Comentarii (88)
tictictic
tictictic  •  03 Octombrie 2022, 17:45
Postat de adi_stelistul pe 03 Octombrie 2022, 12:58

Dragule, eu am spus un singur lucru - ca il inteleg pe Rotaru, Acum tu intelegi ce si cat poti.

Dragule, esti intr-o grava eroare; nu numai juridica, dar si morala si umana! In primul rand, agresiunea sexuala este infractiune penala si se pedepseste drastic conform legilor. In al doilea rand, toate marile trusturi, concerne si companii din lume au un set de norme numit "code of conduct", valabil de la CEO si pana la femeia de servici, prin care, printre altele, isi protejeaza imaginea publica, numele. renumele, prestigiul pe piata si afacerile de derapajele de la morala si de la lege ale angajatilor. Adica, la simpla suspiciune publica de incalcare a normelor, aia sunt dati afara in secunda doi! Pot da zeci de exemple in sensul asta, la cel mai inalt nivel! In al treilea rand, in astfel de situatii se face o sesizare la procuratura care demareaza o ancheta penala; nu e treaba companiei sa efectueze anchete juridice. Abia in urma unei sentinte judecatoresti favorabile (DACA), care-i sa-i ateste nevinovatia, persoana respectiva se poate indrepta impotriva companiei si pretinde prejudicii si despagubiri. De altfel, federatia din Malta l-a dat afara pe Mangia in secunda doi, dupa ce mai multe persoane l-au acuzat de agresiune sexuala; si i-a facut si plangere penala; ceea ce Rotaru asta al tau N-A facut! Eu inteleg de ce-l intelegi tu pe Rotaru... Acum, intelegi si tu ce si cat poti...:)))

sughibughi
sughibughi  •  03 Octombrie 2022, 16:33

babalau fiu

pittt
pittt  •  03 Octombrie 2022, 16:20
Postat de Eliyahu pe 03 Octombrie 2022, 14:03

Ai o viziune foarte dubioasa. Exista posibilitatea unei anchete interne in orice organizatie, inclusiv intr-un club de fotbal. Sunt o gramda de exemple cu fotbalisti / antrenori suspendati in urma unor dezvaluiri, inainte de a se ajunge la implicarea autoritatilor. Faptul ca aici a fost pusa batista pe tambal nu inseamna ca Rotaru sau familia lui Popa au procedat cum trebuie. Oricum, vina principala o are clubul de fotbal, care s-a facut ca nu vede problemele.

Ceea ce spui tu se încadrează la ”asa cred eu”, în nici un caz la situatia legală în sine. Rotaru sau clubul nu sunt organe de anchetă și nu au nici un drept în situatia în care nu au ceva palpabil, adică măcar o plângere penală înaintată de jucător în justitie (mai ales să ia și măsuri). Uită-te la ce instituție vrei tu, nu neapărat în fotbal, și vei vedea că nu a fost începută o anchetă internă până când organele legale de anchetă nu au demarat ancheta lor. Altfel, singurul lucru palpabil, legalizat și parafat, este contractul între antrenor și club, cu clauze de reziliere, și cu o sumă importantă de plătit în cazul rezilierii unilaterale. Mangia, întrebat de problemă, ar fi spus oricând că jucătorul a făcut asta ca răzbunare că nu era folosit, iar în cazul în care era dat afară ar fi spus că totul a fost pus la cale de club, care voia să-l dea afară și a pus pe jucător să facă asta ca să nu-i plătească clauza de reziliere unilaterală. În lipsa unei anchete penale demarată de cei în drept să facă asta (și care nu au legătură cu clubul), orice instantă de judecată la care ar fi apelat Mangia i-ar fi dat dreptate (condorm documentelor legale existente), și ar fi pus clubul la plată, inclusiv cu penalizări. Asta fiindcă așa e legea, nu asaaa, după păreri personale.

fanu2
fanu2  •  03 Octombrie 2022, 16:10
Postat de Eliyahu pe 03 Octombrie 2022, 15:17

Diferenta dintre situatia de azi si cea de acum 3 ani il reprezinta numarul de persoane care au povestit ce facea acest individ pe la cluburile de fotbal. Sunt total de acord cu faptul ca familia jucatorului trebuia sa mearga la politie dupa discutia cu Rotaru, indiferent ce spunea acest patron de club. O problema uriasa in aceasta poveste e si presa, care a preferat sa nu spuna nimic atata timp. E clar ca exista niste dedesubturi la aceasta poveste. Faptul ca italienii au ales sa musamalizeze ce facea acest individ nu inseamna ca alte echipe trebuie sa fie la fel de josnice si sa-l lase sa scape nepedepsit. Cand si jurnalistii din Romania cunosteau probleme avute in Italia si cum a plecat de acolo, e clar faptul ca si cei de la Craiova stiau. Sa numesti o ancheta interna o "cruciada" e exagerat si denota o mentalitate toxica, in care abuzul poate inflori.

