi aveti istorie si frumusetea fotbalului, si incandescenta ezoterica a parfumului istoric si etc si bla bla :)) Aveti stadion, aveti tricouri, dar stati cu ele acasa :)) Noi, FCSB, alias CLonA, alia ***, etc, nu avem de niciunele , ca voi, si jucam in Europa :)) Pe terenul vostru :))

voi, in speta suporterii nu aveti nimic. in comparatie cu fanii celorlalte echipe care pot aduna mai mult de 15 20 de mii de oameni la un meci nu va puteti lauda decat cu faptul ca sunteti multi si... cam atat. ca si cum te ai lauda ca esti gras.... ca va laudati pe net cu performantele echipei asta e altceva, aveti impresia ca prin performantele ei va puteti depasi conditia. asta credeti voi... cand e vorba de un cantec, o sustinere, o coregrafie picati in nas. pana si conducatorii vostri va iau la misto :))

steaua_fara_nume
steaua_fara_nume  •  13 Aprilie 2016, 12:35
Postat de kandaon pe 13 Aprilie 2016, 12:21

Domnilor "ziaristi" din redactia GSP. Daca va respectati meseria, faceti o mini-investigatie si vedeti cate din cele 12 titluri (sau cate is) castigate de Steaua dupa 1990 au fost luate pe merit. Si cum ar fi aratat clasamentul dupa "erorile" de arbitraj. Nu vorbim de inainte de 1989, cand arbitrii prelungeau partida cu 15 minute pana dadea Steaua gol. Eu raman la parerea ca inca 20 de ani daca Steaua e furata meci de meci de arbitraje, balanta inca nu e echilibrata.

hahahahaha ...sper sa ia astra campionatul sa se faca dreptate !!!!!!!!!!!!!!!

potera
potera  •  13 Aprilie 2016, 12:33
Postat de raducioiu80 pe 13 Aprilie 2016, 12:23

dinamo poate sa nu aiba nimic, nici palmares, nici sigla nici nimic, nu mi tin de cald niste tinichele, nu de asta merg la fotbal, pentru statistica si fier vechi. dar macar suntem dinamo, pe tricouri scrie dinamo si jucam pe cel mai urat stadion din tara dar macar e al nostru, acolo e acasa. nu te supara, nu vad NICAIERI pe insemnele clubului condus de gb sa scrie undeva steaua, dar nicaieri. poate ma contrazici, nu stiu, poate nu vedem noi bine.

ok, ai dreptate. Asta nu te împiedică să respecţi pe alţii, fiindcă nu poţi face, de ex. Steaua, clonă, când nu este adevărat şi în fapt tocmai echipa cu care ţi se află în culpa asta.

steaua_fara_nume
steaua_fara_nume  •  13 Aprilie 2016, 12:31
Postat de gigi_becali_4 pe 13 Aprilie 2016, 12:26

Voi , dinamovistii, si cu rapidistii, ce va mai oblojiti ranile spunand ca voi totusi aveti istorie si frumusetea fotbalului, si incandescenta ezoterica a parfumului istoric si etc si bla bla :)) Aveti stadion, aveti tricouri, dar stati cu ele acasa :)) Noi, FCSB, alias CLonA, alia ***, etc, nu avem de niciunele , ca voi, si jucam in Europa :)) Pe terenul vostru :))

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 25
Comentează