Articol de GSP - Publicat marti, 06 decembrie 2022 13:37 / Actualizat marti, 06 decembrie 2022 13:55
Meciul dintre Brazilia și Coreea de Sud, 4-1, din optimile Campionatului Mondial, a înregistrat o audiență de 5 ori mai mare decât FCSB - CS Mioveni 5-1, în rândul publicului de la oraș.
Cu FCSB - CS Mioveni, meciul care a închis etapa 19 din Superliga, TV DigiSport a înregistrat audiențe sub Brazilia - Coreea de Sud și Japonia - Croația, duelurile de luni din optimile Campionatului Mondial.
De la ora 19:00, FCSB a primit vizita „lanternei roșii” din Superliga. Dintre cele 3 posturi TV care au difuzat partida, DigiSport a înregistrat cele mai mari audiențe, unele însă foarte mici în comparație cu felul în care au punctat meciurile de Mondial, transmise de TVR 1.
Diferențe colosale de audiență între FCSB - CS Mioveni și Brazilia - Coreea de Sud
FCSB - CS Mioveni a fost abia al 40-lea cel mai vizionat program al zilei, cu următoarele audiențe în momentul de vârf:
- Publicul național, 21-54 ani: 4.4 share, 1.6 rating
- Publicul urban, 18-54 ani: 3.9 share, 1.3 rating
- Publicul urban, 18-49 ani: 3.4 share, 1.0 rating*
*Audiențe înregistrate doar de DigiSport 1.
În comparație, la nivel național, Brazilia - Coreea de Sud, duel care a început la ora 21:00, s-a descurcat de 4 ori mai bine! Iar la publicul urban a avut audiențe de 5 ori mai mari:
- Publicul național, 21-54 ani: 17.0 share, 6.2 rating
- Publicul urban, 18-54 ani: 18.9 share, 6.2 rating
- Publicul urban, 18-49 ani: 19.5 share, 5.8 rating
Cel mai urmărit moment fotbalistic al zilei a fost, însă, finalul celeilalte „optimi” de la Mondial, Japonia - Croația, decisă la penalty-uri. La ora 19:42, la loviturile de departajare, au fost înregistrate următoarele audiențe:
- Publicul național, 21-54 ani: 22.8 share, 7.8 rating
- Publicul urban, 18-54 ani: 22.7 share, 6.9 rating
- Publicul urban, 18-49 ani: 21.2 share, 5.9 rating*
*Cifre înregistrate de TVR 1.
- Rating = procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
- Share/Cotă de piaţă = procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.