Comentarii (171)
florar
florar  •  18 Ianuarie 2017, 12:58
Postat de ares123 pe 18 Ianuarie 2017, 12:34

Are mare dreptate Boloni. Ciobanul ar fi avut mult de castigat daca incerca sa tina aproape fostele glorii si suporterii.

In principiu ai dreptate...Dar la cele traite,intimplate nu...Iti amintesc de ultima descalecare a lui Piturca...Da,aia in care fraierul de Becali nu a acceptat clauza acceptata apoi de Mititelu -se cunoaste cu ce costuri...Dar nu de Piturca vreau sa amintesc ci de Nea Emi...Marele antrenor trebuia sa vina pe 5000euro ca director si sa-l ajute pe Piturca...Acesta ...nu a venit desi trecuse citeva etape si pina la urma nu avea de ce sa mai vina ca a plecat Piturca din cauza clauzei!Oare fostile glorii trebuie numai sa ceara sau pentru ce le daruise Steaua trebuiau sa vina sa ajute si dezinteresati?Toti l-am auzit de multe ori pe Nea Emi criticind de cele mai multe ori,e adevarat , de cele mai multe ori pe drept...Oare Steaua nu trebuie si iubita,trebuie numai jefuita?

polistul68
polistul68  •  18 Ianuarie 2017, 12:55
Postat de florar pe 18 Ianuarie 2017, 12:24

Da...maximum de educatie si eficienta este Piturca... Asta poate distruge fotbalul romanesc prin procesul lui Mititelu...A, noi suntem principiali si nu spunem nimic sau de fapt sigur Becali e de vina! Si ...asa e...Becali e vinovat ca nu l-a tinut pe Lacatus desi a incercat de 3 ori...e vinovat ca nu a acceptat clauza de milioane a lui Piturca, e vinovat ca Stoica Jr. a fost considerat expirat desi nu facuse fata la Timisoara,e vinovat ca nu a putut sa- i scoata alcoolul din cap lui Balan si a incercat sa- l angajeze...Sigur Becali e vinovat ca nu a putut sa- i satisfaca pretentiile salariale lui Boloni si asa antrenorul nu si- a putut arata clasa la Steaua...Becali e vinovat pentru ca oriciti bani a scos nu a impartit cu fostii jucatori si cu liderii galeriilor... De fapt Becali e vinovat ca exista si asa cum este are mai mult succes ca aia autodeclarati a fi dastepti,scoliti ,toba de fotbal...Ba ,dar de ce nu urmati voi exemplul lui Hagi? Faceti si voi ceva fara a distruge pe altul!

Prietene, 90% din cei ce conduc fotbalul romanesc, sunt vinovati..mai mult sau mai putin...dar ce si-a permis Jiji sa faca, nu a facut nimeni. Condamnat definit si rievocabil in 2 procese( urmeaza al 3-lea, Avicola iasi)..a jignit pe cine a putut, cind a vrut el...a pacalit armata, la schimbuld e ternuri, apoi a "sifonat" numele generalilor care l-au ajutat. A recunoscut ca a scos bani de la Steaua, ca pt el Steaua e doar o afacere....peste tot a icenrcat sa cumpere, sa mituiasca...cine a icenrcat sa spuna ceva, a fost trimit sa se antrenaze de la 6 dimineata in curtea unui liceu...si toate astea le-a facut la TV, sa vada toata lumea cine e Becali. Pe bune, mai sti pe cienva sa faca asa ceva ? Mai sti vre-o persoana publica, care peste tot e dovedita ca fiind vinovata, dar sa dea dovada in continuare de atita infaturare ? Ai mai vazut vre-un patron care sa spuna la TV, ca.."stiti cum se fac schimbarile la Steaua"...vis-a-vis de cum dicteaza el antrenorului ce schimbari sa faca...

jalabert
jalabert  •  18 Ianuarie 2017, 12:54

loti mai bine decat sa vorbesti aiurea despre ce crezi tu ca prefera suporterii nu ar fi mai fair din partea ta sa ne explici cum castiga steaua titlurile pe vremea cand erai tu jucator? asta ascundem sub pres nu? titlurile castigate de tine ca jucator la steaua valoreaza fix cat trofeele lui lance amstrong in turul frantei. exista o asemanare izbitoare.

redblue87
redblue87  •  18 Ianuarie 2017, 12:51
Postat de the.best.judge pe 18 Ianuarie 2017, 10:51

Ilie Dumitrescu, Balint, Duckadam sunt de partea lui Becali .