P.S. Pana la urma abuz e si sa condamni pe cinéva fara dovezi asa ça, pana una alta, daca Mangia a fost dat afara de la Craiova doar pe suspiciuni, e singurul care poate fi, légal vorbind, numit abuzat. Cu tôt respectul pentru depresia lui Popa.

fanu2
fanu2  •  03 Octombrie 2022, 16:01
Postat de Eliyahu pe 03 Octombrie 2022, 15:17

Diferenta dintre situatia de azi si cea de acum 3 ani il reprezinta numarul de persoane care au povestit ce facea acest individ pe la cluburile de fotbal. Sunt total de acord cu faptul ca familia jucatorului trebuia sa mearga la politie dupa discutia cu Rotaru, indiferent ce spunea acest patron de club. O problema uriasa in aceasta poveste e si presa, care a preferat sa nu spuna nimic atata timp. E clar ca exista niste dedesubturi la aceasta poveste. Faptul ca italienii au ales sa musamalizeze ce facea acest individ nu inseamna ca alte echipe trebuie sa fie la fel de josnice si sa-l lase sa scape nepedepsit. Cand si jurnalistii din Romania cunosteau probleme avute in Italia si cum a plecat de acolo, e clar faptul ca si cei de la Craiova stiau. Sa numesti o ancheta interna o "cruciada" e exagerat si denota o mentalitate toxica, in care abuzul poate inflori.

Pai ancheta interna ce poate inseamna si la ce poate duce? Poti sa intrebi partile in cauza, poti sa intrebi pe altii. Presupun ca l-au intrebat pe Mangia, presupun ca au intrebat si pe altii, déci ancheta a avut loc. Sa nu uit sa spun ca , cred in varianta lui Popa, dar doar pentru ca presupun/sper ca un tip nu poate fi asa ahtiat dupa attentive incat sa se inhame la un "#meetoo" masculin, dar nu am probe, decat feeling-imi permit, nu RISC nimic. Dar un angajator poate maxim sa indeparteze in liniste, altfel poate fi acuzat ori de unul ori de celalalt, neavand probe in niciuna din directii. Ça sa fiu avocatul diavolului, dar daca e acuzat pe nedrept, daca unii sau altii din acuzatori profita de umbra din trecut ca sa-si scuze rateul in cariera? De exemplu, daca la tine la munca un coleg cu care nu ai relatii ok merge la sef si-i spune ca scoti ***la el , ce vrei sa se intampla, daca respectivul nu are dovezi iar tu nu ai decat cuvantul tau? Sa fi dat afara, sa nu te mai angajeze nimeni pentru ca odinioara cinéva te-a acuzat de ceva niciodata dovedit?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Eliyahu
Eliyahu  •  03 Octombrie 2022, 15:17
Postat de fanu2 pe 03 Octombrie 2022, 14:49

Plecand de la baza, inseamna ca prima vina o are clubul italian la care a fost prima suspiciune, ca aia au facut acelasi lucru, "au pus batista pe tambal" desi sunt intr-o tara cu alte orizonturi decat cele romanesti. Apoi presa, caci au fost mai multe tentative de aparut in media si nu s-a intamplat asta desi nu fiscaux decat un procès de defaimare maxim. Chiar, ce e nou azi fata de acum trei ani, au alte dovezi in afara de cuvantul lui Popa vs cuvantul lui Mangia? Au pus detectivi timp de trei ani pe urmele italianului sau in ce constau acele documentari ale cazului?Apoi Popa si familia, ce treaba aveau sa mearga la Rotaru, de ce nu direct la politie sau tribunal? Dimpotriva, cred ca clubul a procédat cat se poate de corect, a indepartat si pe unul si pe altul, a prévenit urmatorul intéressant de a-l angaja despre suspiciuni..mai mult ce putea face, fara dovezi? Sa nu uitam , totusi, ca indiferent ce sustine unul sau altul, fara probe se pleaca de la prezumtia de nevinovatie. Déci cum sa pornesti o "cruciada"impotriva unui angajat pe care nu-l poti dovedi nevinovat?!

Diferenta dintre situatia de azi si cea de acum 3 ani il reprezinta numarul de persoane care au povestit ce facea acest individ pe la cluburile de fotbal. Sunt total de acord cu faptul ca familia jucatorului trebuia sa mearga la politie dupa discutia cu Rotaru, indiferent ce spunea acest patron de club. O problema uriasa in aceasta poveste e si presa, care a preferat sa nu spuna nimic atata timp. E clar ca exista niste dedesubturi la aceasta poveste. Faptul ca italienii au ales sa musamalizeze ce facea acest individ nu inseamna ca alte echipe trebuie sa fie la fel de josnice si sa-l lase sa scape nepedepsit. Cand si jurnalistii din Romania cunosteau probleme avute in Italia si cum a plecat de acolo, e clar faptul ca si cei de la Craiova stiau. Sa numesti o ancheta interna o "cruciada" e exagerat si denota o mentalitate toxica, in care abuzul poate inflori.

