Comentarii (127)
777677939019551
Nicolae Matasa  •  10 August 2021, 16:08

oare de ce sa permis ca niste echipe sa aiba nume unguresti cand se stie ce au patit romanii spectatori in ungaria vorba aia ce ati semanat asta culegeti !

ionica007
ionica007  •  10 August 2021, 15:51
Postat de ekneb pe 10 August 2021, 13:08

Eu auzit multe inhuraturi la adresa ungurilor si a secuilor, dar nu am auzit nici una cum ca tinutul secuiesc nu e in ONU... Problema este defapt una doar si numai despre ura impotruva ungurilor si secuilor. Eu personal voi face un experiment, sper sa scap nevatamat din experienta ce o sa o fac. O sa arborez steagul japoniei cand va fi ziua japoniei, al kazahilor cand va fi ziua kazahstanului, si steagul ungariei cand va fi ziua ungariei. Ce zici... cand o sa mi spagra careva ferestrele... mi le sparge ca am arborat steagul japoniei????

Iarasi incerci sa eviti fondul problemei...:)... Parca ai fi politician...:)... Niciodata geamurile tale nu vor fi sparte, fiindca Japonia si Kazahstanul nu au avut niciodata pretentiile Ungariei, iar de ziua Ungariei nimeni nu risca sa te transforme in martir...:)... Sper ca intelegi ca am glumit! La Cluj se tine in FIECARE an dupa '89 saptamana culturii maghiare, si toti ne intelegem la perfectie. Trebuie sa tii minte ca acum trei ani, inainte de pandemie, la aceste manifestari, o fatuca recita o poezie ''rascolitoare'' despre ''drama'' produsa de tratatul de la Trianon. A bubuit internetul, nu alta... Ce am facut noi, clujenii?! Am dat din umeri si impreuna cu Sanyi, Mikica si Arpi am trecut pe Kogalniceanu si am mancat ciolan cu fasole si am spulberat cateva butelii de vin... Xenofobia este doar raspunsul la revizionism...

10213885161637907
Alex Ghiţă  •  10 August 2021, 15:21

Cand tot stadionul e decorat cu steaguri ale Ungariei si galeria ta nu stie altceva decat Ria Ria Hungaria, trebuie sa ai tupeu incredibil sa spui ca "nu intelegi de unde vine aceasta adversitate". Daca romanii care striga "afara afara..." merita amenda pentru scandari xenofobe, atunci fiecare individ ce flutura un steag unguresc in cadrul unor manifestari publice ar trebui arestat pentru atac la integritatea teritoriala a statului roman. Instigarea la separatism teritorial este de 1000 de ori mai periculoasa decat orice manifestare xenofoba. Prima se lasa cu razboaie civile, a doua se lasa cu injuraturi.

ekneb
ekneb  •  10 August 2021, 13:23
Postat de ionica007 pe 10 August 2021, 13:04

No, aici ai punctat de 10! Ai dreptate, exista xenofobia in mod evident, insa aceasta este REZULTATUL revizionismului... Aici nu ma poti contrazice...:)...

Pretexte, motive pt xenofobie sunt multe, *** Xenofobia este un lucru fundamental malefic, care va aduce mereu conflicte inutile, si daca Burleanu si cu Gino nu i au atitudine, atunci ei ar trebui sa primeasca niste cazare gratis pt multi ani de la dna. Nu are treaba dna... de la autoritatile statului.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

ekneb
ekneb  •  10 August 2021, 13:08
Postat de ionica007 pe 10 August 2021, 12:28

Cu tot dragul, dar cred ca nu ai citit ce am scris...:)... Evident ca NU ESTE NICI O PROBLEMA cu imnul tinutului secuiesc! Eu am spus asta: ...'' intonarea imnului catalan nu deranjeaza pe nimeni in Spania. La fel cum nu deranjeaza pe nimeni faptul ca tinutul secuiesc are un imn, faptul ca noi ''U''-istii avem un inm care se intoneaza inaintea fiecarui meci...''... Sper sa fi inteles de data asta...:)...

Eu auzit multe inhuraturi la adresa ungurilor si a secuilor, dar nu am auzit nici una cum ca tinutul secuiesc nu e in ONU... Problema este defapt una doar si numai despre ura impotruva ungurilor si secuilor. Eu personal voi face un experiment, sper sa scap nevatamat din experienta ce o sa o fac. O sa arborez steagul japoniei cand va fi ziua japoniei, al kazahilor cand va fi ziua kazahstanului, si steagul ungariei cand va fi ziua ungariei. Ce zici... cand o sa mi spagra careva ferestrele... mi le sparge ca am arborat steagul japoniei????

ionica007
ionica007  •  10 August 2021, 13:04
Postat de ekneb pe 10 August 2021, 12:51

Eu acum cativa ani am fost la mare, si am vazut niste cetateni, probabil turci, sau cu origini turcesti, care intr o carciuma tot fluturau steagul turc, e drept nu era steagul ungariei.... si nu a fost nici un fel de reactie antiturca, de nici un fel. Probabil era vreo sarbatoare turceasca... habar nu am. Turcii daca e sa ne luam de istorie, au dominat, asuprit tarile romanesti mult si bine, dar nu era steagul ungariei. De ce este o problema sa fluturi steagul secuiesc, unguresc... dar nu i bai steagul turc!!! De ce? Pt ca ... xenofobia e in floare.

