Comentarii (113)
popescu222
popescu222  •  06 Martie 2022, 14:50

Evident ca omul nu e de acord cu omorarea femeilor adultere dupa modelul musulman (cu pietre), asta clar a fost amplificata aiurea de media senzationalista. Dar in mare e clar ca e de acord cu o societate traditionalista religioasa, doar ca omul si-ar dori-o crestina si nu musulmana. Ca foarte multi romani care canta cu mandrie la carciuma "noi suntem romani", apoi merg acasa si isi bat nevasta.

paulg40
paulg40  •  06 Martie 2022, 14:49

Respect pentru Daniel Pancu!Pentru declaratiile facute.

catalynn
catalynn  •  06 Martie 2022, 14:49
Postat de alenb pe 06 Martie 2022, 14:23

Repet: daca tendintele separatiste se manifesta cu arma in mana, tot cu arma li se va raspunde. Daca se manifesta pasnic nu-i impusca nimeni.

Camionagii din Ottawa au protestat cât se poate de pașnic. Fiul ilegitim al lui Castro însă i-a numit fasciști, rasiști, supremasisti albi etc și a declarat legea marțială împotriva lor. Vezi acum de ce a ajuns lumea sa țină cu unii gen Putin sau Kadîrov nu pt ca ii simpatizează neaparat ci pt ca vor sa vadă înfrânt neo marxismul globalist.

cordell.hull
cordell.hull  •  06 Martie 2022, 14:41
Postat de san_lorenzo pe 06 Martie 2022, 14:31

Prin declarațiile facute, pancule, nu meriti nici macar numele să-ți fie scris cu litere mari. O spune un tata divortat care are grija de copil cu toate ca aia si-a luat zborul. Dar niciodată nu as putea sa debitez idioțeniile spuse de tine. Retrage-te din viata publica, fugi pe ogor ca acolo o sa avem nevoie de *** la sapa. Sa-ti fie rusine ! Asta, daca ai. Cat simpatie fata de criminalul ala.... No comment! Atat te duce ! *** , dispari ! Frf s-a autosesizat ? Asta ne reprezinta in 2022/23 ? Pfff

Câinii nu pleaca niciodată de la măcelărie... aia de bine nu a plecat

gicapuia
gicapuia  •  06 Martie 2022, 14:32

Extras din interviul lui Pancu : "Chiar dacă sunt ortodox, pentru că am trăit mult în Turcia și în Cecenia, apreciez foarte mult musulmanii. Oamenii au credință, merg și se roagă, copiii cântă imnul național când ies de la școală, respectul față de părinți, cultura muncii și multe alte lucruri care m-au lăsat mască. " "Acolo poți să omori femeile oricând! Nu neapărat că sunt de acord cu așa ceva, dar mi se pare că ei își păstrează niște tradiții cu care eu sunt de acord. " Daca citesti tot intreviul parca nu mai suna asa cum a fost interpretat de toata media. Spune clar ca nu e de acord cu uciderea femeilor dar numai asta nu s-a vazut. Asa cum nu s-a vazut "traditiile " cum le numeste Pancu : respectul față de părinți, cultura muncii . Cum sa vada un popor cu ochii numai dupa ***, de la vladica la opinca referirea lui Pancu la cultul muncii. Cum sa vada poporul asta referirea lui Pancu la respectul fata de parinti cind la noi pentru un pol de bani ne stringem de git unul cu altul indiferent de gradul de rudenie. Si va mai numiti jurnalisti care trebuie sa respectati adevarul si sa fiti impartili cind editati o stire.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

san_lorenzo
san_lorenzo  •  06 Martie 2022, 14:31

Prin declarațiile facute, pancule, nu meriti nici macar numele să-ți fie scris cu litere mari. O spune un tata divortat care are grija de copil cu toate ca aia si-a luat zborul. Dar niciodată nu as putea sa debitez idioțeniile spuse de tine. Retrage-te din viata publica, fugi pe ogor ca acolo o sa avem nevoie de *** la sapa. Sa-ti fie rusine ! Asta, daca ai. Cat simpatie fata de criminalul ala.... No comment! Atat te duce ! *** , dispari ! Frf s-a autosesizat ? Asta ne reprezinta in 2022/23 ? Pfff

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

alenb
alenb  •  06 Martie 2022, 14:30
Postat de cordell.hull pe 06 Martie 2022, 14:16

Șmecheria e ca cei ca Pancu sunt mulți și vor merge cu toții la referendumul pt modificarea Constituției ... cu o singura observatie... Pancu nu sta in paharul oferit de alții

In cazul Donetk si Lugansk, in 2014, dupa alungarea lui Ianukovich, au aparut brusc “separatisti” bine instruiti si inarmati care au ocupat institutiile locale si in decurs de cateva zile au proclamat “republici populare”. Nu trebuie sa fi vreun geniu sa vezi cine sta in spatele “separatismului” din Lugansk si Donetk. “separatismu” nu a pornit de la populatia locala care nici macar nu a fost consultata. Trebuie spus ca ukrainienii si rusii convietuiau/ convietuiesc foarte bine si la Lugansk si la Donetk si la Harkov, Odessa sau Mariupol. Sigur, ukrainienii priveau spre occident, dar crezu ca o parte dintre rusi nu tot acolo se uita?

alenb
alenb  •  06 Martie 2022, 14:23
Postat de cordell.hull pe 06 Martie 2022, 14:13

Pai in harcov de mai bine de 30 de ani sunt tendințe separatiste... înseamnă ca ***?

Repet: daca tendintele separatiste se manifesta cu arma in mana, tot cu arma li se va raspunde. Daca se manifesta pasnic nu-i impusca nimeni.

cordell.hull
cordell.hull  •  06 Martie 2022, 14:16
Postat de caravela pe 06 Martie 2022, 14:12

Nu mai e valabil acel articol. Va fi abogat cat de curand, sau i se vor aduce amendamente care il vor face inutil. Articolul contrazice o serie de legi noi, ordonate..

Șmecheria e ca cei ca Pancu sunt mulți și vor merge cu toții la referendumul pt modificarea Constituției ... cu o singura observatie... Pancu nu sta in paharul oferit de alții

cordell.hull
cordell.hull  •  06 Martie 2022, 14:13
Postat de alenb pe 06 Martie 2022, 14:09

Daca se manifestau prin demonstratii pasnice, petitii etc cu siguranta ca nu. Daca insa puneau mana pe arme si ocupau institutiile locale si regionale cu forta, nu vad alt raspuns decat interventia autoritatilor si armatei. Dar asa cum am spus, in donbas vorbim de niste republici separatiste create de rusia pe teritoriul ukrainei nu de vointa de independenta a populatiei locale, care pana in 2014 nu se manifestase de nici un fel.

Pai in harcov de mai bine de 30 de ani sunt tendințe separatiste... înseamnă ca ***?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 12
Comentează