fanu2
fanu2  •  03 Octombrie 2022, 14:49
Postat de Eliyahu pe 03 Octombrie 2022, 14:03

Ai o viziune foarte dubioasa. Exista posibilitatea unei anchete interne in orice organizatie, inclusiv intr-un club de fotbal. Sunt o gramda de exemple cu fotbalisti / antrenori suspendati in urma unor dezvaluiri, inainte de a se ajunge la implicarea autoritatilor. Faptul ca aici a fost pusa batista pe tambal nu inseamna ca Rotaru sau familia lui Popa au procedat cum trebuie. Oricum, vina principala o are clubul de fotbal, care s-a facut ca nu vede problemele.

Plecand de la baza, inseamna ca prima vina o are clubul italian la care a fost prima suspiciune, ca aia au facut acelasi lucru, "au pus batista pe tambal" desi sunt intr-o tara cu alte orizonturi decat cele romanesti. Apoi presa, caci au fost mai multe tentative de aparut in media si nu s-a intamplat asta desi nu fiscaux decat un procès de defaimare maxim. Chiar, ce e nou azi fata de acum trei ani, au alte dovezi in afara de cuvantul lui Popa vs cuvantul lui Mangia? Au pus detectivi timp de trei ani pe urmele italianului sau in ce constau acele documentari ale cazului?Apoi Popa si familia, ce treaba aveau sa mearga la Rotaru, de ce nu direct la politie sau tribunal? Dimpotriva, cred ca clubul a procédat cat se poate de corect, a indepartat si pe unul si pe altul, a prévenit urmatorul intéressant de a-l angaja despre suspiciuni..mai mult ce putea face, fara dovezi? Sa nu uitam , totusi, ca indiferent ce sustine unul sau altul, fara probe se pleaca de la prezumtia de nevinovatie. Déci cum sa pornesti o "cruciada"impotriva unui angajat pe care nu-l poti dovedi nevinovat?!

donqhot
donqhot  •  03 Octombrie 2022, 14:10
Postat de cirus11 pe 03 Octombrie 2022, 12:10

Indiferent de domeniu, el ca superior sa cheme un om al carui sef este la o discutie privata si apoi sa-si dea jos pantalonii este intotdeauna abuz sexual. Nu inteleg cum nu este evident lucrul asta pt toata lumea... dar na, in Romania suntem decenii in urma lumii civilizate.

noroc cu tine ca mai cresti media.

Eliyahu
Eliyahu  •  03 Octombrie 2022, 14:03
Postat de pittt pe 03 Octombrie 2022, 13:17

Asta cu hărțuirea sexuală e un caz care tine efectiv de justiție. Ce treabă avea Rotaru? Ce să facă Rotaru? Cercetări, anchetă? Cu ce drept, e cumva procuror? Putea cel mult să-l cheme pe Mangia și să-l întrebe. Ce crezi că ar fi spus Mangia? Că doar Rotaru nu avea nici probe nici drept să le administreze dacă le-ar fi avut. Mangia avea un contract cu CSU cu clauze contractuale clare, în care nu era nimic despre hărtuirea sexuală, era strict pe teme sportive. Si jucătorul avea un contract cu CSU tot pe teme sportive. Pentru partea cu hărțuirea sexuală jucătorul trebuia să-l reclame personal pe Mangia în penal, treaba asta o faci personal, e o problemă strict între ei doi. L-a oprit Rotaru sau altcineva să se adreseze justitiei?

Ai o viziune foarte dubioasa. Exista posibilitatea unei anchete interne in orice organizatie, inclusiv intr-un club de fotbal. Sunt o gramda de exemple cu fotbalisti / antrenori suspendati in urma unor dezvaluiri, inainte de a se ajunge la implicarea autoritatilor. Faptul ca aici a fost pusa batista pe tambal nu inseamna ca Rotaru sau familia lui Popa au procedat cum trebuie. Oricum, vina principala o are clubul de fotbal, care s-a facut ca nu vede problemele.

fanu2
fanu2  •  03 Octombrie 2022, 13:53

Tinand cont de atitudinea UEFA si FIFA din ultimul timp mai degraba CSU risca sa fie pedepsita ca l-a dat afara pe Mangia ca e gay . E halucinant ce spune Razvan Popa ca s-a intamplat, imi pare rau ca la fizicul lui nu si-a permis sa-l altoiasca zdravan pe ***. Tôt avand conflictul asta de identitate in Craiova poate noi ar trebui sa ne tragem si un curcubeu peste alb-albastru :)). Desi mi-e teama ca dupa dezvaluirile din presa Croitoru chiar are postul in pericol, ce sa mai zic de Dica; uite ca exista un antrenor pe placul conducerilor de acolo, unul care dincolo de plusul tactic aduce si un jucator in plus la jocul "***":)).

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează