Comentarii (31)
Randoomwinsagain
Randoomwinsagain  •  10 August 2024, 18:22
Postat de c0ncret pe 10 August 2024, 02:28

Copil cu deficit de materie censie, in primul rand, nu mai exista Intertoto, cum nu mai exista nici Steaua in Liga 1. In al doilea rand, nu conteaza competitia. Maccabi a avut jumatate de echipa lipsa si tot v-ati chinuit cu ei. CFR s-a calificat la pas.

noi suntem in ucl si ei in intertoto,restul nu conteaza,doar Steaua din liga 1 si faptul ca suntem in ucl conteaza.

oncica07
oncica07  •  10 August 2024, 15:16
Postat de Randoomwinsagain pe 09 August 2024, 23:34

da,iar fara sezonul 2019-2020,acel 18,000 se transforma in 10,000. Steaua daca ajunge cel putin in grupele e.l.o sa aiba cel putin 15,000./ deci oficial peste o luna,sunteti sub noi la clasmaentul coef. uefa. voi cand trebuia sa va folositi de faptul ca aveti coef bun ati ratata 2 campionate ca ultimi prosti.ha ah ah ha ha ha.

Mai esti ametit total, tu crezi ca daca rsgai ceva minciuni, toata lumea pune botul...doar ignoranta ta surclaseaza lipsa ta de caracter..hai sa analizam punctele europene, daca tot ai mintit, sa fii macar consecvent!! Sursa siteul uefa..sezon '20-21: CFR-4 000 pct, fcsb-2 000 pct/ '21-22: CFR-3 000 pct, fcsb-1 500 pct./'22-23: CFR- 8 000 pct!!!, fcsb-2 500 pct.'23-24: CFR-1 500 pct, fcsb-2 500 pct..de remarcar sezonul '22-23 unde diferenta este de 5 500 puncte si sezonul asta mai ramane inca 3 ani!! Cand mai bagi minciuni, macar sa citesti si tu site ul uefa!!

c0ncret
c0ncret  •  10 August 2024, 02:28
Postat de Randoomwinsagain pe 09 August 2024, 23:36

bai ***,noi am jucat in ucl si aia in intertoto. aia au fost cap de serie si noi am fost outsideri. intelegi diferenta? aia au fost zero barat in tur. aia inseamna chinuit.

Copil cu deficit de materie censie, in primul rand, nu mai exista Intertoto, cum nu mai exista nici Steaua in Liga 1. In al doilea rand, nu conteaza competitia. Maccabi a avut jumatate de echipa lipsa si tot v-ati chinuit cu ei. CFR s-a calificat la pas.

Randoomwinsagain
Randoomwinsagain  •  09 August 2024, 23:36
Postat de c0ncret pe 09 August 2024, 20:51

Hahah, cum sa se chinuie daca le-a dat 5-0 in deplasare!? In schimb *** fcfcsb a profitat ca israelienii de la Maccabi aveau 5 jucatori lipsa, convocati la nationala olimpica a Israelului, plus cel mai bun jucator al lor exclus din lot. ***

bai ***,noi am jucat in ucl si aia in intertoto. aia au fost cap de serie si noi am fost outsideri. intelegi diferenta? aia au fost zero barat in tur. aia inseamna chinuit.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Randoomwinsagain
Randoomwinsagain  •  09 August 2024, 23:35
Postat de Adrian2500 pe 09 August 2024, 18:22

Cu lotul asta subtire o sa castige campionatul si o sa iasa din grupa de Conference League. Iar ăștia ca tine iar o sa așteptați vreo 5 ani ca sa plece iar Dan Petrescu de la CFR după ce va câștiga iar 5 campionate la rând.

care 5 ani bah,ca dan penalty a fost doar pentru 3 campionate la voi? acum mai si inventezi lucruri. stai chill,deja dan penalty cu a lui cfr este sub Steaua.

Randoomwinsagain
Randoomwinsagain  •  09 August 2024, 23:34
Postat de oncica07 pe 09 August 2024, 17:53

Coeficient uefa: CFR-18 000, fedecesebeu: 10 500.....nr de titluri: CFR-8, fecefecesebeu-1...:))))))

da,iar fara sezonul 2019-2020,acel 18,000 se transforma in 10,000. Steaua daca ajunge cel putin in grupele e.l.o sa aiba cel putin 15,000./ deci oficial peste o luna,sunteti sub noi la clasmaentul coef. uefa. voi cand trebuia sa va folositi de faptul ca aveti coef bun ati ratata 2 campionate ca ultimi prosti.ha ah ah ha ha ha.

joscenzura
joscenzura  •  09 August 2024, 22:14
Postat de magic4ever pe 09 August 2024, 21:44

Ce gluma buna...Birligea nu are nici 25% din talentul lui Niculescu sau Danciulescu...cand evolua nmbzcvnm N&D campionatul Romaniei era mult mai puternic decat in momentul asta, se faceau investitii serioase si echipele romanesti jucau an de an in grupele cupelor europene....vezi ce investitii,ce jucatori si ce salarii erau la Vaslui...

