Comentarii (32)
unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  13 Martie 2014, 11:23
Postat de scorylo pe 13 Martie 2014, 11:19

unico_biancorossi, cpt.ahab Eu cred ca toate cele trei module tactice pot fi jucate fara probleme, ba chiar alternate in timpul jocului. Acel 4-3-3 (de fapt 4-1-2-2-1) poate fi eficient daca Dinamo ar beneficia de un mijlocas ofensiv dreapa de calitate. Din pacate, el nu exista in lotul lui Dinamo, pe postul respectiv fiind folositi numai jucatori repozitionati (Matei si Steliano Filip la un moment dat). Cei doi jucatori sunt de fapt tot mijlocasi ofensivi stanga. Sunt de acord cu unico_biancorossi in tot ce a spus, mai putin in privinta mijlocasilor la inchidere. Eu am mare incredere in Serban. La 4-4-2, avem aceeasi problema, cu mentiunea ca Rotariu nu da randament maxim in linia mediana.

eu nu am adus in discutie pe serban. deci nu ai cum sa nu fii de "acord' cu mine, integral. daca doar problema serban era de reclamat... eu nu m-am referit la serban. sigur ca extrema dreapta la dinamo nu exista. exista un tip de un metru si ceva, agitat, haotic, dezordonat, care vrea sa isi demonstreze ca stie fotbal. dar deja ne amuza prea mult... omul nu stie fotbal. ar trebui sa se lase, sa plece in spania la cules de migdale sau ce dracu culeg aia pe acolo. boubacar si da silva au valente ofensive limitate, pentru ca sunt foarte lenti, sunt tehnici, bataiosi, dar incredibil de lenti si previzibili. la fiecare dribling al lui boubacar ma astept sa piarda balonul.

scorylo
scorylo  •  13 Martie 2014, 11:19
Postat de cpt.ahab pe 13 Martie 2014, 10:47

Sincer, eu cred ca 4-4-2 e cel mai potrivit. Dinamo a mers bine cand a avut minimum doi atacanti veritabili in teren.

unico_biancorossi, cpt.ahab Eu cred ca toate cele trei module tactice pot fi jucate fara probleme, ba chiar alternate in timpul jocului. Acel 4-3-3 (de fapt 4-1-2-2-1) poate fi eficient daca Dinamo ar beneficia de un mijlocas ofensiv dreapa de calitate. Din pacate, el nu exista in lotul lui Dinamo, pe postul respectiv fiind folositi numai jucatori repozitionati (Matei si Steliano Filip la un moment dat). Cei doi jucatori sunt de fapt tot mijlocasi ofensivi stanga. Sunt de acord cu unico_biancorossi in tot ce a spus, mai putin in privinta mijlocasilor la inchidere. Eu am mare incredere in Serban. La 4-4-2, avem aceeasi problema, cu mentiunea ca Rotariu nu da randament maxim in linia mediana.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  13 Martie 2014, 11:19
Postat de biancorossi.autolike pe 13 Martie 2014, 11:16

Astia care isi pun cantitati nesimtite de fake likes sunt mai scanati decat basistii si antibasistii.

ce faci dobitocule, nu te-a calcat vaca pana acum ? unde MM vezi tu likeuri, esti si orb, nu doar prost ? deja esti plictistor vere, canta la alta masa, nu dau bani la tarani sau milogi.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  13 Martie 2014, 11:16
Postat de dinamir pe 13 Martie 2014, 10:59

Ti se pare tie ca Elton este modest?Bine,nu sunt de nivelul lui Pintilie,Anton de la Pandurii sau Hoban dar sunt buni.Nu inteleg de ce se insista atat de mult pe Tucudean cand Bilinski mi se pare mai tehnic.Tucudean este suspendat etapa viitoare si sper ca Bilinski sa-si arate valoarea si sa se impuna titular.

m-am exprimat f clar : sunt modesti la faza de constructie., da, boubacar si da silva nu au treaba cu jocul in profunzime, ei joaca sarba pe loc.

biancorossi.autolike
biancorossi.autolike  •  13 Martie 2014, 11:16
Postat de unico_biancorossi pe 13 Martie 2014, 11:12

cu exceptia lui, ailalti sunt basisti cu totii. nu vezi domnule ca tipul este complet scanat ?

Astia care isi pun cantitati nesimtite de fake likes sunt mai scanati decat basistii si antibasistii.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  13 Martie 2014, 11:14
Postat de dinamir pe 13 Martie 2014, 10:59

Ti se pare tie ca Elton este modest?Bine,nu sunt de nivelul lui Pintilie,Anton de la Pandurii sau Hoban dar sunt buni.Nu inteleg de ce se insista atat de mult pe Tucudean cand Bilinski mi se pare mai tehnic.Tucudean este suspendat etapa viitoare si sper ca Bilinski sa-si arate valoarea si sa se impuna titular.

si daca da 2 goluri acolo, tot cu tucudean o sa joace stoican. bilinski are simtul portii.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  13 Martie 2014, 11:12
Postat de djeurofighter pe 13 Martie 2014, 10:54

Si cati basisti ai vazut tu pe aici?

cu exceptia lui, ailalti sunt basisti cu totii. nu vezi domnule ca tipul este complet scanat ?

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  13 Martie 2014, 11:08
Postat de cpt.ahab pe 13 Martie 2014, 10:47

Sincer, eu cred ca 4-4-2 e cel mai potrivit. Dinamo a mers bine cand a avut minimum doi atacanti veritabili in teren.

nu despre atacanti e vorba. degeaba ai atacanti daca nu are cine sa faca legatura intre linii. intrucat calitatea ofensiva a mijlocasilor lasa de dorit, nu mai spun ca nici fizic nu exceleaza, atunci trebui sa astupi golul dintre linii si folosesti 5 mijlocasi, nu 4, cum consideri tu. unul in plus conteaza, cand nu au calitate. cum boubacar si da silva sunt modesti la constructie, folosesti 4-2-3-1. ei raman inchizatori, distrugatori, ca aia stiu sa faca, nu ii lasi sa treaca de cercul din centrul terenului, iar 3 sa penduleze intre centru si careul advers, ca sa faca liantul cu atacantul. 1 ajunge, poti sa pui si 4 atacanti daca nu le dai baloane, tot degeaba.

dinamir
dinamir  •  13 Martie 2014, 10:59

Ti se pare tie ca Elton este modest?Bine,nu sunt de nivelul lui Pintilie,Anton de la Pandurii sau Hoban dar sunt buni.Nu inteleg de ce se insista atat de mult pe Tucudean cand Bilinski mi se pare mai tehnic.Tucudean este suspendat etapa viitoare si sper ca Bilinski sa-si arate valoarea si sa se impuna titular.

djeurofighter
djeurofighter  •  13 Martie 2014, 10:54
Postat de qpax pe 13 Martie 2014, 10:53

problema mea nu e cu basescu, ci cu ... basistii ...:)) ei reprezininta o categorie de ... animale care ma dezgusta ...:))

Si cati basisti ai vazut tu pe aici?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează