Articol de Eduard Apostol - Publicat vineri, 15 aprilie 2022 07:02 / Actualizat vineri, 15 aprilie 2022 12:32
Dinamo iese la înaintare cu marketingul. A extins două contracte mari și e în discuții pentru al treilea. „Câinii” au stabilit și culorile modelelor viitorului echipament, iar unul va fi dedicat suporterilor.
Dinamo trage din greu să răzbească la capătul unui sezon negru. Sportiv, speranțele sunt legate de barajul de menținere/promovare în Liga 1, 22 și 29 mai. Financiar, gruparea caută să facă rost de finanțe care să mențină clubul în viață și după „dubla" de la finele lunii viitoare.
Șefii au reușit să extindă două contracte majore, la parametri financiari superiori, au mai atras un nume important pentru publicitate și sunt în negocieri ca să aducă un alt sponsor pentru spatele tricourilor. Roș-albii au extins acordul cu Unibet pe încă doi ani, 400.000 de euro/sezon, pe cel cu Macron, sponsorul tehnic, pe alți trei, și au atras Vlad Cazino (primul cazino online cu specific românesc), care face parte din grupul Kindred, la fel ca Unibet.
PCH pe tricourile lui Dinamo
„Am parafat discuțiile cu Unibet, va fi și un mic surplus la cifrele contractului. Și «Vlad Cazino» va face parte din noul parteneriat, iar numele va apărea pe marea majoritate a produselor clubului, mai puțin pe tricouri.
Suntem în discuții avansate cu sponsorul care să aibă logo-ul trecut pe spatele tricourilor.
Încă nu am bătut palma, suntem în negocieri. Contractul cu Macron s-a prelungit și el, suntem în discuții despre modul cum va arăta echipamentul pentru sezonul viitor. Vom merge pe trei modele, alb, roșu și negru, la startul sezonului. Va fi și unul custom, unic în istoria lui Dinamo, roșu, care la finalul lunii octombrie îl va înlocui pe cel roșu", a precizat pentru Gazetă directorul de marketing al clubului, Dan Giuraniuc.
Din informațiile GSP, acest al treilea echipament va avea culoarea roșie, iar pe el va apărea galeria PCH într-un portret de peluză stilizat!
„Dinamo e percepută ca o victimă"
Giuraniuc bifează astăzi o lună de când a fost adus director de marketing al „câinilor", lucrând înainte la Unibet.
„Dinamo rămâne atractivă pe piață. Chiar mai atractivă decât în anii anteriori. Conform unui studiu făcut și de voi la Gazetă, este al doilea brand ca număr de știri, este o echipă foarte populară în media românească, se citește orice despre Dinamo, de bine, de rău.
În ciuda rezultatelor, Dinamo n-a fost percepută negativ, ci mai degrabă ca o victimă a situațiilor de management dinainte", a explicat oficialul situația de piață a clubului pe care-l reprezintă.
Eu cred că toată lumea își dorește ca Dinamo să continue în Liga 1. Nu doar suflarea roș-albă, ci și rivalii, adversarii. Nimeni nu vrea ca Dinamo să dispară. Atitudinea este pozitivă, de aceea și planul de marketing pe care-l facem e optimist
- Dan Giuraniuc, director marketing Dinamo