Duckadam e angajat la cioban. Ilie are afacerile lui si e colaborator digisport, care traieste din rating-ul lui Becali, nu are rost sa si-l faca dusman. Balint e de partea CSA-ului, desi colaboreaza cu Digi. Inainte CSA, inainte Steaua! ***i!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

jalabert
jalabert  •  18 Ianuarie 2017, 12:50

daca s-ar face un referendum sunt convins ca csa steaua si dinamo s-ar desfiinta pentru ca romanii realizeaza cam cum e cu palmaresul lor.

baruch
baruch  •  18 Ianuarie 2017, 12:47
Postat de jalabert pe 18 Ianuarie 2017, 12:41

boloni este intr-o eroare flagranta. e suficient sa intri pe pagina lui talpan de facebook sa realizezi cam ce sentimente au romanii fata de csa. pot spune fara sa ezit ca jiji este mult msi putin detestat decat lacatus. cine nu crede sa verifice pagina lui talpan si se vir dumiri de parerea oamenilor. loti ai nimerit-o ca nuca la perete. daca taceai filosof ramaneai.

cam 90% ai dreptate. stii care-i treaba? majoritatea romanilor simt toata afacerea ca pe o mare golanie a generalimii, adica pracctic o taxa de protectie mafiota. si mai e si recunoasterea realista ca fara banii lui becali, nu numai steaua, dar cam tot fotbalul din romania s-ar scufunda de tot. dar totusi...asta nu ne face sa uitam cine este, ce-a facut si ce face becali, care daca scapa din chestia asta tot n-o sa invete mare lucru. o sa spuna ca sf. duh l-a salvat. aici boloni are si el dreptate.

florar
florar  •  18 Ianuarie 2017, 12:45
Postat de Livi Andrei pe 18 Ianuarie 2017, 12:31

Florarule, infractorul a incercat sa pacaleasca armata exact cum a pacalit-o si cand si-a luat 38 de Ha pe nimic. El a tot prezentat documente si dovezi la tribunal, dar a pierdut procesele definitiv!

Esti pe linga...Dar sa acceptam ca ai dreptate,Becali a incercat sa pacaleasca armata...Spune-mi cum a pacalit Becali generalii sa semnaze,cum au fost de acord generali si au cheltuit banii lui Becali..Sau tu crezi ca Becali a semnat si in locul generalilor?Sa revenim la Piturca...Daca Becali a dat 500000 pe actiunile lui Piturca nu crezi ca Piturca ar trebui sa returneze banii sau banii sa fie luati de stat pentru ca au provenit dintr-o inselatorie?

jalabert
jalabert  •  18 Ianuarie 2017, 12:41

boloni este intr-o eroare flagranta. e suficient sa intri pe pagina lui talpan de facebook sa realizezi cam ce sentimente au romanii fata de csa. pot spune fara sa ezit ca jiji este mult msi putin detestat decat lacatus. cine nu crede sa verifice pagina lui talpan si se vir dumiri de parerea oamenilor. loti ai nimerit-o ca nuca la perete. daca taceai filosof ramaneai.

ares123
ares123  •  18 Ianuarie 2017, 12:34

Are mare dreptate Boloni. Ciobanul ar fi avut mult de castigat daca incerca sa tina aproape fostele glorii si suporterii.

205385333245464
Livi Andrei  •  18 Ianuarie 2017, 12:31
Postat de florar pe 18 Ianuarie 2017, 12:08

Daca lucrurile stau asa ar trebuii sa- i ridici o statuie lui Becali,dasteptule! Becali a preluat clubul pentru ca a fost singurul care a apreciat ce spui tu ca ar fi brand...Eu nu stiu ca Becali atunci sa fi dat la o parte pe Boloni,Piturca,Soica sau oricare alt investitor ... Apoi brand erau si Rapidul,Dinamo,Petrolul si uite ca astia se zbat sa existe sau nu mai sunt...De ce brand vorbesti daca Talpan spune ca echipa de fotbal a incetat sa mai existe din 2003?...O fi mai rau 11 calificari europene si era mai bine ca echipa sa nu mai fie?Uite de asta convinge acum un rapidist...

Florarule, infractorul a incercat sa pacaleasca armata exact cum a pacalit-o si cand si-a luat 38 de Ha pe nimic. El a tot prezentat documente si dovezi la tribunal, dar a pierdut procesele definitiv!

  • 1
  • •••
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • •••
  • 18
Comentează