Articol de GSP - Publicat joi, 15 decembrie 2022 10:07 / Actualizat joi, 15 decembrie 2022 10:21
Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc (ONJN), instituția care reglementează piața jocurilor de noroc și a caselor de pariuri din România, vrea ca aceste companii să nu mai facă reclame în care să specifice ce bonusuri le oferă clienților, notează Libertatea.
Conform sursei citate, în primele 10 luni ale anului 2022 s-au difuzat aproape o jumătate de milion de spoturi la „Pariuri, loterii, jocuri de noroc”, așa cum este înregistrată categoria în statisticile de publicitate. Mai exact, 474.850 de spoturi TV la pariuri și jocuri de noroc au fost difuzate în ianuarie – octombrie 2022.
Cifra reprezintă 3,6% din totalul spoturilor difuzate pe televiziuni. Față de 2021, numărul de spoturi a scăzut un pic, 474.850 în 2022 de la 491.600 în 2021.
Ce vrea ONJN?
Practic, instituția de stat vrea ca aceste societăți să nu mai precizeze valoarea premiilor în bani sau în bunuri decât în sălile proprii, începând cu 3 ianuarie 2023. ONJN spune că există o lege în acest sens încă de acum 3 ani, dar că aceasta nu a fost pusă în aplicare până acum.
Nu vor mai putea, de exemplu, să anunțe în bannere stradale că oferă premii de „3 milioane de lei” sau să expună o mașină în fața sălii de joc, ca să atragă clienți. ONJN susține că asta e valabil și pentru reclama TV și online.
ONJN spune că aceștia nu vor mai putea să anunțe bonusuri decât pe site-urile proprii sau prin reclame online adresate doar către cei care au conturi pe platformele lor online și care și-au dat acordul pentru astfel de reclame. Cum a primit industria jocurilor de noroc cererea ONJN? Detalii pe Libertatea.
Luis Enrique recunoaște că a greșit: „Trebuia să las acasă un jucător și să aduc pe altcineva!”
Presa din Scoția, prima reacție despre jocul făcut de Ianis Hagi + Nota după Rangers - Dundee
Mutare-șoc în tenis: Novak Djokovic va fi antrenat de fostul lui mare rival!