No, aici ai punctat de 10! Ai dreptate, exista xenofobia in mod evident, insa aceasta este REZULTATUL revizionismului... Aici nu ma poti contrazice...:)...

1578362032478810
Tihamér Takó  •  10 August 2021, 12:59

Dupa ce am citit ultimile postari in comentarii,nu pot decat sa repet gandurile mele anterioare :Traim intr-o tara in care nu se respecta depturile cetatenesti si nu sint egali toti cetatenii ! Rasistii si xenofobii nu au ce cauta in sport,gest care trebuie sanctionat exemplar ! Asa ceva se intampla doar la noi,rare sint cazurile in alte tari !Nu stiu cum se simte Tordai Árpád la Farul(eu as pleca imediat !),dar asemenea gesturi si atacuri care se persevereaza de mult,fata de echipele din Ardeal,trebuie duse in fata organelor de resort internationale(UEFA,FIFA,TAS ).Nu degeaba nu avem rezultate in sport (vezi rusinea de la olimpiada) !!! Unii spectatori confunda sportul cu politica sau istoria,din cauza lipsei de educatie si inteligenta ! Jucatorii de alte nationalitati decat romana,ar trebui sa plece de la echipele rasiste si xenofobe in semn de protest,si sa continue in alte campionate mai serioase,inclusiv echipele atacate !Unii comentatori chiar sustin si incita la asemenea comportamente antiumane,ne avand nici cel mai mic bun simti ! Federatia de fotbal si comisia arbitrilor poarta o vina foarte mare,pentru ca tolereaza asemenea gesturi pe terenurile de fotbal! Nu o sa avem nationale bune nici in urmatorii ani,ne bat albanezii, kazahii,luxemburghezi,in timp ce nationalitatile atacate obtin rezultate din ce in ce mai mari in toate sporturile (vezi tabelul medaliilor la olimpiada ). RUSINE ! RESPECT SI FAIR PLAY !

ekneb
ekneb  •  10 August 2021, 12:51
Postat de Octavian Go pe 10 August 2021, 12:38

Problema nu e atat de grava cu steagul si imnul secuiesc cat faptul ca in tribune la Sf. Gheorghe se permite unor suporteri sa fluture steagul Ungariei. Cu alte cuvinte, pentru ei, Romania nu e tara lor. Uitati-va cu atentie la meciurile pe care le joaca Sepsi acasa si va veti convinge. Dar pentru acest lucru nu se face tam-tam si se pastreaza tacerea. Bineinteles ca si manifestarile antimaghiare de pe unele stadioane sunt de condamnat.

Eu acum cativa ani am fost la mare, si am vazut niste cetateni, probabil turci, sau cu origini turcesti, care intr o carciuma tot fluturau steagul turc, e drept nu era steagul ungariei.... si nu a fost nici un fel de reactie antiturca, de nici un fel. Probabil era vreo sarbatoare turceasca... habar nu am. Turcii daca e sa ne luam de istorie, au dominat, asuprit tarile romanesti mult si bine, dar nu era steagul ungariei. De ce este o problema sa fluturi steagul secuiesc, unguresc... dar nu i bai steagul turc!!! De ce? Pt ca ... xenofobia e in floare.

2369803896578063
Mihai Ungureanu  •  10 August 2021, 12:41

Hai ca dacă flutură un steag n-ar fi o problemă. dar sa mergeți pe stadion la sf. gheorghe si sa auziți ce strigă ei si nu-i nici o problema. gen tia rău ungaria si acum o dau ca reprezinta ROMANIA. bai ma lași.

397732904465528
Octavian Go  •  10 August 2021, 12:38
Postat de ekneb pe 10 August 2021, 12:24

Dar e mare necaz steagul si imnul secuiesc, de ce??? Exista steaguri si imn catalan absolut oriunde la orice meci al barcei, si nu i bai.

Problema nu e atat de grava cu steagul si imnul secuiesc cat faptul ca in tribune la Sf. Gheorghe se permite unor suporteri sa fluture steagul Ungariei. Cu alte cuvinte, pentru ei, Romania nu e tara lor. Uitati-va cu atentie la meciurile pe care le joaca Sepsi acasa si va veti convinge. Dar pentru acest lucru nu se face tam-tam si se pastreaza tacerea. Bineinteles ca si manifestarile antimaghiare de pe unele stadioane sunt de condamnat.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 13
Comentează