Ce jucatori ai ce investitii erau la Vaslui? eu chiar am trăit vremurile alea spre deosebire de tine, care stii din povesti. Marea Vaslui a avut vreo 5-6 meciuri prin Europa si n-a putut sa treaca nici de FC Zurich. Wesley: 63 goluri si assisturi in 104.000 minute jucate, Birligea 39 in 4600 pana la 24 abi. Asta e diferenta. https://www.transfermarkt.com/superliga/ewigetorschuetzen/wettbewerb/RO1/saisonIdVon/2002/saisonIdBis/2024/tabellenart//filterPosition//plus/1

joscenzura
joscenzura  •  09 August 2024, 22:09
Postat de magic4ever pe 09 August 2024, 21:44

Ce gluma buna...Birligea nu are nici 25% din talentul lui Niculescu sau Danciulescu...cand evolua nmbzcvnm N&D campionatul Romaniei era mult mai puternic decat in momentul asta, se faceau investitii serioase si echipele romanesti jucau an de an in grupele cupelor europene....vezi ce investitii,ce jucatori si ce salarii erau la Vaslui...

Ce e aia 'talent'?! Vorbim de fapte nu de talentosi. Niculescu a mai fost ceva fotbalist, ca a dat goluri prin Europa cu Bayer Leverkusen, Club Brugge, Besiktas, a mers cu Dinamo in primavara europeana. Danciulescu a fost un zero barat, când se faceau performantele astea el era prin Coreea. Acolo si in Segunda Division a jucat, fara mare succes. La noi in campionat era mare golgheter pe blaturi ca nu avea nici viteza, dar chiar si asa, când iei in considerare minutele jucate, nu are o rata extraordinară de goluri date.

magic4ever
magic4ever  •  09 August 2024, 21:44
Postat de joscenzura pe 09 August 2024, 14:11

Birligea e cel mai bun jucator roman din cati am avut eu ocazia sa vad de la transferurile lui Mutu si Marius Niculae in 1999 si 2000, hai sa zic de la al lui Marica, plecat in 2004, acum 20 de ani. Si aici il consider peste toti alde Daniel Niculae, Danciulescu, Niculescu, Dica, Stanciu, Man, Coman. Singurul cu cifre asemanatoare cu ale lui Birligea a fost Keseru. Birligea are la CFR pana la 24 ani 39 goluri si assisturi in 4600 minute jucate ca atacant, aproape de o reusita la fiecare 100 minute. Sunt cifre asemanatoare cu cele avute de Mandzukic, Kramaric, Dovbyk, cand au plecat din campionatele lor in strainatate la 24 ani. La 24 ani niciun roman nu rupsese norii la nationala dintre cei mentionati mai sus de la Marica incoace. Stanciu incepuse la 23 ani in amicale sa fie foarte bun. Eu zic ca si Birligea trebuia sa fie titular la nationala inca de cu vreo 2 ani in urma, noi am cam pierdut forma lui exceptionala jucand cu Alibec si Puscas. Ca si comparatie G+A per minute in Liga 1 din 2000 incoace: https://www.transfermarkt.com/superliga/ewigetorschuetzen/wettbewerb/RO1/saisonIdVon/2002/saisonIdBis/2024/tabellenart//filterPosition//plus/1 Unul cu reusitele lui Birligea in atat de putine minute si care sa mai si alerge si sa recupereze cum o face el (la nivel de ligi Top 5) nu mai gasim de la Mutu, M Niculae, Marica incoace. Si ei au jucat foarte putin in Romania. E o placere sa vedem ca Birligea joaca intr-un campionat ca al nostru. Eu imi doresc sa ramana mult

Ce gluma buna...Birligea nu are nici 25% din talentul lui Niculescu sau Danciulescu...cand evolua nmbzcvnm N&D campionatul Romaniei era mult mai puternic decat in momentul asta, se faceau investitii serioase si echipele romanesti jucau an de an in grupele cupelor europene....vezi ce investitii,ce jucatori si ce salarii erau la Vaslui...

c0ncret
c0ncret  •  09 August 2024, 20:51
Postat de JeffBlack pe 09 August 2024, 16:46

da,de aia cfr se chinuie cu aia din belarus si in liga 1 este zero barat. hai bah

Hahah, cum sa se chinuie daca le-a dat 5-0 in deplasare!? In schimb *** fcfcsb a profitat ca israelienii de la Maccabi aveau 5 jucatori lipsa, convocati la nationala olimpica a Israelului, plus cel mai bun jucator al lor exclus din lot. ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează