Comentarii (161)
istet10
istet10  •  07 Decembrie 2024, 13:45
Postat de SI1234 pe 07 Decembrie 2024, 11:44

Sa votezi schimbare e OK daca nu esti multumit, dar sa votezi oamenii rusilor e cam naspa.

Naspa, nenaspa, daca asta e dorinta majoritatii ce facem ? o ignoram? Dar ne-am intrebat de ce s-a ajun aici? NU.

istet10
istet10  •  07 Decembrie 2024, 13:38
Postat de Catalynn_28 pe 06 Decembrie 2024, 22:48

Ai citit motivația?! Este efectiv o rușine, practic și-au bătut joc de votul a peste 9 milioane de români. Băi, io mă așteptam, sperăm chiar!, ca motivarea să facă lumină și să mă convingă cu dovezi irefutabile implicarea Rusiei. Atunci da, așa ceva era complet inacceptabil, practic un act de război. Doar ca acolo nu scrie nimic despre Rusia! Nu e pomenită nici măcar odată. Cat despre dovezi?! Nimic, doar vorbe goale! Dacă chiar existau dovezi, iar CG este un fel de “Manchurian candidate”, ce mai căuta în libertate?! Doar ca dacă îl arestezi trebuie să faci publice dovezile și rade lumea!

Daca se pronunta Rusia, atunci era deranj diplomatic. Improvizatie, asta e tot. Ma tem ca Simion va obtine si mai multa sustinere publica. Trist.

SI1234
SI1234  •  07 Decembrie 2024, 13:27
Postat de muzzi3 pe 07 Decembrie 2024, 13:02

Romanul, ca de obicei, nu stie ce vrea! cand ignori regulile unei democratii doar ca sa iasa cine vrei tu nu mai este democreatie! se plang toti de Georgescu ca le ia libertatile, dar sunt de acord sa o dea ei, de bunavoie, doar ca sa nu le ia Georgescu?! ipocrizie sau ce? cum sa zici "mai bine, decat sa iasa ala!" cand se incalca orice regula a democratiei? ca nu iti convine, ca nu apartine idealurilor tale, e problema ta! muta-te in alta tara, cum am facut atati cand nu ne-a convenit ce a decis majoritatea!

Corect ce spui doar eludand legile romanesti care prevad obligatiile candidatilor partide sau persoane in a-si declara sursa sau sursele finantarii campaniei electorale ... asta asa ca un simplu exemplu.

SI1234
SI1234  •  07 Decembrie 2024, 13:19
Postat de vineriseara pe 06 Decembrie 2024, 22:42

De vreo două săptămâni întâlnim la tot pasul oameni hipnotizați de aducătorul de cer senin, apă limpede, benzină de 1 leu... Ciolacu e un *** pe lângă acest "independent", care nu a cheltuit niciun ban în campania electorală și "nu vede" războiul din Ucraina, unde au fost distruse milioane vieți de un stat criminal, mincinos și manipulator. Stați liniștiți, oameni buni, fiindcă îi avem pe simion, șoșoaca, becali, garcea... Aveți de unde alege.

Pai cam asa ceva ... E plina tara de cozi de topar ale rusilor, cozi de topor care beneficiaza si de un studiu sociologic privind ceea ce are rezonanta la poporul roman: neincrederea fata de straini, bigotism, neincrederea in clasa politica, protocronism romanesc, frica de razboi, o mare incredere in teoria conspiratiei, ... Daca la toate astea adaugam si criza invatamantului romanesc din ultimii zeci de ani care a creat o masa de circa 50% de analfabeti functionali (adica citesc dar nu inteleg ce citesc) cozile de topor ale rusilor au mediul propice de manipulare. Oricat ai fi de destept tot poti fi manipulat dat cu cat esti mai neinstruit cu atat manipularea este mai usor de realizat. Aduceti-va aminte de zecile de reportaje TV de la tara in care omul obisnuit de pe ulita era intrebat pe diverse subiecte de interes general si oferea raspunsuri aiuritoare.

muzzi3
muzzi3  •  07 Decembrie 2024, 13:02
Postat de Catalynn_28 pe 06 Decembrie 2024, 18:14

Nu știu cat de bine e, vrem democrație sau nu?! Democrația este votul ceteanului, vot liber pt care care candidații se luptă să îl obțină convingându-l ca ei sunt soluția optimă, iar majoritatea decide. Ce e neclar până aici?! A forțat CG pe cineva să bage votul în urnă pt el?! Nu! L-a plătit sau oferit avantaje materiale, mită electorală, cum se zice?! Nu! S-au numărat greșit voturile?! Nu! Păi și atunci unde e problema?! Mesajul lui CG a fost mai bine primit de public decât al celorlalți, asta e tot! Ceilalți nu au fost împiedicați în vreun fel să își prezinte programul și ideile, nu li s-a încălcat de către CG sau altcineva dreptul la libera exprimare, corect?! Deci cum rămâne cu “apărarea democrației”?!

