Articol de GSP - Publicat sambata, 23 aprilie 2022 11:38 / Actualizat duminica, 24 aprilie 2022 02:53
Dinamo, formație amenințată tot mai tare de retrogradare, pare preocupată în ultimele zile și de lucruri adiacente, cum ar fi alegerea unei sigle pentru sezonul următor. Actuala emblemă a fost revendicată de fostul șef Nicolae Badea și va deveni în scurt timp istorie pentru „câini”.
Remus Răureanu, jurnalist al Gazetei Sporturilor, a dezbătut în această dimineață situația tulbure din Ștefan cel Mare, inclusiv discuțiile născute în jurul noului logo. „Dispare clubul pâna aleg ei o siglă!”.
Remus Răureanu, despre frământările de la Dinamo: „E un rebranding forțat!”
„Am mai spus o dată. La cât de complexă e alegerea siglei pentru cei de la Dinamo, s-ar putea să aleagă una când retrogradează și ajung în Liga 2. Dispare clubul pâna alei ei o siglă! E un rebranding forțat, potrivit mai degrabă pentru un club care o duce bine, nu pentru o echipă cu asemenea probleme. E un rebnranding forțat de Nicolae Badea!
Daca Dinamo pică în Liga 2, planul de insolvență nu mai e valid. Dispar sursele principale de venit, cum te mai descurci să plătești datoriile și să reziști încă un sezon cu aceste cheltuieli?
Oricum, cum îi mai motiveză cei din club pe jucători să-și rupă picioarele pentru baraj, când lor le expiră contractele în vară? Ei vor să rămână sănătoși, să-și negocieze contractele cu viitoarele echipe. Poate doar să fie motivați cu un bonus consistent”, a punctat Remus Răureanu, în cadrul emisiunii „Digi Sport Matinal”.
Cum arată propunerile de siglă pentru Dinamo:
- CONTEXT: Societatea lui Badea a cuantificat la un milion de euro folosirea în scop comercial a mărcii FC Dinamo (inclusiv denumirile „Fotbal Club Dinamo București” sau „fc.dinamo.ro”).
- Dacă Dinamo, echipa din Liga 1, va utiliza de-acum înainte însemnele reclamate de Badea, atunci societatea omului de afaceri va solicita în instanță despăgubiri în valoare de un milion de euro, au explicat pentru GSP.ro surse din cadrul echipei antrenate de Dusan Uhrin jr
Dinamo invită fanii să deseneze noua siglă
Dinamo își caută siglă, după ce fostul finanțator Nicolae Badea i-a interzis clubului să mai o folosească pe cea veche, precum și toate denumirile aparținând mărcii „FC Dinamo”.
Dinamo a apelat la o inițiativă inedită pentru a rezolva problema siglei. „Câinii” au lansat pe Facebook un concurs de idei. Noul logo va deveni oficial începând cu sezonul 2022-2023.
Pe modelul marilor echipe ale fotbalului european (Juventus sau Manchester City, spre exemplu), Dinamo București are nevoie de o imagine nouă, astfel că, începând de astăzi, clubul nostru pornește o campanie de rebranding. Din sezonul următor, clubul va avea un nou logo, ales prin implicarea în acest proiect a fanilor dinamoviști din țară și din străinătate, a fostelor glorii și, bineînțeles, a suporterilor înscriși în Programul «Doar Dinamo București».
- Comunicat Dinamo
Dezastru pentru Dinamo dacă ajunge în Liga 2
ACS FC Dinamo, echipa lui Nicolae Badea, se află în Liga 4 și deține palmaresul și sigla Dinamo. Formația din Liga 1 a primit dreptul de folosință pe perioadă nedeterminată, când a fost cumpărată de Negoiță, cu o singură condiție: clubul să joace în Liga 1. Astfel, dacă roș-albii vor retrograda în liga secundă, actuala Dinamo va rămâne fără dreptul de a folosi sigla și palmaresul.