Romanul, ca de obicei, nu stie ce vrea! cand ignori regulile unei democratii doar ca sa iasa cine vrei tu nu mai este democreatie! se plang toti de Georgescu ca le ia libertatile, dar sunt de acord sa o dea ei, de bunavoie, doar ca sa nu le ia Georgescu?! ipocrizie sau ce? cum sa zici "mai bine, decat sa iasa ala!" cand se incalca orice regula a democratiei? ca nu iti convine, ca nu apartine idealurilor tale, e problema ta! muta-te in alta tara, cum am facut atati cand nu ne-a convenit ce a decis majoritatea!

SI1234
SI1234  •  07 Decembrie 2024, 11:44
Postat de camcam pe 07 Decembrie 2024, 09:13

cam mult ti a trenuit sa iti dai seama ca omul de rand este batjocura politicienilor incepand de dupa revolutie ! ce sa intamplat acum ,cu alte cuvinte atata votati pana iasa cine trenuie,si se mai mira ca lunea nu vrea sa voteze dar si asa lumea ,si de ciuda vor vota schimbarea .

Sa votezi schimbare e OK daca nu esti multumit, dar sa votezi oamenii rusilor e cam naspa.

SI1234
SI1234  •  07 Decembrie 2024, 11:42
Postat de Savi39 pe 06 Decembrie 2024, 23:49

Mor de ras, efectiv sustin tot ce ai spus. E placut sa vezi zbaterile rusofililor dar in acelasi timp imi e si mila de ei cumva;)

Sa nu-ti fie mila. Rusofilii romani au primit cu flori aramata rosie si au urmat apoi 45 de ani de intuneric, groaza si moarte.

camcam
camcam  •  07 Decembrie 2024, 09:13
Postat de Catalynn_28 pe 06 Decembrie 2024, 22:48

Ai citit motivația?! Este efectiv o rușine, practic și-au bătut joc de votul a peste 9 milioane de români. Băi, io mă așteptam, sperăm chiar!, ca motivarea să facă lumină și să mă convingă cu dovezi irefutabile implicarea Rusiei. Atunci da, așa ceva era complet inacceptabil, practic un act de război. Doar ca acolo nu scrie nimic despre Rusia! Nu e pomenită nici măcar odată. Cat despre dovezi?! Nimic, doar vorbe goale! Dacă chiar existau dovezi, iar CG este un fel de “Manchurian candidate”, ce mai căuta în libertate?! Doar ca dacă îl arestezi trebuie să faci publice dovezile și rade lumea!

cam mult ti a trenuit sa iti dai seama ca omul de rand este batjocura politicienilor incepand de dupa revolutie ! ce sa intamplat acum ,cu alte cuvinte atata votati pana iasa cine trenuie,si se mai mira ca lunea nu vrea sa voteze dar si asa lumea ,si de ciuda vor vota schimbarea .

bobu744879
bobu744879  •  07 Decembrie 2024, 09:06

ccr are imunitate pe decizii, curtea e suverana.... aia e

cnr67
cnr67  •  07 Decembrie 2024, 02:09
Postat de Catalynn_28 pe 06 Decembrie 2024, 18:14

Nu știu cat de bine e, vrem democrație sau nu?! Democrația este votul ceteanului, vot liber pt care care candidații se luptă să îl obțină convingându-l ca ei sunt soluția optimă, iar majoritatea decide. Ce e neclar până aici?! A forțat CG pe cineva să bage votul în urnă pt el?! Nu! L-a plătit sau oferit avantaje materiale, mită electorală, cum se zice?! Nu! S-au numărat greșit voturile?! Nu! Păi și atunci unde e problema?! Mesajul lui CG a fost mai bine primit de public decât al celorlalți, asta e tot! Ceilalți nu au fost împiedicați în vreun fel să își prezinte programul și ideile, nu li s-a încălcat de către CG sau altcineva dreptul la libera exprimare, corect?! Deci cum rămâne cu “apărarea democrației”?!

Si Hitler a ajuns la putere prin vot democratic in 1933, numit cancelar dupa ce partidul nazist a facut majoritate in parlament prin alegeri libere. Anul urmator a murit presedintele (Hindenburg), Hitler a preluat si pozitia de presedinte pe langa cea de cancelar, le-a comasat... si cam asta a fost. Gata cu democratia. Indiferent cat de motivata legal e decizia CCR, eu ma bucur ca am evitat un presedinte de nivelul intelectual si moral al acestui *** Pana la urma "suveranistii" pro-rusi probabil tot vor castiga presedintia, dar sper sa gaseasca un candidat un pic mai inteligent.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • •••
  • 17
Comentează